Hakutulokset

1. Naive88

Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

Täällä haettu äitiyspakkaus pengottavaksi postista. :heart: Naive ja Sissi 25+2
  2. Naive88

Hooooh tää on ihan tippunut tänkin ketjun kärryiltä kun ei oo käyny kirjottelemassa. Lukemass kyllä aina kun jotain luettavaa on. :) Paluu omaan vuorotyöhön oli mukavaa, vaikka kyllä sen tässä vireystasossa huomaa. Vauva ei oo tykänny pahaa. Täällä taisin avautua myöskin siitä työpaikan...
  3. Naive88

Muita ylipainoisia odottajia?

Täällä on aivan hirveä himo appelsiineihin, että joku terveysihme tämä raskaus on. :laugh: Ainoa vaan, että mulla noi appelsiinitkin tuntuu sitten heilauttelevan noita sokereita vähän sillain sun tälläin. Muuten makeet syömiset on jääny aika vähälle, koska jos sokerit nousee yli 10 niin meen...
  4. Naive88

Muita ylipainoisia odottajia?

No onhan täällä edes vähän elämää! Hienoa. :) Itse asun Kangasalla ja täällä ainakin neuvolantäti on ollut ihan paras mahdollinen. Sanoi kyllä, että painoa on nyt sen verran liikaa, ettei yhtään tarvitsisi raskauden aikana tulla, mutta 5-7kg on kohtuullista. Kun itse sanoin pelänneeni sitä...
  5. Naive88

Hallansurulle iso ja lämmin :hug: Ei mitkään sanat nyt tunnu lohduttavan.. :( Mutta hei, suosittelen kyllä oikeesti puhumista jollekkin ammattilaiselle. Mä kävin itse työterveyden kautta psykologilla (kun km:t tod.näk. liittyy työoloihin) ja sen kyllä koin helpottavaksi. Voimia teille. :heart:
  6. Naive88

Ihanista ultrakuulumisista onnea :heart: Tsemppiä epävarmuuteen niille, jotka sitä kaipaatte. Täällä on palattu vuorotyöhön ja kyllä se näyttää tätä päivän energiamäärää verottavan.. Ei oo jaksanu kauheen aktiivisesti kirjotella. Pakko oli tulla nyt jakamaan teille "hauska" sattumus, joka...
  7. Naive88

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Lumi mulla on ainakin just ne "repäsy"kivut paljastaneet kaikki kolme alkanutta raskautta ennen plussatestiä ;) Eli just jos vaikka nousee nopeesti ylös sohvalta tai aivastaa niin tuolla nivusissa syvällä vihlasee välillä tosi kovaakin.. Pidetään peukkuja!
  8. Naive88

Syysmyrsky :hug:, helppo sanoa, että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kun itte on kans niin herkillä, että yks poikkipuolinen sana saa itkemään ihan satasta, ja toi oli kyllä TÖRKEETÄ siskolta! Sen miehestä ny puhumattakaan. Ja hei, monille tulee 30kg raskauden aikana, sitäpaitsi...
  9. Naive88

Tillu :heart: Nyt pidetään kaikki sormet ja varpaat pystyssä! Ihanhan ne menis niitten valemenkkojen ajankohtaan, joten uskotaan siihen! Sanmar hyvää yötä! ;) Täällä on ihan samat ajatukset, voi jäädä yö vähän lyhyeks. Lähtö on kotoa 7:40 ja 8:20 on ultra-aika. Naive ja Sissi 21+4
  10. Naive88

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Evya huutelen noista lugeista täältä taustajoukoista.. Miten niitä käytit siis kierrosta mistä mihin? En jaksanut selailla kovasti taaksepäin, anteeksi.. Meinasin vaan, että meillä siis 2km (toinen kai virallisesti kkm) takana, elämäni ensimmäiset 2 raskautta. Sitten sain yksityiseltä luget ja...

Yhteistyössä