Hakutulokset

1. Naive88

Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

Iitulle onnea hyvistä kuulumisista!! On kyllä kiva olla fiiliksissä mukana aina näissä hommissa. :) Ja liikkeistä älä ole huolissas, vielä noin pieni alkio ei liiku laisinkaan, syke on ainoa mikä merkitsee. Toivottavasti vuodot nyt rauhottuu ja vuotas kaiken vaan pois ettei enää myöhemmin...
  2. Naive88

RD odottajat 2012

Noissa sokeriarvoissa tosiaan kannattaa muistaa, että raskausdiabetes on aivan täysin eri asia kun 1. tyypin diabetes. Jos 1. tyypin diabeetikko mittaa arvon alle 3 voi olla jo insuliinishokissa ja sairaalareissu edessä, kun taas minä raskausdiabeetikkona oon mitannu välillä arvoja siinä 2,5...
  3. Naive88

Iitu lämmin halaus ja tsemppejä! Soita päivystykseen, pääset sitä kautta ultraan kyllä kun mainitset taustat. Toivottavasti pääsisit jo ennen vappua! Vaavimasulla tosi kivoja kuulumisia!! Onnea sydämensykkeestä, kyllä se vaan on pysäyttävä kokemus. :) (.) käväsin taas eilen äippäpolilla...
  4. Naive88

Malttamaton ja kultakimpale lämmin :hug: , tosi kurjaa. :( Voimia teille molemmille! Naive ja Sissi 35+5
  5. Naive88

RD odottajat 2012

Maijamehi kokeile aamuun rahkaa tai raejuustoa jos tykkäät! :) Ne pitää sokerit aisoissa. Mulla ruisleipäkin nostaa aamun sokerit yli, kun mulle aamut on kaikista hankalimpia. Kaks ruisleipää menee jos siihen paistaa kananmunan ja pekonia :D Mut muuten sitten yks leipä ja esim marjarahkaa pieni...
  6. Naive88

Malttamaton onks sulla mitään tukilääkitystä määrätty? Mä kun sillon aikanani kävin yksityisellä gynellä, niin siltä sain lugesteronit ovulaatio-rv12 käytettäväks + sitten disperin 50mg/100mg heti kierron alusta rv12 asti. Mullahan ei kyllä kertaakaan ar-ultraa ollu ennen tätä onnistunutta...
  7. Naive88

malttamaton millä testeillä testasit? Mun mielestä noissa testeissä on kauheesti eroja ja esim niillä tikuilla millä mä tein, niin ei ees oikeen saanu mun mielestä vahvaa vahvaa viivaa, eli voi olla haaleakin! En nyt vaan millään muista mitä merkkiä ne oli, netistä niitä tilailin. :) Naive ja...
  8. Naive88

Missyn kuulumisia minäkin kaipailen...? Poksumisista tykkäyksiä kaikille! Se on niin kivaa. :D Täällä poksutaan 34+0. Saa nähdä miten monta viikkoa on vielä edessä, vähän jo väläyteltiin josko yritettäis käynnistää rv38 tätä pientä. Riippuu paljolti miltä näyttää ens ke taas tilanne...
  9. Naive88

Imoen kiva kuulla vauvakuulumisia, onnea vielä teille ja tsemppejä vauva-arkeen. :heart: Kaktuspiikille suurensuuret onnittelut hyvistä uutisista!!! :heart: Usko pois, kyllä se lääkäri varmasti olisi sanonut, jos siellä vielä olisi jotain hälyttävää/kummallista. :) Tietysti toivotaan hyviä...
  10. Naive88

ElinaMarialle tuhannesti onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ja poikauutisista myös ;) :heart: Tervetuloa kaikille uusille ja hyviä ultrakuulumisia saaneille isot halit! Idylli lääkäri on ihan oikeassa! Kuitenkin prosentuaalisesti suurinosa hyvin alkaneista raskauksista myös jatkuu hyvin...
  11. Naive88

Naive ja Sissi tuli poksumaan 30+0 ! Jeeeee, 10 viikkoa ja meillä on neiti maailmassa. :D :heart:
  12. Naive88

Merkkiä pinoon ! :wave: Naive ja Sissi 29+2 (kohta se on jo 30 HUH.. :D)
  13. Naive88

Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

Imoenille suuren suuret vauvaonnittelut! :heart: Ajattele kuinka kaukaiselta tämäkin hetki joskus tuntu! Uusille tervetuloa lämpimästi ja toivotaanpa, että saatte täällä sen 9kk pyöriä! :) Missylle voimia vuodelepoon, eipä se varmaan helppoa hommaa ole, mutta mukavan pitkällä jo...
  14. Naive88

RD odottajat 2012

Jaahas jospa minäkin hyppäisin uuteen pinoon mukaan.. :wave: Elikkäs RD todettu joskus rv 13+, joulukuussa otettu kaikki keinot käyttöön. Aloitettiin siis sekä pitkävaikutteinen -, että ateria-insuliini ja tablettihoito. LA on toukokuun loppupuolella. Vahva sukurasite diabetekseen ja reilu...
  15. Naive88

Kaktuspiikille suurtakin suurempi :hug: Ja täytyy kyllä sanoa, että sulle on sattunu ihan paskoja terkkoja, koska meikäläisellä kuitenkin on tota ylipainoa semmoset 30kg ja KUKAAN ei ole missään vaiheessa mulle SANALLAKAAN vihjannut, että vatsanpeitteiden takia näkyvyys olisi huono! Nt-ultra...
  16. Naive88

IOnnea uusille plussille ja tervetuloa! :hug: Ultrakuulumisista myös onnittelut. :) Ne on aina niin kivoja, erityisesti Tillun ihanat uutiset jäi mieleen. :heart: Vauvavakuutusta syntymättömälle me ei edes saatais, kun meikäläinen on reilusti ylipainonen ja tuli tämä rd tähän sitten kaupan...
  17. Naive88

Kelasta nopsaan kommentoin.. Mähän saan sen 6kk mukaan äippärahan, kun 2010 oon ollu opiskelija ja töissä vaan puoli vuotta. Nyt kun oon ollu koko ajan töissä niin soitin kelaan ja kysyin. Mulla kun on työsopimus ja mulle työnantaja maksaa 72 ekaa äitiysloman päivää normipalkkaa, niin mun tämä...
  18. Naive88

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Scarleth tulen tänne härppimään, kun niistä oireista kyselit.. :) Mä kun tulin edellisen km:n jälkeen suoraan raskaaksi ilman välimenkkoja, niin musta mulla ei ollut ollenkaan oireita, tein testin vähän liian ajoissa (testipäivä oli määrätty lugesteronin takia), koska oletin sen olevan nega ja...
  19. Naive88

Kitikat3 kiva kuulla hyviä uutisia sieltäkin, mä myös muistan sut :) Onnea loppu odotukseen ja tuuhan kertoilemaan välillä kuulumisia! ElinaMaria :heart::heart::heart: Jatkan samalla linjalla, nyt ei riitä mitkään sanat kertomaan kuinka iloiseksi teki teidän hyvät uutiset! Ihanaa, ihanaa...
  20. Naive88

ElinaMaria :heart: ja ison isot voimahalit teille. Ei varmaan mitkään sanat auta tai lohduta. Odottelu on piinaavaa. Toivotaan vielä hyviä uutisia.

Yhteistyössä