Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Neiti-81 oih onnea! Jännä kyllä tuollainen että menkatkin on ollut välissä... hurjaa :D! Digitestin tuloksia täällä jännäillään!!!

Toivotonko tervetuloa mukaan ja pahoittelut :hug: ei tänne palstalle pitäisi kenenkään päätyä :(

Hyvää ystävän päivää kaikille!
 
Tiistai 14.2.2012 :heart:

HAAVEISSA ESIKOINEN

Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11...................KP 4/28-30
Hannahi1...........KM 12/11......................................KP 5/28-30
duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11............KP 11/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11......................................KP 17/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11...........................KP 19/33
Scarleth..35v......KM 1/12.......................................KP 25/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...............................KP 27/30-32
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 36/?
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

kultakimpale2.....KM 10/08, 3/09, 12/10....................KP 3/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12...KP 4/25
tiiru..................KM 11/11........................................KP 5/?
meadow............KM 10/11.......................................KP 12/28
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 14/30
Toivotonko.........KM 11/11, KKM 1/12.......................KP 18/27
Mame31..32v......KM 12/11.......................................KP 24/?
Lilleri82..30v......KM 11/11........................................KP 27/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11......................................KP 28/?
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11.............................KP 32/30-33
Fossiili..............KM 9/11, 01/12................................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

morebabies..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12..........KP 2/?
Filuuri................KKM 1/12.........................................KP 9/28
Missa-76............KM 04/11.........................................KP 28/28-32
Whisky Peat........KM 07/11........................................KP 29/30-35


HAAVEISSA NELJÄS

M1n1..33v............enkelivauva 12/10, KM 09/11..............KP 1/30
Vaavimasu...........KM 08/10, 08/11...............................KP 12/28-29
Wandii..32v...........KM 12/11........................................KP 13/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.................................KP 14/38
johnu...................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10.........................................KP 8/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Neiti -81, onnittelut! Toivotaan, että viiva on sitä mitä pitäisikin :)

Kaikille tasapuolisesti oikein hyvää ja ihanaa ystävänpäivää!

Mites keskiviikon testailijat, onko mitään oireita tai tuntemuksia? Kodehusta ei oo kuulunut hetkeen, mikäs meininki?

Itse olen vähän empinyt, että kannattaako testiä huomenna tuhlatakaan, nega on sen verran varma. Tuli kyllä tilattua yksi Predictor Early ihan tätä tarkoitusta varten, muttamutta. Oireita ei tosiaan ole mihinkään suuntaan. Siitäpä tuleekin mieleen epätoivoinen kysymys; te ketkä olette joskus tulleet heti keskenmenon perään tai pian uudelleen raskaaksi; onko oireet olleet molemmissa alkuraskauksissa samanlaiset? Haen tuolla nyt vähän sitä, että vieläkö kannattaa uskoa plussan mahdollisuuteen, vaikkei tuntemukset ole samanlaiset kuin viime kierrossa jossa tulin raskaaksi?
 
neiti-81 Onnea! :heart: Ihan mahtavaa! :) Menkat välissäkin ja sitten onkin plussaa..oi oi.. :D

Hyvää ystävänpäivää kaikille! :)

Ite tein tänään ovistestin ihan huvin vuoks, ku yleensä plussa siihen tullu kp17 ja niinhän se tuli nytkin..mut tosiaan tuskin ovista tapahtuu ilman clomeja, mut ainahan voi varmuuden vuoks peittoja heilutella! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Micaela
scarleth: KANNATTAA!!! Mulla on ollut 6 raskautta, jotka kaikki ihan erilaisia myös alkuraskaudelta. 4:ssa ei oikeastaan mitään oireita. Älä heitä kirvestä kaivoon!
Jee! Kiitos morebabies. Ehkä sittenkin yritän vielä pysytellä toiveikkaana muutaman päivän. Lueskelin tuossa viime kierron muistiinpanojani, ja ei mulla kyllä silloinkaan tainnut ihan vielä tässä vaiheessa mitään isompia oireita olla. Päinvastoin, olin kiroillut näinä kp:inä oireettomuuttani ja menkkaränkkävitutusta ja olin ihan varma, että menkat ne sieltä tulee. No, katsotaan nyt. Mutta ihanaa kuulla, että oireet voi tosiaan raskaudesta toiseen vaihdella pienenkin ajan sisällä!
 
