Hakutulokset

1. Ä

taas uusi "vanhus" kuumeilee

LÄMPIMÄT ONNITTELUT NYYTTINSÄ LUNASTANEILLE!! MYYLLE tsemppiä uuteen kiertoon!! Täällä on punktiotulokset tulleet ja kaikki oli ookoo!!! :) Rakenneultrassa käyty tällä viikolla ja siellähän se pikkuinen oli täydes työn touhus!! :) Kaikki mitat vastasi hienosti päivälleen laskettua...
  2. Ä

Foolihappo ?

Olen jokaisessa neljässä raskaudessa syönyt lääkärin määräämää FOLVITE-nimistä foolihappoa.Tässä raskaudessa otan myös D-vitamiinia lisäksi. Myös mulle lääkäri kehoitti aloittamaan foolihapon syömisen heti kun alkoi suunnittelemaan raskautta.HB pysynyt kyllä tässä raskaudessa hienosti...
  3. Ä

lapsivesipunktion kokeneet?

Maanantaina tuli kakx viikkoon kun kävin kyseises tutkimukses. Mulla oli tosi miellyttävä naislääkäri ja osasi hommansa. Lekuri sanoi jotta sanoo sitten kun pistää neulalla ettei tarvi kokoajan jännittää. Itse pistäminen tuntui jotenkin ilkeältä,vähän vaikea selittää tunnetta.Lekuri sanoi...
  4. Ä

Moikkelis!

Jees,juuri niin meitä on moneksi ja jokaisella omat mielipiteensä.Siksi mun mielestä ei kenenkään tarttis ottaa itseensä mitenkään henkilökohtaisesti jos toinen eri mieltä! :) Minä en olisi pystynyt hoitoihin omien hermojeni takia!! :laugh: En yksinkertaisesti olisi kestänyt sitä jos olisin...
  5. Ä

Moikkelis!

Täällä ykx odottava joka ei olisi ollut valmis hoitoihin.Itse päätin jotta neljäs vauva saa tulla jos on tullakseen.En lähes vuoden ehkäisyttömän ajan aikana ajatellut jotta tästä lähdetään nyt hoitoihin.Meillä oli päätetty että vuosi annetaan neloselle mahdollisuus ja sitten kierukka...
  6. Ä

Vauvamasun koosta...

Niin ja vauvat olleet syntyessään vähä yli neljästä kilosta kolmeen ja puoleen. :)
  7. Ä

Vauvamasun koosta...

Täällä odottelen neljättä RV 15+5. Jo ekassa odotuksessa on kasvava maha tullut ajoissa esiin.. :) Ja olen pienikokoinen 165 cm ja lähtöpaino ollut siinä 50 kilon paikeilla. Ei ainakaan mulle ole varhainen mahan kasvu tuonut kuin 12-15 kiloo per/raskaus. Ja nopeesti oon palautunut entisiin...
  8. Ä

Liitoskivut

Täällä vasta menos RV 15+5 ja saikulla olen kovien lantiokipujen takia.Tänään ollut vähän paree päivä.Mahdollisesti tää on lantion löystymistä... Ja neljättä odotan.
  9. Ä

35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

LUMI-MARJALLE paaaljon voimia! Melkein vetää sanattomaksi :ashamed: Kaikesta huolimatta älähän vielä menetä toivoasi.En voi ymmärtää mikseivät antaneet sinulle kuvaa pikkuisesta :o Mulle just maanantaina gyne sanoi jotta aina hyvä merkki kun sikiö liikkuu paljon!Ja sinunkin pikkuinen...
  10. Ä

Välilihan leikkauksen välttäminen?

