Jos sitä sais välillä jotain kirjoitettuakin. Oon ollu viime aikoina vähän laiska kirjoittelemaan, mutta lukemassa oon kyllä käyny melkein joka päivä. Täälläkin on vaivannu viime aikoina melkoinen väsy. Varsinkin viikolla tuntuu, ettei voimia ole työpäivien lisäksi mihinkään ylimääräiseen ja sohvan nurkka kutsuu kummasti, kun pääsee kotiovesta sisään. En tiedä vaikuttaako toi alhainen hemoglobiini näin paljon, vai onko tää vaan yleensä raskaudesta ja hormoneista johtuvaa väsymystä. Hemppa oli viime nlassa 114 (edelliset 109 ja 113). Eli ei hirmusti oo noussu vaikka rautalisää syönkin.
Viime viikolla oli siis toinen neuvolalääkäri ja siellä kaikki hyvin ja sydänäänetkin kuului etsinnän jälkeen :heart: Papunen oli piiloutunut taas jonnekin istukan taakse aluksi, mutta onneksi liikkeet kuului dopplerin kautta ennen sydänäniä, niin en kerennyt hermostua
Väsymyksestä huolimatta olllaan saatu hankintojakin tehtyä. Nyt on turvaistuin ja yhdistelmävaunut hommattu. Pinnasänkykin pitäis olla tulossa Vauvan tilaajalahjana, ei vaan oo vielä näkynyt, vaikka laskukin maksettu jo kuukausi sitten. Kyllä meinas ihan itku tulla, kun kattelin noiden vaunujen koppaa tulevan vauvan huoneen lattialla ja kun mietin, että jos kaikki menee hyvin, niin siinä voi 3kk päästä pieni jo nukkua :heart:
Neiti-81 :hug: Ei mitään verenvuotoja, ei!!! Sun keskenmeno kiintiö sais olla kyllä jo täynnä. Mikä on nyt tilanne ja vointi? Tsemppiä ja toivotaan kovasti, että kaikki edelleen hyvin!!
Tillu onnittelut maagisesta rv12 rajapyykistä!!!
Oniittelut muutenkin kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! En taida muistaa nyt enää kaikkia nimeltä :ashamed:
Vauvavakuutuksesta onko teistä kukaan ottanut vakuutusta vauvalle ennen syntymää? Täyteltiin miehen kanssa eilen hakemus netissä Ifiin. Jäin vain miettimään, että näinköhän saadaan koko vakuutusta. Kun siinä terveysselvityksessä, joka äidin pitää täyttää, oli kohta, jossa kysyttiin aiempien raskauksien ongelmista ja siinä mainittiin vielä erikseen esimerkkinä keskenmeno, niin pakkohan ne km:t oli siinä mainita....Saas nähä miten käy, että evääkö ne koko vakuutuksen niiden perusteella. Mikä tuntuis kyllä hullulta!
lantionpohjalihaksista Oikein hävettää, kuinka laiska oon ollu niitä treenaamaan :ashamed: Eli käytännössä en oo treenannu ollenkaan. Pitäis kyllä ryhdistäytyä!
nukkumisesta Oon ollu kanssa aina tosi hyvä nukkumaan. Ei tarvi paljon muuta, kun painaa pää tyynyyn, niin nukahdan melkein saman tien
Meillä mies on myös se huonompi nukkuja ja herää melkein joka yö siihen, kun itse herään vessaan, vaikka kuinka hiljaa yritän nousta ylös. Alusta asti oon joutunu heräämään kerran yössä pissalle, mutta nyt on näköjään alkanut viime aikoina sellainen 2x yössä pissalle -rytmi.
Sanmar + superpapunen 26+3