minä huusin tuutonetistä emman kaukalopussin parikuukautta sitte jo kun totesin että se on meille paras ratkasu, asutaan kaukana kaupasta ja joka päivä liikutaan autolla niin pääsis pukemisessa vähä helpommalla. huusin sen 20 euron hintaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
etusivulla tais lukea et laittaa thorille yv:täAlkuperäinen kirjoittaja EDTA:FACEBOOK-ryhmä!? :attn: :attn: :attn:
Laittelin sinne kyselyä ryhmään pääsystä, kukas sitä nyt hoiteleekaan?
Niin ja POKS 35+0
EDTA
No noin mäkin ajattelin tehä. Just sama vaatetus paitsi pipo on Fleece ja alle tulee vielä ohut puuvillamyssy. Eli samoilla vaatetuksilla mennäänAlkuperäinen kirjoittaja Onni09:aamukastetta ; toppapuvulla meidänkin vauveli tulee kotiutumaan, LA 3.11. En ole vielä vaan löytänyt mieleistä unisex mallia, kun haluan ostaa tälle vauvalle uuden kun meillä nuo toppapuvut olleet jo sen verran käytössä muilla lapsilla etteivät paljoa enää lämmitä. Ja kun kaikki muu valmiina vauvalle edellisiltä niin kiva ostaa jotain uuttakin Sen alle laitan sitten bodyn, potkarit, villasukat, villatumput ja villamyssyn. Näin oon tehnyt edellisillekin talvivauvoillemme
kiitti vinkistä mieki tilasinAlkuperäinen kirjoittaja Nennii:Jennyli: Vauvatar nettisivuilla nyt alennuksessa Oran lämpöpussi kaukaloon 19.90e + postikulut 5e. Itse tilasin tuon perjantaina. Myös vaunulan sivuilla oli joku lämpöpussi kaukaloon tajouksessa 19e. Normaalihinnat olivat 39e.
Nennii 34+5
meille kans rakenneultrassa sanottiin että varma tyttö mut meinaan vielä synnytystapa-arviossa varmistaa tuonAlkuperäinen kirjoittaja Liina-:Ens viikolla mulla olis synnytystapa-arvio. Ihanaa päästä taas näkeen ötö ultralla. Saiskohan tohon sukupuoleen vielä varmistusta..? Ootteko muut kehdannut kysyä synnytystapa-arviossa sukupuolta? Meille siis veikattiin rakenneultrassa tyttöä, mutta en uskalla luottaa siihen kun niin monilla etenkin nuo tyttöarvaukset tuntuu menneen pieleen.
EPISTÄ :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: ,mäkin haluun jo sektioon mutta synnytystapa-arvio on vasta 13.10 mutta toivottavasti leikkaavat heti ekana sopivana aikana vaikka sitten jo keskiviikkona .Mulla selkä alkanut juimiin ja kipuileen öisin niin nukun noin 1h/ yö ja päivällä pitää jaksaa ton yli 2V termiitin kanssa touhuta ettei nyt ihan kovasti pahojaan tee.Mulla oli kääntynyt viime neuvolassa pikkuinen vihdoin rt tarjontaan ja kaikki oli hyvin jopa verenpaine on laskenut ja pysynyt alhaalla.Ja sf mitta oli 35+4 31.5 ja itsekkin nosetlen tavarat yhä lattialta kuin ennen raskautta.Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen:No niin , äitipolilla käyty, tässä kuulumisia:
rv 36+1
turvotus +
rr 102/98
lapsiveden määrä normaali
painoarvio 2800g
tarjonta rt
syke ++
liikkeet++
Sain kortisoonin kankkuun, huomenna meen hakemaan uuden annoksen, torstaina otetaan osastolla jotain verikokeita sektiota varten, ja mikä tärkeintä: maanantaina on meidän vauvelin syntymäpäivä !! :heart: :heart:
No, sitten muita juttuja..
Viime yö oli taas kamala! Valvoin 01.00- 04.30... häpyluuta jomotti, ja supisteli pari tuntia säännöllisesti, sitten onneksi loppui.
Noista supistuksista lääkäri sanoikn, että jos ennen maanantaita tulee yli 2h säännöllisiä supistuksia, niin sitten vaan synnytysvastaanottoon, ja leikataan sitten heti..
No, jospa tämä menis maanantaihin asti :heart:
Nyt äkkiä syömään...
onnellinen pikkuruinen ja poitsu rv 36+1 :heart: :flower:
Määkään en millään jaksaisi oottaa!! Vaikka hieman jännittääkin sektio...Alkuperäinen kirjoittaja EDTA:PIKKURUINEN Voi miten ihanaa :heart: :heart: :heart: Mä oon kyllä vähän kateellinen, että saat jo noin pian pikkuisen syliin :ashamed: