isäntä on sairaslomalla keuhkossa on sellainen tasku yläosassa missä nestettä, hienon hoitopöydän toi kotiin Voi karpalo kun sinulla on tympeä työnantaja, minä en varmaan olisi saanut pidettyä suutani kiinni :kieh: ois tullut täydellä torvella tekstiä. minusta on tullut vähän ärhäkkä kun tuo vatsa alkaa olla jo aika mahtava ja mitään ei saa oikeen tehtyä joo minullakin tosi erilaisia nuo raskauden alut pojasta ei ollut oikeen mitään oireita mutta tässä kakkosen kanssa senkin edestä kestokrapulaa sun muuta ja rosaeh ja taryna ensikin minunkin ex asuinkumppani syytti minua kun en tullut 7 vuoteen raskaaksi vika muka tyystin minussa jotkut miehet sitten osaa olla pöljiä ja loukkaavia :kieh: kait niitä itteään sitten pelottaa ja ei uskalla tunnustaa että jotain vois olla heissäkin vikana.ainahan me kaikki joskus omaakin napaa tuijotellaan mutta yritä kuitenkin olla rauhassa ettei tule stressihormonia kroppaan :heart: ja rosaeh, ole rohkein mielin viime ajat sinulle on tapahtumassa jotain todella suurta ja ihanaa kohta kyllä minä uskon että kaikki menee hyvin ja sinulla on ammattilaiset apuna, kyllä minuakin pelottaa toisinaan mutta yritän pysyä rauhallisena kuitenkin, se on juuri tämä kun tulee paljon pettymyksiä niin ne valitettavasti pakkaa jäämään tonne ylös sellaisiksi pikku peikoiksi pelkotiloja aiheuttamaan. Toivottavasti rva pikku myy:n migreenit helpottaa, minulla ei onneksi ole niitä raskausaikoina ollut. tsemppiä kaikille ja hyviä vointeja. :wave: