Migreenissä taas heräsin klo 5 aikaan, eli soitan töihin, etten tule ja tilaan ajan lääkärille, josko jotain apua keksittäisiin!
Toivon muille "tervettä" päivää ja masuasukeille hyvää vointia! :heart:
Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme rv10+1 :heart:
Lisäystä 17:58 aikaan:
Lääkärilläkäynnin tuloksena särkyyn otan 2 Panadolia kerralla 3 kertaa vuorokaudessa ja tämä viikko sairauslomaa lepäillen ja yrittäen rentoutua! :heart:
Huomisaamuna ylimääräinen neuvola, missä kuunnellaan sikiön sydänäänet! :heart:
Lääkäri ei ehtinyt kun olin päivystysasiakkaana, on minun /meidän perhelääkärimme ja samalla myös neuvolalääkärini!
Toivotaan, että näillä eväin pääsen parempaan vointiin ja migreeni vähenisi!
Onko muilla jatkuvaa janoa tässä alkuraskaudessa, minä voisin juoda vettä vaikka kuinka paljon, ainakin 2 liraa pvssä menee, ja ainoastaan vettä haluan, kun se ei maistu millekkään! puhun huomenna varmuudeksi verensokerin ottamisesta neuvolassa., ettei minulla olisi sokerit sekaisin?Ei ole kyllä koskaan aiemmin ollut, mutta mistä sitä tietää! :headwall:
Heippa kaikille!
Toivon muille "tervettä" päivää ja masuasukeille hyvää vointia! :heart:
Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme rv10+1 :heart:
Lisäystä 17:58 aikaan:
Lääkärilläkäynnin tuloksena särkyyn otan 2 Panadolia kerralla 3 kertaa vuorokaudessa ja tämä viikko sairauslomaa lepäillen ja yrittäen rentoutua! :heart:
Huomisaamuna ylimääräinen neuvola, missä kuunnellaan sikiön sydänäänet! :heart:
Lääkäri ei ehtinyt kun olin päivystysasiakkaana, on minun /meidän perhelääkärimme ja samalla myös neuvolalääkärini!
Toivotaan, että näillä eväin pääsen parempaan vointiin ja migreeni vähenisi!
Onko muilla jatkuvaa janoa tässä alkuraskaudessa, minä voisin juoda vettä vaikka kuinka paljon, ainakin 2 liraa pvssä menee, ja ainoastaan vettä haluan, kun se ei maistu millekkään! puhun huomenna varmuudeksi verensokerin ottamisesta neuvolassa., ettei minulla olisi sokerit sekaisin?Ei ole kyllä koskaan aiemmin ollut, mutta mistä sitä tietää! :headwall:
Heippa kaikille!