iitu85 Toivotaan, että se vuoto on jotain ihan harmitonta alkuraskauden vuotoa ja menee pian ohi! Sinuna varmaan varaisin ensi viikolle yksityiseltä ajan ultraan, niin saisi vähän mielenrauhaa.
Mulla oli vähän sama homma, että naureskelin noille kotidopplereille ennenkun olin ollut kertaakaan raskaana. No, neljän keskenmenon jälkeen ei paljon naurattanut
Mulle toi Angelsounds on ollut ihan henki ja elämä tässä raskaudessa. Tilasin sen joskus rv12 aikoihin ja on kyllä maksanut itsensä moneen kertaan takaisin! Aloin tuntemaan liikkeitä vasta rv19+ ja sitä ennen tuli moneen kertaan kuunneltua, että pieni on edelleen menossa mukana. Eikä se ihan turha ole vieläkään, vaikka liikkeitä tuntuukin. Meidän neidillä vaan on välillä pidempiä jaksoja, ettei liikkeitä tunnu, niin silloin tulee doppleria käytettyä edelleen. Joten en voi muuta, kuin suositella lämpimästi
johnu ihanaa, että sielläkin ollaan jo noin pitkällä! Inhottavalta kuullostaa vaan tuo sun pahoinvointi
Toivotaan, että vihdoin helpottaa!
Naive Hui, siellähän voi olla nyytti jo piankin sylissä
Tsemppiä viimeisiin viikkoihin!
Täällä käytiin torstaina neuvolalääkärissä. Paikat oli kiinteät ja kiinni, ehkä ihan aavistuksen pehmenneet kuulemma, mutta nlakorttiin lääkäri pisti kuitenkin raksin kohtaan "kiinteä" siihen kohdunsuun kohdalle. Musta alkaa tuntumaan, että tämä matkassa oleva neiti pitääkin ihan tosissaan kiinni tahmaisilla tarrasukillaan, eikä tule ulos ennen laskettua aikaa
Kun ei noi paikat olleet kypsyneet yhtään, enkä ole tuntenut kertaakaan mitään ennakoivia supistuksiakaan vielä...saas nähdä. Iloisena yllätyksenä neiti oli kääntynyt oikeinpäin, eli raivotarjontaan
Jännä nähdä, että pysyykö niin päin syntymään asti vai meinaako vielä kääntyillä.
Sanmar + superpapunen 35+1 :heart: