Hakutulokset

1. P

ultrassa jotain

:hug: Voimia suureen suruunne :hug::heart:
  2. P

ultrassa jotain

:hug: Tänään onneksi pääsette ultraan, toivottavasti kaikki hyvin. :heart:
  3. P

kasvuhormoni ja vammaistuki

Just mietin samaa.. Meillä alkaa nyt pojan kasvuhormoni hoito, kunhan saan korvauspäätöksen kelalta. Kyllähän siitä on rasitetta ja vaivaa perheelle joka päivä.. Monta monituista vuotta.. :( Mitenkäs muilla, onko ollut hyvä vaste hoidolla? :)
  4. P

¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

Nii, piti vielä sanoi, et katoin myös kaikki M&E jaksot.. On aivan huippu sarja ! :D
  5. P

Moi ! Tässä Lennin 4kk mittoja: 6710 g ja 61,5 cm, saman pituinen kuin isosiskonsa aikanaan, mutta 600g painavampi.. :kieh: On tissi maistunu pojjalle :D Lenni sairasti viimeviikolla ilmeisesti RS-viruksen.. oli kovin räkänen, ja henki ahtaalla, joten jouduttiin käymään tk:ssa, ja...
  6. P

Moi kaikki pitkästä aikaa!! Jotenki harvakseltaan tullu täällä käytyä nykyään... Mutta, kuulumisia vaan..: Lenni 4kk tänään :) :heart: Kovasti kasvanut, neuvola vasta 22 pv, joten uusia mittoja sillon.. Viikko sitten oppi kääntymään mahalleen, ja kovasti omat kädet kiinnostaa, eli...
  7. P

Marraskuun 2009 karhunpennut

Meillä käytössä biolatte bb maitohappobakteerit, tosi hyviä, ja helppo antaa vaikka vaan lusikalla suuhun.. :)
  8. P

Moi kaikki ! Joku kyseli napatyrästä.. Meillä on Lennillä, ja vielä aika paha ( mun peukalonpään kokonen) inhottavasti lurisee.. Mutta sehän ei oo mitenkään vaarallinen, ellei sit mee "kovaksi", sillon pitää mennä lääkäriin. Meillä mennään yöunille 23.00 ja kun perhepedissä nukutaan, niin...
  9. P

Moi kaikille!! :wave: Nyt saan aikaseksi kirjottaa kuulumisia... Elikkä ukkeli ( sai kasteessa nimen Lenni :heart: ) on nyt n. 2,5kk ikäinen.. Kovasti jo porisee ja nauraa, ja seuraa katseella. :) 1,5kk neuvolassa painoa oli kertynyt 4735g ja pituutta53cm :heart: Muutaman yön...
  10. P

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Tulin kaikkien kuulumisia lukemaan.. :wave: Niin, mulla olis pe se possupiikki.. Täällä annetaan kaikille, jotka ovat synnyttäneet 4 viikon sisällä... Vauvakin saa siis siinä sen vasta-aineen. mun pitää vaan käydä huomenna, kun pe on papan hautajaiset.. On kyllä ihme että näin vaihtelee...
  11. P

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Moikka ! :wave: Kaikkien kuulumiset luettu :wave: Meillä vauveli voi hyvin, syö ja nukkuu :heart: Tänään kävi terkkari, poisti multa tikit, punnitsi, ja tarkasti vauvan.. Kaikki ok, poitsu painoi jo 3kg, joten ainakin maito riittää hyvin :D Saadaan aloitta jo ulkoilu pienissä...
  12. P

Moi kaikki ! :wave: Tulin vauvauutisia ilmoittamaan, sitten myöhemmin tulen lukemaan muiden kuulumisia.. :) Eli toissa keskiviikkona menin hakemaan kortisoniannosta äitipolilta, olin nukkunut edellisenä yönä 23.00-01.00, enkä yhtään enempää.. Lisäksi arpikipua, ja supisteli kipeästi 20...
  13. P

Saya mä ostin kappahlista sellasen valkoisen haalaripussukan viimeviikolla.. koko 56cm, vaikka on mulla se karhupukukin ostettu.. Mut tuokin oli niin ihana, tyttö sen löysi hyllystä. :) Ja siinä kun on ne reiät kaukalon vyötä varten.. :) Ihana :heart:
  14. P

Määkään en millään jaksaisi oottaa!! Vaikka hieman jännittääkin sektio... Aikasemmat sektiot on tulleet senverran nopsaan (kiireellisiä), ettei niitä osannut etukäteen jännittää. Olo on kyllä jo niin tukala, että senkään takia en kestäis enää yhtään ylimäärästä päivää.. :kieh: Lääkäri...
  15. P

No niin , äitipolilla käyty, tässä kuulumisia: rv 36+1 turvotus + rr 102/98 lapsiveden määrä normaali painoarvio 2800g tarjonta rt syke ++ liikkeet++ Sain kortisonin kankkuun, huomenna meen hakemaan uuden annoksen, torstaina otetaan osastolla jotain verikokeita sektiota varten, ja...
  16. P

Huomenet kaikille ! Täällä poksutaan 36+0, eli enää viikko sektioon ! :heart: Huomenna viimeinen äitipoli, jolloin päätetään päivä, ihanaa ! Alkaa olla jo aika tukala olo, varsinki hirveästi on tullu turvotusta, sormet on ihan pötikät. :( Muilla liitoskipuja? Mulla on tuo häpyluu...
  17. P

Onko muualla satanut tänään lunta?

Niin oli meilläki aamulla-5..Hhrrr... Ja lunta satoi tuossa tunti sitten.. :)
  18. P

Onko äippäpakkauksessa nykyään vähemmän vaatetta ku ennen?

No ainaki se vanupuku puuttui..

Yhteistyössä