*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

THOR täällä myös kovasti odotellaan tilanne kuulumisia, toivottavasti kaikki hyvin. :) <3

Ja taaperotx4 kuulumisia odotellaan edelleen myös jännittyneenä.

Hieman huolettaa kun on koko illan tullut taas noita kipeitä suppareita.. :(
Toivottavasti menisi ohi, panadol ei ainakaan auttanut yhtään mihinkään.
Myös maidon tulo alkoi tänään tai tänään siis sen kunnolla tajusin! Ihan outoa ja uutta :D :eek:
Onkos muilla tullut nyt jo maitoa?

Niin ja vielä piti kysyä että onko kukaan huomannut hikoilevansa enemmän kainaloista? En tiedä luulenko vaan vai haistanko niin paljon paremmin mutta tuntuu että deodorantti pettää useimmin ja hiki haisee enemmän ja on runsaampaa...ärsyttävää..

:wave: Mukana ollaan Thor! Mites siellä tilanne? Sulla noita viikkoja tosin jo aika kiitettävästi et ei varmaa enää hirveen kauaa tartte odotella...

Tänään poksuu sitten rv 31+0! Perässä tullaan...

Tänää lähti mies sitte vähä yli 3 viikoks eri paikkakunnalle työharjotteluun :( Onneks kuitenki tulee viikonloppusin kotiin. Mut kuitenki vähän pelottaa jäädä yksin, ku pitää eläimetkin hoitaa... Kun on tää maha jo alkanu liikkumista jonkun verran rajoittamaan ja supistuksiakin on paljon. Olis jotenki paljon turvallisempi olo jos mies ois kotona. No mulla tosin noita viikkoja vielä sen verran vähän et tuskin synnytys kuitenkaa ehtii alkaa...

POKS 35+0

Thor Mikäs siellä on tilanne?

Kiitos kaikille jotka olette kommentoineet vauvan liikkeistä!! Vaikka tässä neljättä odottaa niin tuntuu et samalla tavalla sitä vain on hermona kuin esikoista odottaessa. Onneksi eilen ja tänään on vauveli ollut vähän vilkkaampi niin ei niin huoleta liikkumattomuus.

Säde ja poitsu 35+0

Thor :eek: :$ :D hui, jo alkaa lähenemään nyytin syliin saanti..

ninni mie ainaki haisen :LOL: tai en niinkää kainaloista mut esim yöllä kun nukun sellanen iso t paita päällä niin tissiväli hikoaa ja sit se paita haisee tosi tunkkaselle :x ja maitoa "tulee" täälläki, siis heruu sellasia iha pikkisiä tippoja välillä.. Mua kauhistuttaa muutenki nää buubsit että millaiset utareet näistä tulee kun nyt jo kasvanu B:stä DD:hen G tissi galluppi, miten on muilla kasvanu nuo maitobaarit?

Sit hei auttakaa mua, mitn menee nuo äitiysloman palkka hommat kun tessin mukaan on oikeutettu palkkaan mikäli työsuhde on kestäny 6kk ennen synnytystä !? eli aloitin työt määräaikaisena 25.5 ja laskettu aika on 25.11 eli tasan 6kk, miten se siis voi olla että ennen synnytystä kun mistäs mie tiedän millo synnytän :eek: eli jos syntyy vaikka 24.11 niin 6kk ei tule täyteen niin maksanko sit takas niitä vai mitenkä?? iha pihalla.. ymmärsitteköhän mtn tuosta selityksestä :ashamed:

napaan ei ihmeempiä, hiljainen päivä ollu tänään mutta liikkuu kuitekin :heart:

MM ja tirppa

Huomenet ...

Miss Mindy maitobaarit on kasvaneet... ihan riittävän painavat melonit on täällä ainakin, ja tuntuu, ettei mitkään liivit pidä niitä kuosissa... pitäis kyllä ottaa asiakseen mennä jonnekin alan liikkeeseen sovittamaan tukevia liivejä.

Kyl tää alkaa olla vaikeaa... liikkuminenkin, kuitenkin h-hetkeen vielä se pari kk, ja nyt jo tuntuu, että massu repeää, kun kävelee 2 km matkan edestakaisin :|

Thorin kuulumisia odotellaan täälläkin :wave:

Hikoilu on tuttua, ei niinkään kainaloista, mutta öisin varsinkin hikoilee ihan kiitettävästi...
mitkään uniasennot ei tunnu hyvältä, vaikka kuinka panttaa tyynyjä massun alle.

