*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

thor minä myös mukana :wave:

Neuvolassa tänään käyty.Proteiini plussalla,hb 105 eli huonontunut vaikka rauta aloitettu,sf32 ja painoa liikaa tullut...Verenpaine sentäs hyvä125/75.Niin ja sanoi et rt olis,käännöstä en ole huomannut,kuitenkin itse samaa välillä pohtinut...enpä kumminkaan täysin varmaksi mene sanomaan kun samainen täti sanoi viimeksikin niin vaik tayssis sit oli kuitenkin pt...No katsotaan,seuraavaks parin vk päästä lääkäri...

norjanangervo ja tytsy 33+3

Mukana ollaan thor :wave:

Tänne ei ihmeempiä kuulu. Tosin välillä on huolettanut vauvan liikkuminen. Tuntuu et päivän aikana en ole oikein edes huomannu et onko siellä liikettä tuntunut, joku tönäisy silloin tällöin. Tästä syystä lasken joka ilta nukkumaan mennessä et saisin ne 10 liikettä kasaan, ja tuleehan ne. Mut jotenki on vain niin omituista kun on niin hiljainen kaveri. Eilen olin kyllä neuvolassa jossa sydänäänet oli hyvät ja liikkeitäki tuli. Katottiin jopa ultralla ja kaikki kunnossa. Miten paljon teillä muilla vauva liikkuu päivittäin? Varsinkin te joilla viikkoja jo se 33-35 niin potkiiko vauva selvästi suurimmaksi osaksi vai onko se sellaista möyhimistä? Itsellä on kuitenki neljäs lapsi, mut en yhtään muista miten edelliset oli aktiivisia tässä vaiheessa. Edellinen tais olla melko vilkas kut kahta muuta en muista. on tullu mieleen et onkohan vauva niin iso :| (siis viikkoihin nähden) et sillä ei ole tilaa oikein liikkua niin on siks niin vaisu, sf-mitta on käyrien yläpuolella ollu koko ajan ja painoaki tullu jo 17 kiloa :eek: Ja meillä kun ei uudelleen synnyttäjät pääse kokoarviointiin ollenkaan niin jotenki hirvittää et tuleeko sieltä miten iso vauva.

Säde ja poitsu 34+5

Ellen Onnea ihanasta uutisesta !

Ihan vaan neuvolakuulumisia tulin kertomaan, täytyy kohta mennä nukkumaan.
rv 33+5 (31+4)
paino +700g/vk (+350g/vk)
rr 110/70 (114/72) Ei ollu aamun taistelu nostanu paineita, kaks uhmailijaa kun temppuili lähtöhetkellä oikein kunnolla
pissa puhdas (u-prot 1+, labraan viety näyte oli ok)
hb - (121)
sf 34 (29) epäili että hurja lukema johtuu kun vauva istuu pt tarjonnas.

Ens viikolle varattiin lääkärin tekemään ultraan aika, sitten selviää lisää. nyt vaan toivon että pikkuinen päättää itekseen kääntyä rt asentoon.

Muuten ei kummoisia kuulumisia ole. äitiyspakkauksen mies haki eilen, josko saisin sen vaatteet pestyä joku päivä. tietty pitäis ullakolta hakea noi vanhemmat vaatteet myös pesuun...

Hyviä vointeja ja mukavaa viikonloppua kaikille.

t. Polkkis + vääntäjä

Onpa tullut taas tekstiä!! :D Ja loppua kohden taitaa vaan tahti kiihtyä kun mammalomat alkaa ;) Hienoa!

Ja Thor mukana ollaan tietennii!! :wave: :D

Ellenille suuren suuri halaus terveesta pojasta! :hug: :heart: Että tuli hyvä mieli sillä oot ollut mielessä ja sydämestäni olen toivonut että kaikki parhain päin kääntyisi, ihanaa!! :heart:

Kiva kuulla myös harhiksesta :heart: Niin sitä vaan huolestuu kun jostakin aktiivisesta palstalaisesta ei hetkeen kuulu mitään! =)

(.) Olen ollut tosiaan NIIN väsynyt että kirjoittelut on jäänyt vähemmälle! :ashamed: Fyysisesti olo olis hyvä mutta henkisesti ihan romu :/ Hirveitä itku-raivareita tässä viimeaikoina ollut ja hirvittävän huono omatunto siitä että muu perhe, etenki pojat kärsii! :ashamed:
Työt ei tahtonu oikein enää luistaa ja pirteys sielläkin tipotiessään!
Torstaina sitten sain tarpeekseni kun kiireen vuoksi en ehtinyt edes ruokataukoa pitämään vaan painoin yhtä kyytiä tauotta klo 10-18!!
Työkaveri joka lorvi iltapäivää (hällä ei ollut töitä ) ei tarjoutunut edes auttamaan vaan tokaisi mulle vaan ruokatauottomuudesta että 'sellaista se kuule välillä on'!!
Sillon ajattelin että nyt riitti!! :kieh: Saa muut tehdä hommat ja olla syömättä ja juomatta! kerranki mä ajattelen VAAN itteeni ;)
Ja niinpä menin eilen lääkäriin ja hain viimeisen työviikon sairaslomaa, jei!! :D
Tässä sitä siis nyt sitten ollaan kotosalla ja rakennetaan pesää odotellen vauvan syntymää :heart:

Tälläviikolla tuli Kelasta äitiyspvärahapäätös ja mukavastihan tuo oli noussut kaksosten ajoista =) Sain myös hakemuksen kodinhoidontukea varten mutta sitä ei taidakkaan saada jos kaksoset on hoidossa sen 10pvää/kk?!

Liikkeistä...rauhallinen vauva on täälläkin :wave: Päiväsaikaan aika rauhallinen eikä liikkeitä tunne kun silloin tällöin. Potkottelu alkaa sitten illalla kun itse rauhoittuu vaakatasoon!
Välillä sitä miettii itsekkin että onko vauva vielä kunnossa mutta onneksi tämä masukki on niin hirveä hikkaamaan että siitä sitten tietää että kyllä siellä vauvalla kaikki hyvin on :LOL:

Jalat (tai vasen ) kramppaa täälläkin aamuisin venytellessä ja auts että se sattuu !!:eek:

Muuten olenki säästynyt suuremmilta närästyksiltä, kolotuksilta ja liitoskivuilta. Ja pömppis kulkee ihan kevyesti menossa mukana ;)
Mutta senverran masu on taas kasvanut että bikinirajoja en näe enää mitenkään leikata, ei seisovillaan eikä istuvillaan ja hetki sitten tuokin onnistui vielä hienosti :D Napa on pullahtanut jo kuukausia sitten ulos.
Pissillä saa ravata öisin 1-2krt ja lirahtelusta kärsitään täälläkin :whistle:

Autokuume on nyt valtava ja velipojan kanssa kuumeisesti etsitään mulle autoo :D Opel Zafira edelleen vahvoilla ja muutama niin helmi olis jo löytynytkin mutta kummatkin myytiin silmän räpäyksessä!! :eek:
Toive olis ennen vauvan syntymää saada auto vielä vaihdettua ;)

Juup, eipä tässä muuta...aamupalalle ja sitten lähdetään toisen pojan kanssa etsimään talvihaalareita ja kenkiä. Saa taas laittaa koko varustuksen uusiksi,tuplaten!!
Niin kurjaa kun se onkin että talvi taas tekee tuloaan :/
Ajatelkaa...ensviikolla vaihtuu jo lokakuu!!! :eek:
Mutta eikös vaan ole kivaa nuuskutella sitten joulun tunnelmissa pientä ja rakasta vauvaa :heart:

Jennyli+nappula 33+4

Aurinkoista viikonloppua kanssaodottajille!

