Juu, vuosin 7 päivää oikein kunnolla!Neiti-81 piti ihan mennä keskusteluja taaksepäin ja siellä sie kyll voivottelit et mitkä menkat ja vuotoa tullu ihan runsaasti!! uskomatonta
Odottelen et isäntä lähtis käymään apteekissa
Juu, vuosin 7 päivää oikein kunnolla!Neiti-81 piti ihan mennä keskusteluja taaksepäin ja siellä sie kyll voivottelit et mitkä menkat ja vuotoa tullu ihan runsaasti!! uskomatonta
Jee! Kiitos morebabies. Ehkä sittenkin yritän vielä pysytellä toiveikkaana muutaman päivän. Lueskelin tuossa viime kierron muistiinpanojani, ja ei mulla kyllä silloinkaan tainnut ihan vielä tässä vaiheessa mitään isompia oireita olla. Päinvastoin, olin kiroillut näinä kp:inä oireettomuuttani ja menkkaränkkävitutusta ja olin ihan varma, että menkat ne sieltä tulee. No, katsotaan nyt. Mutta ihanaa kuulla, että oireet voi tosiaan raskaudesta toiseen vaihdella pienenkin ajan sisällä!scarleth: KANNATTAA!!! Mulla on ollut 6 raskautta, jotka kaikki ihan erilaisia myös alkuraskaudelta. 4:ssa ei oikeastaan mitään oireita. Älä heitä kirvestä kaivoon!
Mä ootan sitä testiä vielä... mikä noilla miehillä oikein aina kestää? Mulla tulee pissat kohta housuunNeiti81 Noh??? Onko testattu, tulihan digin plussa ja?
Näyttää siltä et tärppi/ovis ois tullu juuri kuukautisia ennen. Mullahan oli siis eka kierto ilman minipillereitä nyt...Mikä kyllä täsmää.. siis päivää ennen kuukautisia oli kyllä seksiä Täytyy 20 pvä neuvolasta kysellä vähän kun tuon pikkuneidin neuvola.Neiti 81 Toivotaan parasta :heart: outoa vaan et tuli tuo raskaana 1-2 viikkoa. Jos oikein katsoin noita sun päiviä niin eikö pitäisi olla jo pidemmällä sitten? Kuinka pitkä kierto sinulla on?