Onpa tullut taas tekstiä!!
Ja loppua kohden taitaa vaan tahti kiihtyä kun mammalomat alkaa
Hienoa!
Ja
Thor mukana ollaan tietennii!! :wave:
Ellenille suuren suuri halaus terveesta pojasta! :hug: :heart: Että tuli hyvä mieli sillä oot ollut mielessä ja sydämestäni olen toivonut että kaikki parhain päin kääntyisi, ihanaa!! :heart:
Kiva kuulla myös
harhiksesta :heart: Niin sitä vaan huolestuu kun jostakin aktiivisesta palstalaisesta ei hetkeen kuulu mitään! =)
(.) Olen ollut tosiaan NIIN väsynyt että kirjoittelut on jäänyt vähemmälle! :ashamed: Fyysisesti olo olis hyvä mutta henkisesti ihan romu :/ Hirveitä itku-raivareita tässä viimeaikoina ollut ja hirvittävän huono omatunto siitä että muu perhe, etenki pojat kärsii! :ashamed:
Työt ei tahtonu oikein enää luistaa ja pirteys sielläkin tipotiessään!
Torstaina sitten sain tarpeekseni kun kiireen vuoksi en ehtinyt edes ruokataukoa pitämään vaan painoin yhtä kyytiä tauotta klo 10-18!!
Työkaveri joka lorvi iltapäivää (hällä ei ollut töitä ) ei tarjoutunut edes auttamaan vaan tokaisi mulle vaan ruokatauottomuudesta että 'sellaista se kuule välillä on'!!
Sillon ajattelin että nyt riitti!! :kieh: Saa muut tehdä hommat ja olla syömättä ja juomatta! kerranki mä ajattelen VAAN itteeni
Ja niinpä menin eilen lääkäriin ja hain viimeisen työviikon sairaslomaa, jei!!
Tässä sitä siis nyt sitten ollaan kotosalla ja rakennetaan pesää odotellen vauvan syntymää :heart:
Tälläviikolla tuli Kelasta äitiyspvärahapäätös ja mukavastihan tuo oli noussut kaksosten ajoista =) Sain myös hakemuksen kodinhoidontukea varten mutta sitä ei taidakkaan saada jos kaksoset on hoidossa sen 10pvää/kk?!
Liikkeistä...rauhallinen vauva on täälläkin :wave: Päiväsaikaan aika rauhallinen eikä liikkeitä tunne kun silloin tällöin. Potkottelu alkaa sitten illalla kun itse rauhoittuu vaakatasoon!
Välillä sitä miettii itsekkin että onko vauva vielä kunnossa mutta onneksi tämä masukki on niin hirveä hikkaamaan että siitä sitten tietää että kyllä siellä vauvalla kaikki hyvin on
Jalat (tai vasen ) kramppaa täälläkin aamuisin venytellessä ja auts että se sattuu !!
Muuten olenki säästynyt suuremmilta närästyksiltä, kolotuksilta ja liitoskivuilta. Ja pömppis kulkee ihan kevyesti menossa mukana
Mutta senverran masu on taas kasvanut että bikinirajoja en näe enää mitenkään leikata, ei seisovillaan eikä istuvillaan ja hetki sitten tuokin onnistui vielä hienosti
Napa on pullahtanut jo kuukausia sitten ulos.
Pissillä saa ravata öisin 1-2krt ja lirahtelusta kärsitään täälläkin
Autokuume on nyt valtava ja velipojan kanssa kuumeisesti etsitään mulle autoo
Opel Zafira edelleen vahvoilla ja muutama niin helmi olis jo löytynytkin mutta kummatkin myytiin silmän räpäyksessä!!
Toive olis ennen vauvan syntymää saada auto vielä vaihdettua
Juup, eipä tässä muuta...aamupalalle ja sitten lähdetään toisen pojan kanssa etsimään talvihaalareita ja kenkiä. Saa taas laittaa koko varustuksen uusiksi,tuplaten!!
Niin kurjaa kun se onkin että talvi taas tekee tuloaan :/
Ajatelkaa...ensviikolla vaihtuu jo lokakuu!!!
Mutta eikös vaan ole kivaa nuuskutella sitten joulun tunnelmissa pientä ja rakasta vauvaa :heart:
Jennyli+nappula 33+4