Scarleth tulen tänne härppimään, kun niistä oireista kyselit.. :)
Mä kun tulin edellisen km:n jälkeen suoraan raskaaksi ilman välimenkkoja, niin musta mulla ei ollut ollenkaan oireita, tein testin vähän liian ajoissa (testipäivä oli määrätty lugesteronin takia), koska oletin sen olevan nega ja oltiin lähdössä saunailtaan, eli kuvittelin varmistavani testillä, että voin ottaa pari siideriä, enpäs sitten ottanutkaan.. :D

Plussatuulia muillekkin! Nauttikaahan plussarikkaasta keväästä.

Naive ja Sissi 16+2
 
Neiti81 Noh??? :D Onko testattu, tulihan digin plussa ja?
Mä ootan sitä testiä vielä... mikä noilla miehillä oikein aina kestää? Mulla tulee pissat kohta housuun :D

Scarleth, mulla on ainakin joka raskaudessa ollu oireet erilaiset. Oikeastaan ne oireettomat on aina menneet hyvin. Eli ei kannata heittää pyyhettä kehään vaikka oireetonta olisikin!
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Neiti81 täälä peukut pystyssä ja jännityksellä ootan digitulosta :)
Scarleth tsemppiä huonojen uutisten keskelle, muakin alkoi v****aa sun/teidän puolesta. Ihan typerää tollanen jonotuttaminen näin tärkeässä asiassa.

Sit taas omaa napaa, onko mahdollista että eilen kp 27 ois ollut ovis...? Mulla loppu o-testis viime viikolla ja annoin jo periks että tässä kierrossa en ovulois. Mut sit eilen illalla oli sellasta kipua joka oli sillon kun ovuloin viimeksi kun tulin raskaakski (se oli se tuulimuna) ja sitä ennen sillon kun aloin odottaan esikoista. Eli saako mielipiteitä? Oireena oli lievää palelua kokopäivä, aamulla eritoten töissä palelin. Sit saattoi olla hiukan kirkasta valkovuotoa, mut hyvin vähän. Ja illalla oli sellasta viiltävää kipua oisko nyt sitten siinä munasarjojen kohalla toista tuntia. Myös alaselkää kipuili samaa aikaa. Mä sanoin ukolle et kolme vaihtoehtoa,
1. menkat alkaa (ei alkanut ja oireet loppu)
2. Ovulaatio
3. Joku tulehdus...?

No näistä se todennäköisin on toi ovis. Toivottavasti. Mitä mieltä ootte? Onko ovista ilman sitä kirkasta valkovuotoa?
Ja me kyllä ollaan nyt kolmena päivänä peräkkäin tehty talletus, ilman että tiesin tosta mahdollisesta oviksesta. (panetti kovasti :p )

Sori nää omat mietiskelyt vaan... :)

Ja ihanaa ystävänpäivää teille kaikille :heart:
 
Neiti-81 vau, määki jännään täällä sun puolesta!

Scarleth mää oon yrittäny olla miettimättä koko asiaa, mut kyllähän näitä "oireita" taas on.. Nivusia on juilinu muutaman päivän ja tuntuu niinku menkat alkais (ja varmaan sunnuntaihin mennessäa alkaakin..). Tissit on niin kipeet, ettei mahallaan pysty nukkumaan, mut mulla kipeytyy loppukierrosta aina. Koirien p*skanhaju ällöttää ja mää oon jopa oksentanu kahesti tällä viikolla, mut en jotenki usko, että pahoinvointi vois alkaa näin aikasin. No, testataan huomenna kuitenkin :D
 
Joo, mulla yleensäkin pitkä kierto sillon ennen ekaa raskautta. Siis tosi pitkä! Ja nyt en edes tiedä kuinka pitkä se mahdollisesti on niin toivotaan nyt parasta.

Kodehu tuon täytyy olla sitä itseään! Kuulostaa ihan siltä noi tissikivut ainakin ja oksentelu :) Peukut täällä on pystyssä :)
 
Oihhhh Neiti, ihanaa!!! Oikein paljon onnea!! Uskomaton juttu.

Kodehu, kuulostaa kyllä tooooooodella lupaavalta. Jos tuo ei ole raskautta niin ei sitten mikään!!! Huomennahan se sitten kuullaan, eikös sulla ala olla kiertopäiviä jo sen verran, että plussa voisi oikeasti jo näkyäkin. Mä sain viime kerralla plussan muistaakseni dpo 14 ja huomenna vasta dpo 11, mutta eihän sitä koskaan tiedä.... hokasin tosiaan, että mullahan oli nyt sitten ovis mitä ilmeisemmin vasta kp 15, eli kiertokin venyy 29-30 päivään jokatapauksessa.