Että vali-vali-valitus jatkuu... valittakaa muutkin :saint:

Kuiskaten 32+2

Täällä ollaan yhtenä kappaleena! :wave: -> Ja mitä todennäköisemmin kuitenkin viikolle 42+ metrin mittainen sarvi otsassa... :p :LOL:

Juu, tosiaan nyt on muutamana päivänä tuo limatulppa alkanut irtoilemaan, epäilin sitä jo perjantaina, mutta eilen mielestäni varmistui siksi itsekseen. Vähän tulee kerrallaan sellaista ihanaa keltaisen ruskeaa venyvää mömmöä ja tästä voi joka tapauksessa mennä vielä aikaa synnytykseen kun ei kerralla irronnut koko kasaa. Näin ainakin itse diagnosoin kun googlailin aihetta... ;)

Miss Mindy tissit ovat täälläkin kasvaneet hieman, mutta minähän raskauduin miltein heti imetyksen lopettamisen jälkeen, joten eivät ne ehtineet "normalisoitumaan" oikeastaan tässä välissä. Pingottavat vaan nyt loppua kohti enemmän.

Ninni89 täällä ainakin haisee! :wave: Olen aiemmin pystynyt olemaan ilmankin dödöä, mutta nyt ei ole puhettakaan ja tosiaan myös muualta hikoaa ihan kiitettävästi... :ashamed:

Kuiskaten voinhan minä vähän seuraksi valittaakin; ei p u h e t t a k a a n pidemmälle kävelylle kuin postilaatikolle, autoon meneminen ja sieltä nouseminen aiheuttaa sellaiset repäisykivut, että itku meinaa tulla silmiin, kotona kerroksesta toiseen vaihtaminen aiheuttaa sydämen tykytystä, huimausta ja hengästymistä niin, että pitää aina istahtaa hetkeksi, öisin nukutaan tunnin pätkässä, koska kyljen vaihtaminen herättää joka kerta, kädet ovat puolet päivästi niin turvoksissa ja puuduksissa, ettei nyrkkiin saa laitettua jne...

Mä oon NIIN iloinen kun tämä on ohi, saisi vielä viihtyä pikkuinen sen reilu pari viikkoa, mutta yhtään ei haittaisi että ajoissa tulisi! :saint:

Mukavaa uutta viikkoa! :flower:

thor ja rinsessa 35+3

Oho, kun tuo kello menee äkkiä :eek: Nukuttiin tänään vähän pidempään, niin on vähän eri aikataulut... miellelläni siis nukkuisinkin (katkonaisten öiden takia) pidempään, mutta vaativa herätyskello harvoin antaa 6.30 jälkeen enää nukkua |O Eipähän tänne taas kummempia, miehen kanssa paremmissa väleissä, mutta edelleenkään ei riitaa käsitelty eli varmaan taas räjähtää, kun vähän jotain ylimääräistä stressiä pukkaa :headwall:

Mimona ja pikkuinen 35+1

:flower: Uusi marrasvauvakin on kuulemma syntynyt! :flower:

"harhaanjohtajalle on syntynyt tyttö tänään (26.9) aamulla. Tumma hiuksisella tytöllä on painoa 1620g "

-> lainaus toisesta pinosta

Virallisia uutisia odotellessa jo varovaiset onnittelut täältä! :heart: :heart: :heart:

Oi Onnittelut Harhaanjohtajalle! :heart: :flower:

Thor; mulla tyttöjä oottaessa alkanut irtoamaan tuota limatulppaa pikkuhiljaa kk ennen H-hetkeä, pojista ei irronnut etukäteen. Se ilmeni aina kun kävi vessassa tuli limaa jossa ruskeaa verta/veriviiruja.

Nlassa tänään kaikki hyvin. Supisteluista ei kuulemma tartte olla huolissaan kun ovat jatkuneet jo viikkoja samanlaisina ja vkoja hyvin kasassa jo. Kokoarviota meinas että pitää tehdä jossain vaiheessa kun nyt jo SF-mitta 34cm ja edellinen lapsi oli 4100g(syntyi rv39+6). Taitaa tulla tästäkin vaavista reilu 4kilonen mutta en ole siitäkään huolissaan kun kuopus syntyi niin helposti, eli eiköhän nuo 4 mukulaa oo saanut jo paikat niin löysiksi että mahtuu jättiläinenkin syntyyn :D

Onni rv 34+6

Onnea harhaanjohtajalle pienestä prinsessasta!! :heart: :flower:

Neuvolakuulumisia ajattelin tulla kirjoittelemaan..

rv 32+6 (29+2)
Paino: 75,3kg (72,2kg) :ashamed:
tullu painoa taas ihanan reippaalla tahdilla.. Nyt yhteensä 11.3kg koko aikana..
Turvotus + (-)
RR 120/64 (118/60)
Pissa puhdas
SF 30cm (28cm)
Ja raivotarjonnassa neiti näytti olevan. On kuulemma todella alhaalla jo, ja terkkari sanoi että ei kannata odotella sitten jos supistuksia alkaa tulla enemmänkin, ettei vaan lähde syntymään.
Sanoi vielä lisäksi että olisi hyvä kun päästäisiin rv 34+0, kun sen jälkeen saan synnyttää kotikaupungissa. Ennen sitä pitää lähteä muualle.

