Huomenta ja mukavaa alkavaa viikkoa kaikille vaivoista huolimatta! :hug:
Täälläkin nukuttu NIIN huonosti useamman viikkoa (poikien takia ) että alkaapa se täälläkin näkyä niin naamasta kuin siitä että hermot ei kestä mitään :/
Lisäks mulla oli viimeviikolla vissiin liikaa ohjelmaa joten väsytin silläkin itseni
Mutta kun mihinkään ei ehdi kun on töissä niin näin lomalla sitä sitten yrittää tehdä ja käydä kaikki menot ja ystävät läpi!
Eilinen ilta istuttiin päivystyksessä ja käytiin hakemassa lääkkeitä Tampereelta eli lähemmäs 40km päästä.
Toinen pojista siis kipeenä ja antibioottikuuri nyt päällä ja astmapiippu aktiivisessa käytössä
Masu voi tästä kaikiesta huolimatta kyllä ihmeen hyvin (ei siis mitenkään hirveesti supistuksia tmv. )
Nyt tuntuu että alkaa kerääntyä nestettä...sormet on kankeat ja nilkat-jalkapöytä iltaisin kamalat
Painoa tullut 2vkossa vissiin 2kg mikä on mulle paljon verraten siihen mitä mulla on muuten paino noussu!
Likimain oman vaa'an mukaan menossa +10kg nyt rikki...keskiviikkona neuvola. =)
Joku kyseli
pundendaalipuudutuksesta?! Taidan olla ainoa joka sen on saanut?!
Eli kaksosia synnyttäessä olen saanut ponnistusvaiheessa tämän kyseisen puudutuksen kun epiduraalia ei voinut enää lisätä.
Mä en kokenut tätä pudutusta mitenkään helpottavaksi ja lisäksi laitto sattui ihan törkeesti!!
Epiduraalin laitosta tai välilihan leikkaamisesta en muista mitään mutta tämän kyllä muistan!
En siis ainakaan itse ole kyseistä puudutusta ottamassa, mieluummin sitten kohdunkaulapuudutteen! Spinaalia olen harkinut muuten, siitä olen kuullut paljon hyvää =)
Pinnasänky on nyt koottu ja sairaalakassia osittain pakattu. Kotiintulovaatteetkin valmiiksi laitettu...laitoin sekä 50 että 56cm. Sitä kun ei tiedä minkä pituinen vauva sieltä sitten tulee