Mulla ekas synnytykses leikattin väliliha vauva 4080g. Kysyin gyneltä jälkitarkastukses jotta oliskohan sitä ollu pakko leikata?Gyne meias jotten olis saanu paikkoja repeytymättä tyttöä ulos kun oli noin iso ja eka synnytys.Kakx seuraavaa synnytystä menikin ilman välilihan lipsimisiä ja voi...
  11. Ä

Ei tyhjä sikiö vaan tyhjä ontelo... :laugh:
  12. Ä

ÄIPPÄ66:Onnia hirmuusesti kaksosista!Onnellista vauva-arkea! UUVI:Ja sulle onnittelut plussasta! Itse oon kyllä huomannut jotta täs neljännes odotukses on pelko suurimmillaan. Kauhiaa ällötystä ja öllötystä on jatkuvasti.Mitä enemmän oon liikkeellä silloin huono olo tuntuu vähiten.Mutta...
  13. Ä

Mistäs päin porukat on?

Pohojanmaalla asustellaan...Ja murre hallussa... :laugh:
  14. Ä

Onteloita kohdussa...

Tervehdys TRIINU! Eilen oli sitten klo 18,00 aika gynelle jolla olen normaalisti käynyt koko elämäni ajan.Siis tällä samalla paikkakunnalla. Ja kaikki näyttäisi olevan HYVIN!!Nyt näkyi ykx tyhjä ontelo mikä on luultavimmin tuulimuna.Elikkäs kun hedelmöitys on tapahtunut niin periaattees...
  15. Ä

Lapsivesipunktio

Mulle neuvolas sanottiin kun aikaa varailin jotta täälläpäin muutama gyne sanoo että jos niskapoimu ja seerumiseula on "puhtaat" niin silloin ei tarttis mennä lapsivesipunktioon.Minä kyllä menen oli sitten niskapoim. ja ultras vaikka mikä tulos!Mä henk.koht. pidän itseäni (juuri 41 täyttäneenä)...
  16. Ä

Lapsivesipunktio

Itse olen jo ennen raskautumista päättänyt jotta lapsivesipunktioon menen jos sinne asti päästään! Serkullani on down-lapsi (syntynyt-84).Minulla ei henk.koht. ole mitään down-lapsia vastaan.Mutta omat voimavarani tuntien en jaksaisi varmaankaan sairaan lapsen kanssa,kyllä se vaan on niin...
  17. Ä

Onteloita kohdussa...

TRIINU:Huomenta täältä räntäsateen keskeltä :( Arvaas vaan soitinko heti samana ultrauspäivänä keskussairaalan äippäpolille :) Sanoivat vaan jotta pitääs nyt malttaa odotella kuukausi kun kerran kuiteskin elävä sikiö on kohdus!Tilanne on kerran nyt tää ja sillehän ei mitään voi! :| Viikon...
  18. Ä

Onteloita kohdussa...

Kiitokset TIKKIPÄÄLLE ja TRIINULLE omista kokemuksistanne!! Mulle myös gyne sanoi ettei saisi huolestua kun kuitenkin elävä,viikkoja vastaava sikiö löytyi!! Mutt minkäs teet ittelles...! Ja kun ei edes mitään osannu gyne sanoa onteloista niin silloinhan pääs liikkuu vaikka mitä... :laugh...
  19. Ä

Onteloita kohdussa...

Eilen kävin varhaisultrassa gynellä.RV 7+6. Täällä nyt ollaan sit kuin puulla päähän lyötynä!! Gyne kirjoitti raskauskorttiin:ultrassa havaittu 4 onteloa kohdussa,yksi aivan pieni.Yhdessä onkalossa elävä sikiö joka vastaa viikkoja. Siis, arvakkaa mikä huoli ja murhe kun gyne ei osannut...
  20. Ä

Hauskaa uuden vuoden aattoa kokahittelle!! =) PIKKUMYY:Mulla tänään siis 6+5. Koitahan ottaa duunis iisisti jottei tuu mitään häikkää! :wave: Mulla myös työ jossa olen tekemisissä isojen eläimien kanssa.Ja vielä kun ei mahaa paljon ole niin ei oikeen tajua vielä noitten elukoitten kans...

Yhteistyössä