Tuolla joissain viesteissä olenkin käynyt sanasen sanomassa, mutta nyt saattaa olla asiaa tämänkin ketjun alle . Tässä päivänä eräänä heräsin huomaamaan, että mihinkäs ne menkat ovat oikein jääneet ja pikainen laskutoimitus todellakin osoitti näin käyneen. Vauvayritystä ei todellakaan ole, koska yksi vauva, 8kk, talosta löytyy. Ehkäisykin on käytössä . Huh, nyt ihmettelen, että täytyisikö tehdä visiitti apteekin puolelle! Kp 37 menossa, alamahassa pieni kipristelevä tunne, joka ennenkin on merkinnyt vain kahta vaihtoehtoa...Kääks, itkeäkö vai nauraa . Ei tämä nyt mikään katastrofi olisi, mutta autoon emme enää koko porukan kanssa mahtuisi. No, jos nyt ensin ottaisi selvää onko syytä miettiä uusia tulevaisuudensuunnitelmia B) .
Tuohon punktio ja lapsivedenmeno -keskusteluun vielä: Mä olen tavannut naisen, jolla oli käynyt erittäin ikävästi lapsivesipunktion jälkeen. En viitsi sen enempää asiasta tässä repostella, koska en itse tykkää "kauhukertomuksista" odottajille. Mutta että todellakin näin voi joskus käydä .
Katsellaan palaanko tähän ketjuun vielä (huonoine ) juttuineni.
NiRo
Tuohon punktio ja lapsivedenmeno -keskusteluun vielä: Mä olen tavannut naisen, jolla oli käynyt erittäin ikävästi lapsivesipunktion jälkeen. En viitsi sen enempää asiasta tässä repostella, koska en itse tykkää "kauhukertomuksista" odottajille. Mutta että todellakin näin voi joskus käydä .
Katsellaan palaanko tähän ketjuun vielä (huonoine ) juttuineni.
NiRo