Tuli sitten viime yönä nukuttua yli 10 tuntiset unet. En muista milloin viimeksi olisi noin kovasti uni maistunut. Olo on toooosi energinen, joten eiköhän sitä nyt saa aikaiseksikin jotain. Parin viikon siivousrästityöt olisi jo odottamassa.

Esikko77 ja Möhköfantti 32+1

thor :wave:

Liikkeistä: Mä olin muutaman päivän tosi huolissaan, kun tuntu, ettei oikein kunnolla tullut liikkeitä. Eilen oli onneksi vilkkaampi päivä ja tänä aamunakin liikuskellut. Mutta sellaset kunnon potkimiset on jäänyt tosi vähälle ja se on just sellasta möyrimistä. Koko ei tällä ole mikään kovin iso terkan mukaan, aika keskikäyrällä ollaan. Viikkoja nyt siis 34+2. Hikkaamista oli monta viikkoa tosi paljon, mutta nyt sekin on loppunut. Tänään oli aamulla hetken hikkausta viikon tauon jälkeen. Siitäkin tietty olen onnistunut olemaan huolissani. Harmittaa, kun olen tällainen murehtija. :ashamed:

Ellen: Tosi hienoja uutisia!

Lauantaita!

Meillä alkoi aamu riidellessä :'( Tämmöistä tää on ihan jatkuvasti, vaikea yrittää löytää niitä hyviä puolia tästä suhteesta, kun koko aika tulee turhaa hermojen kiristelyä... Viikonloppuina voitas tehdä jotain yhdessä, mutta mitäs tehdään, kun ei olla väleissä :( Toivottavasti muilla on mukava päivä tulossa, ehkä tämäkin tästä :/

Liikkeistä: Tosi hiljainen kaveri on täälläkin. Potkii ehkä pari kertaa päivässä, muuten liikkeet on semmoista pyörimistä. Vaikea edes ottaa selvää tarjonnasta, kun ei ole mitään selkeitä potkuja ja sitten myös kädet tuntuu tosi voimakkaasti? Eli en ole ihan varma, mikä raaja on liikkeellä :D

Mimona ja pikkuinen 34+6

Ja taas sitä vaan poksahdellaan :D 32+0 :heart:
kaveri pitää välillä hurjia möngerrys sessioita mahassa..välillä taas menee 2-3 tuntia etten huomaa mitään liikettä mahassa.

Mua v*tuttaa kun äitiysloma alkaa vasta 16pv...en tajua kuinka jaksan tuolla navetassa vielä melkein 3 viikkoa...hohhoijaa.. :ashamed:

En uskalla ees puntarilla käydä,paino varmaan nousee vaan kohisten,iltaisin on jalat aika turvoksissa ollu.Pissalla saa jo öisinkin käydä 2 kertaa vähintään :p

Eipä muuta tällä kertaa..

hannanmamma 32+0 :heart: :heart:

Thor, täällä ollaan vielä messissä. Mulla alkoi eilen äippäloma, jippii. LA 3.11. Vauvanliikkeistä sen verran, että mullakin on yleensä koko päivä ihan hiljaista ku ollu töissä ja sit iltapäivällä ja illalla ku nukun, masu sinkoilee ja pomppii koko ajan. Eli ei sitä vauvaa aina huomaa eikä "muista" ku touhuaa. Ei kannata hätäillä! Painoarviota en ole mäkään saanut mutta eihän sille enää voi mitään tehdä, tulee sit sellainen ku tulee vauvasta. Ei se mahaan kuitenkaan jää :LOL: Kunhan ei kävis niin kuin Indonesiassa, jossa syntyi 8,7 kg vauva :eek:

Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Oon ollu vaan yhtä hymyä nyt kaks päivää. On ollu niin sanoinkuvaamattoman ihana olo kun tää kaikki päätty näin. Rehellisesti sanottuna en ois osannu uskoo että tää kaikki sais onnellisen lopun ja vauvalla ei munuaissairautta ole. Olen kyllä niin kiitollinen ja tulipahan todistetuks että aina ei edes parhaimpiin lääkäreihin ja synkkääkin synkeempiin ennustuksiin pidä luottaa. Lääkäritkin on erehtyväisiä. Tän kaiken jälkeen ainakin osaa arvostaa enemmän sellaisia pikkujuttuja ja tervettä lasta en tule koskaan pitämään itsestään selvyytenä, terve lapsi tosiaankin on ihme!

Kyllä sitä jo niin paljon odottaa että saa vauvan sylkkyyn! Rupee oleen aika täynnä raskautta ja haluun kyllä saada jo oman kroppani takas (kertyneitä kiloja n.16!! :eek: ). Synnytyskin pyörii aika paljon mielessä ja jännittää/pelottaa aika lailla. Mun on parina päivänä maha kipuillu sillai menkkamisesti ja tullu ihan kipeitä suppareitakin. Ja eilen vessakäynnin yhteydes paperiin jäi sellanen kellertävä paksu klöntti, vähän ku silikonia ois tai semmosta, tuli vaan mieleen että oisko limatulppaa ollu? En tosiaan tiedä miltä limatulppa näyttää...

Muuten olo mitä mainioin ja vauva potkuttelee aika mojovasti oikeeseen kylkeen. Ja hikka on usein ja se kestää KAUAN. Miten pitkään teijän masukeilla hikka yleensä kestää? Kun tää meijän vauva saattaa hikotelle jopa 15-20 min putkeenkin joskus! :eek:

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ellen ja rontti 33+2

Liikkeistä säde kyseli, mulla kans masuasukki lähinnä vain möyrii, välillä sit isommin heiluttelee mahaa ees taas jos vaikka makaa sohvalla. Ja aika monella näyttää olevan jo näin, jospa siellä mahassa ei vaan ole tilaa enää. =)

Ja jalat kramppaa venytellessä mullakin, oon syöny banaania ahkerasti niin se on vähentäny niitä kramppeja. Suonikohjutkans nousemassa pintaan, ei pullota vaan kuultaa ihon läpi inhottavasti.

Tsemppiä kaikille työssäkäyville, kyllä se tulee kohta teidänkin vuoro päästä huilaamaan! Ja jos ei jaksa niin voihan sitä hakea saikkua!? :hug:

Mä oon ainakin niin onnellinen kun loma alkoi, eka viikko vaan mennyt sairastellesa, tytöllä 6. pvä kuumetta, peukut pystyssä täällä ollaan josko tämä ois eka kuumeeton päivä (illalla aina nousee kuume)

Taidan ruveta siivoamaan kaappeja :D

Lauantaita!

Ja tosiaan mukana ollaan...

Ellenille onnittelut hyvistä uutisista. Aivan mahtavaa, että välillä käy näinkin päin.

Meillä myös välillä on jo hiljaisempaa masussa. Eilen oli oikea hiljaisuuspäivä ja ihan jo huolestuinkin, mutta tuli niitä liikkeitä sitten. Tänään on ollut selvästi enemmän liikkeitä. Enemmän kyllä jo sellaista muljahtelua kuin potkimista. Minullakin sellainen olo, että tämä vauva on ihan jätti :) Painaa jo alas aika kivasti toisin kuin aiemmat lapseni ja silti pylly on tuossa ihan kylkiluiden alla.

On myös supistellut aika lailla nyt parina viime päivänä. Ei niin, että tämän syntyvän epäilisin, mutta kuitenkin jo pikkukipeitä ja välillä aika tiheitä. Varsinkin kävellessä. Eilen täytyi ihan hetkeksi pysähtyä "ottamaan supistus vastaan", kun tuntui melko ilkeältä. Veikkaan, että suppailee nyt ja sitten supistukset häviää välille rv37-41 kokonaan :)

Hikkaa täälläkin. Aiemmilla lapsilla ei ole tätäkään ollut. Ja kyllähän sitä hikkaa kestää jonkin aikaa, mutta en kyllä osaa sanoa kauanko. Yleensä ehkä sellainen 5 minuuttia. Ehkä.

Onko teillä muilla muuten viereen tulevia lapsia? Siis "yöhiippareita". Meillä on tosiaan kaksi 5- ja 6-v ja molemmat tulee lähes joka yö viereeni. Se on alkanut olla aika tuskaisaa (ison mahan kanssa ei muutenkaan ole kauhean ketterää ja helppoa saati sitten kun molemmilla puolilla on iilimato) ja jotenkin on myös alkanut ahdistaa se, että toivottavasti eivät kovasti masua runno. Siis lähinnä potki unissaan. En ole kyllä koskaan herännyt sellaiseen, että vatsaan olisi potku osunut ja jos vain toinen on vieressä, käännän kyllä selän. Joskus myös olen laittanut tyynyä lapsen ja mahan väliin tai pitää kädellä suojaa, mutta toisinaan olen kyllä niin sikeässä unessa, etten edes huomaa, kun lapset viereen kömpivät. Kai vauva kuitenkin aika hyvässä suojassa tuolla vatsassa on, toivottavasti. Kokeillaanhan sitä asentoakin aika kovakouraisesti neuvolassa... Jotenkin vaan, kun minulla on vatsa aina aamuisin kipeä niin tätäkin tulee mietittyä. Tuo kipu tosin johtuu siitä, että minulla on niin pysty vatsa eteenpäin, että kyljellä ollessa se joutuu venytykseen alaspäin. Pitäsi laittaa joku tyyny vatsaa tukemaan. Tämä kipu on siis riippumatonta lapsista, tätä on ollut jo pari kuukautta, vaikkei olisi yökavereitakaan. Kivusta vaan aina tulee ikävä fiilis. Miten muilla, onko yökavereita ja onko ollut tällaisia pohdintoja?

Emmama 34+4

Lispu Huutonetistä: Olen kanssa tehnyt tosi paljon ostoksia sieltä. Olen ostanut huutonetin kautta pinniksen, turvaistuimen, hoitopöydän, keinutuolin, tuttipulloja, rintapumpun ja äippä-ja vauvanvaatteita.Mullakin on pari kertaa käynyt niin juuri eritoten vauvan vaateostoksissa, että olen muutaman jopa heittänyt roskiin, vaikka myyjä on väittänyt että vaatteet ovat erinomaisessa kunnossa. Onneksi olen kuitenkin useimmiten ollut erittäin tyytyväinen ostoksiini sieltä. Ostin mm. kaksi talvipukua sitä kautta ja ne ovat aivan kuin uusia. Yhdelle äitiysvaatemyyjälle laitoin negatiivisen palautteen...vaatteet olivat karseita ja suurin osa ei edes ollut äitiysvaatteita....tuli sellainen olo, että myyjä oli jonkin sortin "lääkityksen alainen". ...vaatteet päätyivät roskiin. Mutta pitää muistaa myös se, että meitä on todella moneksi ...esim hyvä ystäväni kertoi, että on hankkinut kirpparilta mun vauvalle vaatteita ja hän sanoi, että ovat aivan uutta vastaavia....ja täytyy sanoa, että olin äimistynyt, kun lopulta ne vaatteet sain käsiini....yksikään ei musta ollut uutta vastaava.
Viimeinen huutonetin ostos oli kyllä kaikkein harmittavin...nimittäin lapsi/koiraportti. Myyjä oli todella ilkeä ja #ittumainen!....kaupan teko oli todella hankalaa. En ole vieläkään pystynyt antamaan hänelle palautetta...ja lisäksi vielä portti ei sovikkaan meille. .....sitä avatessa tarvitaan kahta kättä...ja tarvitsen ehdottomasti portin, jonka avaaminen onnistuu myös vauva sylissä.

säde83 Täällä kanssa vauva liikkuu aika vähän....on kylläkin melkein koko raskausajan ollut aika pieniliikkeinen...välillä tulee harvakseltaan päiviä, jolloin liikkuu hyvin. Olen kanssa laskeskellut vähän väliä noita liikkeitä...ja joskus jää jopa alle kymmeneen...mutta toisen tunnin sisällä saan sitten juuri ne kymmenen kokoon. Mulla on onneksi 5.10 ultra, kun menen siihen synnytystapa-arvioon...odotan sitä innolla.

