Isä synnytyksessä asiasta on ollut puhe. Mulla on ollut mukana kahdessa aiemmassa mut nyt kolmannessa ei ole kun on ulkomailla hommissa eikä se mua kyl yhtään hirvitä. Ekassa odotuksessa miehen piti mennä kertaan sinä aamuna armeijaan kun synnytin niin se jännitti kun ei oikein osannut sanoa saako lykkäystä vai ei mut saihan se kun kesken synnytyksen kävi sinne soitteleen et olis vähän paha paikka tulla Uutta kutsua ei ole ssapunut kohta kahdeksaan vuoteen kertaamaan vaikka sai siis vain lykkkäyksen. Esikoisen synnytys oli rankka mut miehen läsnäolo antoi voimia. Toinen synnytys oli aika nopea ja mies vaan lähinnä hengas paikalla ja sit sylitteli tyttöö kun oli syntynyt. Nyt tähän kolmanteen lähtee mun äiti mukaan. Ei siellä synnytyksessä sinänsä ole niin tärkeetä et kuka siellä on mukana vaikka tietty on kiva jakaa vauvan syntymä isän kanssa. Mulle riittää että on edes joku joka sanoo et lakkaa parkumasta sen kivun keskellä ja juttelee et saa huomion pois kivusta ja äiti on hyvä henkilö siihen hommaan. Mun tutun synntyksissä ei mies ole ollut mukana kun ei ole halunnut eikä kestänyt sitä tilannetta enkä koe et se mies olis muuten jotenkin huonompi kun muut. Kaikki ei vaan halua sinne ja sitäkin pitää kunnioittaa. Isänä tämä mies on loistava
Mä vaan kärvistelen edelleen.. Vois jo lähtee tulemaan ulos tää poitsu mun puolesta..
Champpis ja Mara 39+3
Mä vaan kärvistelen edelleen.. Vois jo lähtee tulemaan ulos tää poitsu mun puolesta..
Champpis ja Mara 39+3