Olin ihan :eek: !!! Minä olen aivan ollut asennoitunut siihen että tämä vauva on masussa vielä ainakin 7viikkoa :LOL: No, onneksi kaikki vaatteet nyt on ainakin valmiiksi pestynä ja laitettuna..:)

Hyviä vointeja kaikille, nyt täytyy mennä vähän huilimaan itsekin kun esikoinen on päiväunilla :)

söpöjooseppi ja neiti salamatkustaja 32+6

thor kiva kuulla, että kaikki teillä ok.

Kyllä tuo H-hetki alkaa itse kullakin lähenemään, kun kaikki marraskuiset alkaa pikkuhiljaa olemaan jo yli 30 rv:n.

Onnea Harhikselle! Virallista ilmoitusta odotellessa...

Esikko77 ja Möhköfantti 32+3

THOR: Hyvä että sielä vielä yhdessä kasassa vaikkei enään niin hengenhätää olekkaan :)

HARHAANJOHTAJA:LLE Paljon onnea pienestä tytöstä!! <3 Toivottavasti sielä kaikki hyvin. Virallista tietoa ja lisäkuulumisia odotellen.

Onnea harhaanjohtaja :heart: Toivottavasti tytöllä kaikki hyvin!

Huomenna olis neuvola. Jännittää taas mennä siellä vaakaan, kun tuntuu että tätä painoa on alkanu tuleen nyt oikeen urakalla... |O

Tuun sitten kertoon kuulumisia paremmalla aikaa

Sonja ja poju 34+5

onnea harhikselle :flower: voi kun pikkuinen tyttö siellä nyt on.

ja mimona :hug: koitahan jaksaa. itsekkin tiedän kuinka kurjaa on riidellä varsinkin tällaisena aikana.

tännekkin on sanottu ettei postilaatikkoa kauemmas tarvi lähtee, ja suppareita kun tulee niin pian lähtee kun tosi alhaalla on pikkuneiti.
hajois kyllä pää muuten,mutta tiedän että sitte saan liikkua vaunujen kans pihalla vaikka koko ajan =) ois niin kiva olla vähän pihalla.

ninni minä kans haisen,joka päivä mielellään käyn suihkussa.
ja tuntuu että muutkin ihmiset haisee.. mies käy yleensä joka toinen pvä suihkussa, ja tuntuu etten välillä kestä sitä hajua!!! :attn: en nyt viitsi mainita kuitenkaan..

kloorilla on kiva pestä kaikki paikat, haisee niin hyvälle joteki nyt ja tuntuu että pitää saada kaikki bakteerit pois. en siis itseäni kuitenkaan,vaan niinku siivoukseen
:LOL:

milk bars on kasvanut heti alusta 75B->85C muttei sen jälkeen muuta ku nännit =) en pidä liivejä muutaku sillon ku meen johonki,ne painaa tosi ikävästi ja ahdistaa tätä mahaa.
reijät on päissä, ja jtn vaaleaa on joskus siinä päässä muttei edes tipan vertaa..

onkos teillä semmosta kun iltasin menee nukkumaan niin alkaa miettimään synnytystä tai kaikkea mitä pitäis/vois vielä tehdä tai hankkia ennen vauvan tuloa?
ite aina kun nukun ilman miestä niin pyörin ainaki tunnin ja mietin kaikkea,en saa unta..

harhikselle onnea pikkiriikkisestä tyttövauvasta :heart: toivottavasti kaikki on hyvin :hug:

Mie saan hermoromahduksen noiden kelan lappujen ja kaikkien ihme kuvioiden kanssa :kieh: en ymmärrä niistä yhtää mitää...

huoh..

täällä ihan hyvin nukuttu yö takana ja siivoamaan pitäis alkaa... viikonloppuna tampereelle serkkutytön luo kyläilemään :wave:
Varmaan kyttäilen sit siellä et kellä olis sen kokoinen masu et saattais olla marrasmasuja :D et elkää ihmetelkö jos teitä tamperelaisia yks mahakas jossai tuijottaa kysyvästi ja tuumailevasti :D

Taas on tussun eli tassun jälkiä olkkarin matto täynnä, en jaksa rtuota imuroimista 10 kertaa päivässä... kai se on mentävä --------------> :wave:

anteeksi vali vali valitus, mukavaa maanantaita sisaret :heart:

Yhteistyössä