Kelailtiin muuten miehen kanssa, että jos sitten noita julkisen puolen ivf:iä odotellessa kuitenkin tehtäis yksi ivf yksityisellä. Ehkä saatais se raha revittyä jostain. Ja ainakin jollain klinikoilla on saanut käsittääkseni maksaa kahdessa erässäkin, en tiedä mikä tuolla meidän klinikalla on käytäntö, mutta kaipa sitä kysyä kannattaa. Ja jakaantuuhan tuo kulu joka tapauksessa parille kuukaudelle, kun aluksi maksetaan lähinnä ääkkeet ja ultrat, ja itse hoidon maksu kai tulee sitten vasta kun se on tehty ja maksuaikaakin kuitenkin pari viikkoa... on se hianoo, onpahan taas hyvä syy käydä töissä :stick:
 
Terveisiä taustalta. Katselin tuota listaa ja on suruja mahtunut tammikuuhunkin ilojen lisäksi. Neiti-81:llä on jännät paikat, todella hassu tilanne! Toivotaan, että selviää pian, kuka on nuin sekaisin laittanut kierrot :p
Täällä kierto lopuillaan ja odotellaan, mitä tuleman pitää. 10 kuukautta nyt yritystä takana, eikä ensimmäistäkään haamua edes ole antanut (enpä kyllä ole moneen kuukauteen testejäkään tehnyt). Kuukautiset tulee usein siinä kp 32-34 korvilla, vaikka tero-kuuri päättyy aina kp 25. Ottaa aikansa näemmä startata tämän kehon!
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille!! :heart:
Neiti81 Paljon onnea plussasta! Ihanaa että edes joku sai plussan. Tosin kodehu ja Scarleth taitaa olla vielä testaamatta?

ON: Täti saapui tänne tänä aamuna eli mulle voi päivittää kp1. Arvasin oikein että näin käy kun oireet katosivat kuin tuhka tuuleen. Noh, ei auta muu kuin suunnata katse seuraavaan kiertoon. Taidan kuitenkin vielä tämän kierron tikuttaa ja sitten jään odottamaan toukokuista lääkärinaikaa. Siihen vaan on niin ikuisuus. :ashamed:
 
Voi M1n1, höh :hug: Mä NIIIIIN tiedän, miten ahdistavalta tuo odotus nyt tuntuu. Lukaisepa tuolta mun eilinen "ranteet auki" - tilitys.... :) Nyt mä aloitin hirveän säästökuurin eli laitan KAIKEN ylimääräisen rahan sivuun ja kajoan hätävarasäästöihinikin, että päästään tän kierron jälkeen tekemään yksityisesti IVF. Rankkoja nää hoidot, mutta tuntuu että vielä pahemmin pää leviää odotteluun.
 
ONNEA Neiti-81 - ihanaa saada joskus positiivisia uutisia!!

Täällä kp12, kävin just gynellä, tsekauttamassa paikat ja otattamassa papan, ihan varmuudeksi...''Löydökset'' täsmäsi kp 12 ja ovis siis tulossa :p

Mulla oli se keskenmeno lokakuussa, niin loppujen lopuksi selvisi nyt että se oli kutenkin kohdunulkoinen raskaus joka sitten vuoti itsekseen pois. Joten nyt jos (toivottavasti kun) raskaudun tulevaisuudessa, niin sitten erityistä seurantaa...plaah.

Hyvää ystävänpäivää kaikille!
 
Neiti 81 Toivotaan parasta :heart: outoa vaan et tuli tuo raskaana 1-2 viikkoa. Jos oikein katsoin noita sun päiviä niin eikö pitäisi olla jo pidemmällä sitten? Kuinka pitkä kierto sinulla on? :)
Näyttää siltä et tärppi/ovis ois tullu juuri kuukautisia ennen. Mullahan oli siis eka kierto ilman minipillereitä nyt...Mikä kyllä täsmää.. siis päivää ennen kuukautisia oli kyllä seksiä :D Täytyy 20 pvä neuvolasta kysellä vähän kun tuon pikkuneidin neuvola.
Olin tammikuunlopulla vkon helsingissä toisen likan kans leikkauksessa joten ei periaattees tärppimahista kai varsinaiseen ovisaikaan paljoa ollu.. et sinänsä kyl viikot täsmäisi.
Minähän täysimetänkin vielä.. et aika onnenkantamoinen. joskin toivottu, mut jotenki varauduin tosi pitkään yrittelyyn..
Kunpa nyt vaan tosiaan pysyisi kyydissä ja ois oikeassa paikassa..
 

Yhteistyössä