G: Monta lasta ja monta keskenmenoa?

• Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti
G
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
En mä jaksa laskea, mutta neuvolakortissa lukee G11P6. :xmas:

Nyt tuli tyhjä kohta aivoihin vai oliko tuo niin, että 11 raskautta ja 6 lasta siis Sinulla on nyt? Eli 5 kesken. Sehän on melkein puolet!!! On varmaan ollut välillä vaikeaa?
Yhdestoista raskaus siis menossa ja jos hyvin käy niin seitsemäs sylissä vajaan kuukauden kuluessa. :) Eli neljä epäonnistunutta raskautta, syystä tai toisesta. Kohtukuolemasta keskenmenoon.
Toivottavasti saat ihanan pienen käärön terveenä syliin :) Toivon todella! Neljässä on jo liikaa surua! Miksiköhän näin moni menee kesken? Ei tietysti kaikilla, mutta aika monella!

Alkuperäinen kirjoittaja :
0 lasta, 3 km, 1 tm, nyt rv 4+2. Tämä kaikki 1 vuoden sisällä.

3 km?

1 tm?

Voisitko selittää nuo, kun en ymmärrä. 0 lasta. Toivon, että tämä meneillään oleva menestyisi ja saisit käärön syliin =)
3 km = 3 keskenmenoa
1 tm = 1 tuulimunaraskaus
Eikä siis yhtään elävää lasta.
Kiitos :) Sitä minäkin toivon enemmän kuin kovasti, että tällä kertaa onnistuisi!!

G
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
kuusi lasta ja kaksi keskenmeno (keskenmenot nuorimmaisen syntymän jälkeen nyt peräkkäin)
Olen pahoillnani. Yleistyyköhän nämä keskenmenot iän myötä?

Itse 3kymmenen ja vaikeampaa tuntuu raskaaksi tuleminen olevan kuin 24 vuotiaana!

3 km?

1 tm?

Voisitko selittää nuo, kun en ymmärrä. 0 lasta. Toivon, että tämä meneillään oleva menestyisi ja saisit käärön syliin =)
3 keskenmenoa, en tiedä mitä tuo tm merkitsee..?

Edit: Joku oli nopeampi :) Niin ja tsemppiä! Toiv. kaikki menee hyvin!

Oma: 0 lasta - Rv 38 huomenna, 0 keskenmenoa, 0 yritystä ennen tätä.

G

3 km?

1 tm?

3 km = 3 keskenmenoa
1 tm = 1 tuulimunaraskaus
Eikä siis yhtään elävää lasta.
Kiitos :) Sitä minäkin toivon enemmän kuin kovasti, että tällä kertaa onnistuisi!!
Ahaa. Kiitos tiedoista! Olen pahoillani. Tuo on varmasti rankkaa! Toivomme parasta nyt tämän nykyisen raskauden suhteen. Toivon todella :)

Yhteistyössä