Zera rv 34+6

Thor :wave: Täällä huiskuttaa ekaa mammalomapäivää viettävä. :)
Huomenna poksutaan RV 35
Neljä viikkoa...huh,huh. :saint: Mie vähennän automaattisesti viikon kun varmaan noin viikkoa ennen leikataan. :D

Huimaa että kun seuraava päiväraha maksetaan tillle..nyytti on sylissä....uskomatonta. :heart:
Tosin ens viikolla maksetaan kotihoidontuen jämät.Kyllä se on niin säälittävän pieni että ei pitäis mennä veroja lainkaan. :(

Mun kivut..ne epänormaalit on lähes jatkuva viiltävä kipu tuolla alhaalla...missä vauvan pää yleensä painais...kipu on niin viiltävää ettei pysty kuvailla.
Kävellessä tekee tosi pahaa...muutaman sata metriä pystyy taapertaa joten kuten...sit saa pysähdellä ja mahastakin kiinni pitää.Tuskaista...voi taivaan vallat.
Sen takia tuo paino nouseekin kun ei pysty kävelläkään kunnolla. :|
Onneks saa piakkoin vaunujen kans painaa menemään. :D Kunhan leikkuuhaava on ok.
Reilun viikon päästä sais tietää Juniorin syntymäpäivän....jännää. :saint:

Mukavaa loppuviikkoa ja viikon vaihdetta.
Mammalomalainen Marihoi ja Junior 34+6

Täälläkin poksutaan tänään, eli rv 32+0 *pooooooks*

Liikkeet tuntuu täälläkin enemmän paikallaan ja makuulla, öisin vauva suorastaan ravistelee massussa... yrittää siinä sitten nukkua :saint:

hannanmamma03 meil alkaa samana päivän äippäloma :xmas:

Kuiskaten 32+0

thor mukana ollaan vaikka vain taustalla :D

meillä oli jännitystä liiakseenkin tuossa kun alkoi noin rv 20 jälkeen supistelemaan jatkuvasti, olenkin ollut pitkälle sairaslomalla, töissä vain hetken kerrallaan.
supistukset vaikutti taas sf-mittaan joka laahaapi koko ajan käyrän alapuolella. lääkäri meinasi että on painanut vain kohdun tuonne lantioon. veikattiin että tuleepi pois liian aikaisin, siksi jäi täällä seuraamiset muutamaksi kuukaudeksi..

mutta nyt uskaltaa taas huokaista kun on viikkoja tullu jo 31+4 että ei juniori taida sieltä kuitenkaa liian ennenaikaisesti syntyä, painoarvio oli 1,5 kg, eli pieni mutta ei mitenkään epänormaali, ensimmäiset syntymäpainoarviotkin annettiin, ja kyllä mun mielestä 3,5 kiloinen on ihan sopiva :)

ja lisäksi meille on annettu nyt hyvin vahva poikalupaus, että senkin voi sitten kirjata sinne etusivulle :heart:

ihanat raskausajan ongelmat ovat täälläki riesana, löytyy närästystä,kiristystä,supistuksia, ja ihanaa että joillain muillaki on tuo pohkeen kramppaaminen tullut mukaan, ite on pitäny ihmetellä et onko normaalia edes tuo, se tekee tosi kipeää kyllä!! painoakin on tullut mukavasti yli kymmenen kiloa, mutta lähtöpaino oli alhainen, joten oletanki että painoa tulee hiukan enemmän kuin se normi 13kiloa.. :) ei paineita siitä, kyllähän ne sitten saa hikoiltua raskauden jälkeen pois, vieläkun pystyisi hillitsemään tätä makeanhimoa!

nyt tuli omaa napaa, taustavoimiin->

avokki ja rusina 31+4

:heart:

Thor :wave: Täällä myös mukana edelleen, välillä hiljaisemmin.. mullekki vois tuonne etusivulle päivittää synnäriksi MKS ja tyttölupaus ja ikää on 21 kertyny plakkariin... niin ja mites se FB yhteisö homma oikei menee?? mite sinne voi liittyä?

Kävin keskiviikkona ( jolloin POKS POKS 31 ) siellä sokerirasituksessa ja tulokset oli normaalit eli ei häikkää siellä :heart: möyryää ja potkii tirppa aika tahtiin ja nuo liitos kivut on jotai niin sanoin kuvailemattoman kauheeta että en kestä :ashamed:
nyt tuli taas omaa napaa mutta yritän palata myöhemmin uudestaan :heart:

mm ja tirppa rv 31+3

Ellen täältä löytyy yksi hikkakone :wave: vauva on ollut mahdoton hikkaamaan jo aika varhaisilta viikoilta jolloin vasta epäilin nykytystä hikaksi. Nyt hikka on jo niin voimaksata että välillä jopa ärsyttää :whistle: Vauva siis hikkaa joka päivä ja välillä useasti ja kyllä tuo joskus pitkäänkin kestää, ehkä max. 10min.
Mutta ainakin hyvä merkki siitä että vauvalla kaikki hyvin, vallankin jos liikkeitä on niukasti! ;)

Emmamma meillä on kaksoset sellaisia yöhiippareita :wave: Siirtyivät kesällä omaan huoneeseen ja nukkuivat reilun kuukauden hyvin mutta nyt ovat alkaneet heräillä ja kömpiä viereen! Näkevät myös ilmeisesti painajaisia kun välillä yölliset huutokohtaukset ovat todella voimakkaita :eek: Yövalo on sitten hillinnyt noita itkukohtauksia!
Mutta tohon yöhiippailuun...mä yleensä otan viereen jos toinen pojista vaan tulee mut sitten jos molemmat herää niin menen heidän huoneeseensa jatkamaan unia (huoneessa on patjarahi ). Tulee niin ahdasta molempien poikien ollessa vieressä että en saa itse nukutuksi ja huonojen asentojen takia niska, hartiat ja selkä on sitten ihan sökönä!
Muuten en kyllä pelkää että mitenkään vaavia vahingoittaisi...muuten kyllä välillä villiävät niin että masun puolesta saa varoa!

mimonalle halaukset :hug: Ei meilläkään kyllä isännän kans mitenkään rakkaus kuki :ashamed:
Mä oon kiukkunen kun ampiainen ja isäntä on aika etäinen eikä tuu keskusteltua kun mies ei kykene!
Tää on arjen pyöritystä ja vähän niinku kämppäkaverimeininkiä :ashamed: Olen jo valmiiksi valmistautunut kriisiin vauvan synnyttyä...vaikka en sitä todellakaan toivoisi!!
Meillä oli kriisi myös kaksosten ollessa vajaa vuoden. Väsymys ja puhumattomat tunteet siihen johtaa :ashamed:

Nojoo...shoppailemassa käyty toisen pojan kanssa ja nyt voidaan ottaa talvi vastaan ;)
Seuraavaksi odotellaan saunaa ja sitä että illalla saa olla ja herkutella :p

Mukana ollaan Thor :) :wave:

Mulla on alkanut aivan järkyttävä painontunne alapäässä.... siis tuntuu kävellessä ihan hirveeltä... Tarkottaako se että pieni on laskeutunut vaan alemmas? Pissahätävaiva samalla taas pahentunu (mikäli mahdollista!). Käytiin just kaupassa ja kyllä teki tuskaa kävellä noinkin vähän.

Nyt linnottaudun sohvan nurkkaan huilimaan, ja oottelen että isäntä saa pizzan valmiiksi namnam :p

kivaa la-iltaa kaikille!
t.sandy 34+2

Yhteistyössä