Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

Imoen onnea, perästä tullaan toivottavasti pian :D

Valkovuoto on mulla ainakin todella vetistä ja mitä enemmän viikkoja niin sitä vetisemmäks menee. Aamusin valuu reisiä myöten yökkärihousuihin välillä, mut ei ole lapse vettä, joten ihan normaalia on Missy :)

Ipna ja Idylli tervetuloa :) Toi alku on niin raastavaa aikaa, mut uskokaa et niin on tää loppukin, vaikka eri lailla! Kyllä ne vauvat teidänkin syliin asti vielä saadaan! Kahden km jälkeen itse olen tässä nyt ja synnytystä odottelen :)

(.) Mies lähti sit tänään Afganistaniin ja me lasten kans nyt odotellaan vaan koskas tämä vauva malttais syntyä. Odottavan aika on pitkä. Muuten ei haittaa vaikka pysyis sisällä, mut olis kiva päästä eroon tästä syöpöttelystä ja päästä liikkumaan kunnolla. EN oo ikinä ollut elämässäni näin painava!

Champion ja Martti 35+5
 
Paljonko on kaikille tullut painoa lisää ja monennella vkolla mennään?

So far so good. ^^
Tosiaan 11+2 ja tänään, kun mittasin painon niin -0.5kg.
Terkkari sanoi, ettei painoa tulisi ku max. 10kg lisää kun ottaa mun ylipainon huomioon, mut nii-ih..
Saas nähä mitä tapahtuu, ku kokoajan pitää syödä jotain. :p

*Niin siis tällä hetkellä ei oo tullu viel grammaakaa lisää.
Miinusta vain. :)
 
Viimeksi muokattu:
Nonni, uus pino on pystyssä:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Kaikki siis sinne jatkamaan keskustelua :wave:

Imoen Valtavasti onnea pojan syntymästä :heart::heart: Kyllä aika loppupeleissä menee hullun nopeasti! Tuntuu, että vasta tuskailtiin tuolla kuumeilijoiden puolella ja nyt sullakin on jo nyytti sylissä =) Odotan innolla tarkempaa synnytyskertomusta ;)

kaktuspiikki :hug: tsemppiä seuraavan ultran odotteluun! Täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä sen puolesta, että vähäinen lapsivesi olisi ollut vain väärä hälytys ja seuraavassa ultrassa uutiset olisivat iloisia! Sulla on kyllä ollu taas tosi tylyn kuuloinen ultraaja : /

Neiti-81 Toivotaan, että vähäisten näkymien syy oli vain lääkärissä ja kaikki olisi hyvin!! Kävitkö julkisella vai missä tuollaista "pikakäyntipalvelua" sai :O?

valkovuodosta taisi Missy kysellä. Täällä samaa vaivaa myös! Joka päivä melkein alkkarit on märkänä ja valkari on just semmoista vetistä, mutta kuitenkin vähän limaista ja "valkkarin väristä".

ilmavaivoista joku kyseli. Täällä niitä oli alussa myös paljon! Tai alussa ja alussa, tais kestää melkein puoleen väliin asti. Mulla ne aiheutti myös sellaisia menkkamaisia kipuja, että aina sai olla pelkäämässä, että koskeeko mahaan ilman takia vai onko joku hullusti. Mutta onneksi kivut selkeästi kuitenkin liittyi tuohon ilman kulkemiseen. Mulla auttoi Cuplaton pillerit, joita saa apteekista ja niitä saa käyttää myös raskauden aikana. Helpottaa kaasun kulkemista suolistossa ja poistaa kipuja + vähentää ilmavaivoja. Samaa valmistetta käytetään vauvoille tippoina.

Alkuraskauden km-pelot oli kanssa hyvin tuttuja täälläkin. Eikä ne vieläkään ole täysin hävinneet, vaikka nyt jo vauvalla olisikin syntyessään ihan hyvät mahdollisuudet selvitä. Ja toi vessapaperin tuijottelu vessakäynnin yhteydessä...se on jääny mulle niin tavaksi, että pääsenköhän eroon siitä edes tän raskauden jälkeen :D Mutta tosiaan tässä ketjussa, jos jossain noi pelot on tuttuja ja niitä ymmärretään!

Painonnoususta Täällä on nyt tullu 8kg lisää ja viikkoja 27+3. Tuntuu ihan hullulta käydä vaa'alla ja kattoa sitä lukemaa. En oo ikinä painanu näin paljon :O Mutta kaipa se painonnousu täytyy vaan hyväksyä. Mulla ongelmat painon suhteen on ennen ollu lähinnä siinä, että oon ollut liiankin laiha lapsena ja nuorena ja saanut kuulla siitä kyllästymiseen asti. Nyt ennen raskautta olin ihan normaalipainoinen.

Nii ja tervetuloa kaikille uusille :wave: Ipna ja Sanle pistäkää noita teiän keskenmenojen ajankohtia (kk/vv), jos haluatte ne tuonne listalle!

Sanmar + superpapunen 27+3
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä