Mieki taidan liittyä tänne. Eli ensimmäisestä haaveillaan yhden keskenmenon kokeneena. Pillerit jätettiin viime kesäkuussa ja viidennestä kierrosta raskauduin. Olin jotenkin varautunut että siihen menisi paljon enemmän aikaa joten olimme todella yllättyneitä mutta silti äärimmäisen innoissamme. Vk 8 meni kuitenkin kesken. Kesken työpäivän aloin vuotaa. Tilanne oli ihan kamala kun töissä ei kukaan asiasta tiennyt menin ihan paniikkiin. Sopersin vain vieruskaverille että sain huonoja uutisia ja lähden nyt kotiin. Seuraavan päivän olin jo ajat sitten ottanut vapaaksi ja tietysti herätti puheita töissä kun olin lähtenyt itkien kotiin enkä tullut seuraavana päivänä töihin.
Nyt ollaan 3 kuukautta yritetty uudelleen. Tää on jotenkin paljon kamalampaa kuin aiemmin. Lisäksi useampi tuttu on saanut viimeaikoina vauva ja tuntuu nii pahalta kun kukaan muu ei ole joutunut odottamaan yli 4 kk ja paras kaveri on saanut kaksi lasta ensimmäisellä yrityksellä. Nykyisin tulee kyllä iso itku kun menkat alkaa.
P.S. Mun nikki on yleensä ollut Vinja, meni vähän aikaa ihmetellessä että joko mie muka oon tänne kirjoittanut =)
Nyt ollaan 3 kuukautta yritetty uudelleen. Tää on jotenkin paljon kamalampaa kuin aiemmin. Lisäksi useampi tuttu on saanut viimeaikoina vauva ja tuntuu nii pahalta kun kukaan muu ei ole joutunut odottamaan yli 4 kk ja paras kaveri on saanut kaksi lasta ensimmäisellä yrityksellä. Nykyisin tulee kyllä iso itku kun menkat alkaa.
P.S. Mun nikki on yleensä ollut Vinja, meni vähän aikaa ihmetellessä että joko mie muka oon tänne kirjoittanut =)