Imoenille suuren suuret vauvaonnittelut! :heart: Ajattele kuinka kaukaiselta tämäkin hetki joskus tuntu!
Uusille tervetuloa lämpimästi ja toivotaanpa, että saatte täällä sen 9kk pyöriä!
Missylle voimia vuodelepoon, eipä se varmaan helppoa hommaa ole, mutta mukavan pitkällä jo sinnittelette.
Vetisestä vuodosta joku kyseli, suurimmassa osaa tapauksista ilmeisesti juurikin sitä valkovuotoa, jonka koostumus raskauden edetessä muuttuu. Mä siitä viime viikolla äitiyspolilla kysyin, kun on supistellu ja pelkäsin, että josko onkin lapsivettä. Lääkäri tarkasti asian ja totesi valkovuodoksi, jonka jälkeen sanoi vielä, että tuollainen vuoto vaan kertoo, että kroppa toimii niin kun pitää.
Neiti-81 Tsemppiä kovasti sinne piinapäiviin! Toivottavasti uus ultra kertoo enemmälti. :heart: Lisätietoja kurkin jo tuolta kuumeilijoiden puolelta, siellä kun vieläkin juttuja seuraan.
Päivittäjästä ei vissiin ollu vielä ehdokkaita, meinaskohan se Sanmaria jatkajakseen.
Mäkin kyllä voin tässä 10 viikkoa päivitellä, jos niikseen tulee. Jos vaan osaan.
(.) Oma napa paisuu vaan.
Mä sitten taisinkin jäädä jo epäviralliselle äippälomalle kun viime äitiyspolireissulta lykkäsivät 2vk saikkua supistelujen takia ja neuvolasta tänään täti sanoi, että eiköhän sitä neuvolalääkäri jatka. Sitten alkaakin ensin vuosiloma ja sitten ä-loma. Hurjan nopeesti se tuntuu toukokuukin jo lähestyvän. Mulle on jotenkin tullu nyt vasta ihan tajuntaan asti se, että meille tulee vauva. :heart: Tämämpä jälkeen olenkin sitten hyvin rationaalisesti ruvennut pelkäämään kaikenlaista mitä vielä voisi sattua, kuten jos on rauhallisempi päivä mahassa, niin mietin heti, että onko siellä neiti enää hengissä.. JÄRJETÖNTÄ ja RAIVOSTUTTAVAA.
Se hyvä puoli tässä raskausdiabeteksessä on, että ainakin useesti pääsee ultraan moikkaamaan tulokasta, joten pelkojen pitäisi kyllä pysyä poissa..
Naive ja Sissi 29+1