Uskaltaiskos sitä kurkata tälle puolen, vaikka luottoa on tasan nolla.
Takana siis kkm rv18 11/2011 ja kkm rv8 1/2012. Kahdet menkat olis pitänyt odottaa, mutta plussa yllätti jälleen. Ensimmäistä keskenmennyttä yritettiin 1,5v ja vasta clomilla tärppäs. Nyt näyttää riittävän, että on hammasharja samassa mukissa.
Muutama päivä sitten tein plussatestin ja kuukautisista laskettuna olis nyt menossa 5+3. Lauantaina CB:n digitesti näytti "raskaana 3+". Oireita ei kyllä ole minkäänlaisia, joten taitaa olla tuulimuna. Ekalla kerralla mulla oli kovat oireet jo ennen plussaa ja viimeksikin arvattavat oireet ennen plussaa. Nyt ei mitään. Ei yhtikäs mitään.
Keskenmenneissä mulla on alkanut hematoomavuoto rv6+0 ja rv6+3. Sellaista kivutonta, mutta todella runsasta syklittäistä vuotoa. Sitä olis siis varmaan tiedossa viikon päästä. Varasin huomiselle yksityiselle lääkärin, vaikka tuskin se osaa mitään kertoa. Noh, näkee ees että onko siellä ketään ja missä.
Kuten huomaatte, niin en oikeastaan edes jaksa hyppiä innosta. Mieli tekis, mutta sitten sitä vaan tippuis niin korkealta. Viimeksi lääkäri mulle sanoi, että täytyy plussatestin jälkeen ajatella "nyt on mahdollista saada vauva" eikä "nyt meille tulee vauva".
Täytyy yrittää pitää se mielessä. Lupaan iloita sitten rakenneultran jälkeen, se on mun etappi
-iitu 5+3?
Edit. Niin ja siis esikoista toivotaan