Hakutulokset

1. Ä

taas uusi "vanhus" kuumeilee

Hyvin varovaisesti ilmoittaudun "vanhusten" mukaan... Ja täytyy todeta jotta kylläpä meitä onkin paljon!! Elikkäs mulla menossa nyt RV 6+2.Laskettu aika oman laskun mukaan 20.8.07. Ja neljättä odottelen. Olimme jo ukon kans tulleet siihen tulokseen jotta meidän lapsiluvuksi jää...
  2. Ä

hormonikierukka?

Poistatin kierukan tammikuussa ja kysyin jotta pitääkö odotella luomukuukautisia ennen ku lasta aletaan yrittämään? Hän sanoi jotta ei tarvitse.Tässä on parit menkat ollu ja ens viikolla pitääs taas alkaa.Toivon tietty että saisin tehdä plussa testin reilu viikon päästä...... Mut kait sitä on jo...
  3. Ä

YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Kiitokset vaan tervetulo-toivotuksista! Hoh hoijaa...Jotenkin p.aska olo. Tuossa lueskelin noita juttujanne ja oikeen huvitti noi kakx vuotiaan piirustelu hommat "kielletylle"alueelle. Kiva se on aina hokata jotta muualla on sama "peli" ku meillä. Täälä myös kolme penskaa (ikähaitari 2-8...
  4. Ä

Emmaljunga ja Gesslein

Kesällä -05 emmaljungan crossway sport rattaat ostettiin ja kyllä tyytyväinen on niihin ollu.Hyvin mahtuu 2 vee niissä päiväunet nukkumaan. Meillä rattais sellaaset tosi leveet pyörät.Ainakin täällä maalla hiekkateillä tukevat lykkiä.
  5. Ä

uusi täällä...

\ Mulle on gyne kirjoittanu reseptin FOLVITEA kun oon kertonu jotta alamme yrittämään lasta.Gynen mielestä olisi hyvä alkaan syömään heti kun alkaa lasta yrittämään. Siinähän on kuulemma kaikkea hyvää sikiön kehitykselle. Ja kait se auttaa myös jos on huono hb. Mä olen syöny joka kolmen...
  6. Ä

km:n jälkeen kuumeilevat...

Nasuliini:Pakko oli vielä ulko-ovelta pyörtää... Mulla se muisti petti!! :kieh: Et ollutkaan sinä vaan nimimerkki on myös n:llä alkava ja liini perässä...SORRY!!! :whistle: äiti-66
  7. Ä

Tsau!! No, sitte täällä on kakx samaa nimimerkkiä tai oot menettäny muistisi :/ Samanlaisella nimimerkillä oli jotain samaa synnytyksis kuin mulla aikoinaan. Ja joskus tammi-helmikuun vaihtees tais olla ku muutama viestin vaihdoin nasuliini-nimimerkin kanssa.Ehkäpä jopa tammikuun puolella ...
  8. Ä

NASULIINILLE! Oletkos se sinä samainen jonka kans muutaman viestin vaihdoin jollain palsalla?? Nimimerkkisi muistin ja olenkin kaipaillut sun viestejä. Kovasti osanotot keskenmenon vuoksi niin sinulle kuin muillekin tällä palstalla. Mukavaa lukea että kaikesta huolimatta katsot rohkeasti uuteen...
  9. Ä

YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Uskaltaisinko ilmoittautua listalle????!!! Kyllä kait! Elikkäs täälä nelikymppinen kolmen lapsosen äiti ukkonsa kera haaveilee vielä nelosesta. Kierukka pois tammikuus ja yhdet menkat ollu sen jälkeen.Viikonloppuna pitäis alkaa taas.Ja varmaan alkaakin kyllä pinna on niin pirun kirjällä ollu jo...

Yhteistyössä