Onnea
harhis pienestä prisessasta!! :heart: :flower: Kiva kuulla että kaikki hyvin ja Ella siellä kovasti terhakkaana ja vahvistuu joka päivä lisää :heart:
Täällä rv 34,pooooks!!! :heart:
Siis 6 viikkoa enää laskettuu!!
Ja viikot menee varmasti nopeasti kun tuntuu että nain lomalla vaan tahti kiihtyy kun olis niin paljon tehtävää ja ystäviä joita nähdä!!
Tissigalluppiin...mulla on kasvanut kuppikoon verran ja nekin vasta raskauden puolenvälin jälkeen E->F. Kun maito nousee niin kasvaahan nuo sitten vielä varmaan sen toisen kuppikoon verran!! Ja siis mun rinnat ei oo mitkään älyttömän isot (kai ) vaikka tuo koko-merkki niin antaakin ymmärtää, vaan mulla on niin kapee rinnanympärys 65
Kuppi vastaa sitten isommalla vyötärönympäryksellä jotain C tai D-kuppia!
Masu on ilmeisesti alkanut nyt loppua kohti kasvaa kiivaammin, tai ainakin nyt ensimmäistä kertaa alkaa tuntua että masu on tiellä
Potkut on muuttunu kyllä tosi voimakkaiksi ja ilmeisesti vauva alkaa painaa päätä lähtökuoppiin kun potkut on nyt tuntunut tonne keskelle, rintalastan väliin ja alapäässä on paineen tunnetta.
Eilinen päivä oli perin outo masussa...kiristeli, sattui, supisteli ja kaikkee mahdollista :/ Vauva on ollu nyt vilkkaampi ja eilen jo ajattelin että meinaako se hemmetti kääntyä kun niin sattui vauvan vänkääminen masussa
Jalat on päivän päätteeksi aika turvoksissa, jalkapöytä ja varpaat on tosi kauniit makkarat :$
Mutta pientähän tämä ja pääasiassa nautin edelleen masusta kovasti :heart:
Tässä muuten tuore masukuva....
No enpä laitakkaan kun aijaa ei pelitä...
Mulla on ihan mahdoton auto ja asuntokuume!!
Auto nyt menee varmasti vaihtoon kun vaan löytyis sopiva eikä menis heti nenän edestä sekin
Mutta kun minä oon tällänen älyttömän helposti innostuva tapaus niin johan melkein suunnittelen yhden myynnissä olevan paritalokohteen sisustusta
Taitaa vaan olla turhan kallis asunto meille :ashamed:
Tietääkö kukaan miten tarjouskauppa menee käytännössä?! Onko ilmoitettu hinta lähtöhinta?! :kieh: