km:n jälkeen kuumeilevat...

Repa:Kiitti osaanotosta! Mä oon muuten huomannut saman jutun, ennen viihdyin ja kaipasin aina välillä yksin oloa, nyt en haluaisi olla ollenkaan yksin...Kaipa tää on joku ohi menevä vaihe :wave:

Viuhtis: Tsemppiä sulle! Kun tää kuu ei ollut SE kuu, niin kyllä SEkin kuu vielä tulee...Kevät tulee ja valosampaa. Uskotaan, että se tarkottaa= suuremmat tärppimahdollisuudet ;)
 
HAHAA!!!!

Ettei vaan todellakin alkais oleen meikäläisen vuodon viimeiset päivät käsillä :D Nyt tulee enää hiukan rusehtavaa,joten vois kuvitella että parinpäivän sisään tää ois vihdoin ohi =)

Mies tossa pahan mahataudin kourissa toista päivää,ja jos sen välttäis niin alkas olemaan jo ihan voittaja olo...parin viikon päästä meillä sitten pieni viikonloppuloma,sitä odotellessa :p

Viuhtis:Ens kierrossa sitten,ei saa luovuttaa =) :heart:
 
No niin, jos yrittäisin uudestaan näin paremmalla mielellä... :D

Täti tosiaan tuli. Jos jotain positiivista haetaan, niin tuli ainakin ajallaan. Niin ja saa vielä nuo värkit tässä sitten enemmän aikaa toipua keskenmenosta, jos siitä nyt sitten jotain iloakin olisi. Eilen otti päähän aika pahasti, ei itkettänyt tai mitään, nyppi vaan rajusti tuo tulva. Onneksi ei ole kivuliaat, vaikka lääkäri varoitti, että km:n jälkeen voivat menkat olla aikaisempaa kivuliaammat. Ja kun ei nyt tuossa kierrossa sitten tärpännyt, niin tämä alkanut on sitten tosiaan SE kierto. :)

Mulla oli kans sellanen vaihe, että en halunnut olla yksin. Johtui ihan siitä, että yksin ollessa mulla ajatukset kulkeutuivat aina niihin ikäviin juttuihin, ja sitten alkoi itkettää. Kelasin vaan päässäni kaikkia sydänäänien kuulumattomuutta ja ultraa ja lääkärin sanoja. Ja itkin. Onneksi tuo helpotti, ja nyt ei ole enää ongelmia olla yksin.

Tällaista tällä kertaa... Jos vaikka vaivautuisin lenkille, etten hortoilisi koko iltaa täällä sisällä!
 
Heips!
Täällä oli sellanen olo viikonloppuna, että ihanku ois ollu ovis. HHmm! Päätettiin sitten ton ihanan avokkini kanssa olla odottamatta niitä seuraavia menkkoja ja aloitettiinkin yritys jo viikonloppuna. Saas nähdä miten käy... Mietityttää kylläkin miten neuvolassa suhtaudutaan, jos sattuukin tärppäämään jo nyt. Mekin varattiin viikon matka etelänlämpöön...nyt on siis jo hurja matkakuume päällä. Reissuun lähdetään tuolla huhtikuun puolenvälin tienoilla, joten vielä joudun odottelemaan.

Mukavaa illanjatkoa kaikille!!! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 19:40 tuutikki kirjoitti:
Heips!
Täällä oli sellanen olo viikonloppuna, että ihanku ois ollu ovis. HHmm! Päätettiin sitten ton ihanan avokkini kanssa olla odottamatta niitä seuraavia menkkoja ja aloitettiinkin yritys jo viikonloppuna. Saas nähdä miten käy... Mietityttää kylläkin miten neuvolassa suhtaudutaan, jos sattuukin tärppäämään jo nyt. Mekin varattiin viikon matka etelänlämpöön...nyt on siis jo hurja matkakuume päällä. Reissuun lähdetään tuolla huhtikuun puolenvälin tienoilla, joten vielä joudun odottelemaan.

Mukavaa illanjatkoa kaikille!!! :wave:
voi vitsit.
olisi ihana jos joku saisi plussa uutisia :D
meillä matka varattuna ensi vuoden maaliskuulle, mukaan piti lähteä vauva 6-7kk, nyt jos tärppää heti ja kaikki menee hyvin niin mukaan lähteekin n.2kk tai alle vauva :whistle:
saa nähdä siirretäänkö matkaa tai vaihdetaanko.. :/

nyt vaan toivon että vuoto loppuisi, sitten tulisi menkat (jos jaksetaan odottaa) ja ei kun uutta yrittämään.. :heart:
 
Tervetuloa Pulttibois ja Luhtalemmikki!

Täällä on nyt se tilanne että noi vuodothan loppu viimeviikon lopulla. Tänään kävin taas labrassa, huomenna saan tuomion että onko arvot tippunu vai ei. Nyt sitten oottelen että koskahan sitä vois menkat alkaa, kuis kauan muilla on menny? alkaako kuin nopeesti vuodon loppumisen jälkeen? Nopeeseen tärppiin en todellakaan usko koska edellisenkin km:n jälkeen meni vuosi :headwall: Joten voi olla pitkä vuosi taas tulossa :/

Ja jotta kaikki olis tosi loistavasti niin taas sain kuulla (kokoajanhan niitä uutisia kuulee, tuntuu olevan kauhea vauvabuumi menossa) yhdestä tutusta jolle tulee toinen lapsi suht nopeasti ekan perään. Onnellinen olen heidän puolesta, mutta väkisinkin tulee ajatukset että miksi se on muilla niin paljon helpompaa ja meillä näin "piiip" vaikeaa!! Niin vaikea ymmärtää mikä on muuttunut kun tyttö tärppäs ekasta kierrosta, nyt kiertoja takana jo, ööö en ees viitti laskea :ashamed:

Että tämmöstä tänne.
 
Jonttu

Ihanaa jotenkin lukea, kun moni teistä on ihan innoissaan yrittämässä heti uudelleen, jotenkin se auttaa omaankin pelkoon :whistle: siis siihen, ettei tästä mitään tule tai meneekö kaikki taas samalla tavoin...

Mulla kans nyt ekat menkat todella menossa, olivat aluksi tosi kivuliaat ja runsaat, mut nyt helpottaa. Tästä pitäis ruveta sit jotenkin ovista laskee, sitä en nimittäin osaa tehdä :kieh: tai tunnistaa...ehkä...

No mutta stemppiä kaikille meille yritykseen :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2007 klo 19:02 Jonttu kirjoitti:
Ihanaa jotenkin lukea, kun moni teistä on ihan innoissaan yrittämässä heti uudelleen, jotenkin se auttaa omaankin pelkoon :whistle: siis siihen, ettei tästä mitään tule tai meneekö kaikki taas samalla tavoin...

Mulla kans nyt ekat menkat todella menossa, olivat aluksi tosi kivuliaat ja runsaat, mut nyt helpottaa. Tästä pitäis ruveta sit jotenkin ovista laskee, sitä en nimittäin osaa tehdä :kieh: tai tunnistaa...ehkä...

No mutta stemppiä kaikille meille yritykseen :heart:
ja tsemppiä sinulle varsinkin.. :hug: :D
mulla vielä km vuotoa, sitten pitäisi malttaa odottaa vielä menkat ja sitten itse asiaan päästään vasta :p :heart:
 
Eipä olla sen viisaampia tänäänkään. Soitin sitte labratuloksia ja vastaus oli: miksköhän tähän on laitettu alle 25, kun eihän tää nyt kerro sitä mitä pitäis. Että viikon päästä taas uudelleen. Eli ilmeisesti sitä hormonia vielä on mutta eivät sitte viittiny sitä oikeeta arvoa siihen laittaa, eikös siinä joku määrä oo rajana että ei oo positiivinen? oliko se joku 5, vai muistanko ihan väärin?

No, eipä tuo nyt iso homma ole, tosin pitää mennä varmaa taas 7 aikaa sinne oottelee että sit öihin kerkee =)
 
Vinjako se kyseli menkkojen alkamisesta vuodon loppumisen jälkeen... Mulla meni niin, että reilu kaks viikkoa tyhjennyslääkkeen jälkeisen vuodon loppumisesta alkoivat ekat menkat. Eli melko nopeasti, yllätyin ihan itsekin. Tiedä sitten, että tuliko menkat siksi nopeasti, että oli se "kunnon" keskenmeno ollut jo puolitoista viikkoa ennen tyhjennyslääkettä. Toivottavasti teillä kaikilla alkaa menkat pian, ettei tarvisi niitä odotella pientä ikuisuutta ja turhautua siinä samalla.

Siitä hormonin rajasta, että millon vielä tulkitaan positiiviseksi, en osaa sanoa mitään. Enkä arvaile, menee metsään kuitenkin! :D

Eipä täällä suuntaa mitään erikoista. Kp 5/31 ja mieskin tulee reissusta huomenna kotiin! :D <br><br>
 
Tadaa!!!

Näinhän siinä kävi että mahatauti pukkas,ja olikin sellanen mahatauti ettei ikänä oo ollu :x Veti ihan voimat pois ja jälleen on oltu saitsulla pari päivää... Eilen tosin käväsin töissä toteamassa,ettei kykene olemaan :/
Noh,nyt onneks viikonloppuvapaa ja olo huomattavasti parempi.

Vinja:Se on juurikin se 5 minkä alle pitäs ne arvot mennä,toivotaan että ne siellä olis.

Meikällä tilanne edelleen se että sitä rusehtavaa tuhrua tulee vieläkin \|O
Sitä on nyt tullu sellasen viikon verran,et saas nähä... Tässä vaan vahvistuu se ajatus että mitään menkkoja ei kyllä odoteta...

Toivotan nyt paljon onnea kaikille yrityksen todenteolla aloittaneille,enkä usko että neuvolantäteillä on mitään sanomista siihen,vaikka tärppäis ilman yksiä menkkoja,kun kuitenkaan raskaus ei varmasti ala jos kroppa ei oo valmis =) (tai voihan ne yrittää jotain mukista,mut ei saa antaa haitata)

Tää jää nyt hartaasti vartomaan tätä tuhrun loppumista :p
 

Tulin nyt tännekin kertomaan, että meillä tärppäsi. Mulla km sillon tammikuun puolvälis ja yksiäkään menkkoja ei sen jälkeen tullut. Viime viikon lauantaina testasin ja tosi tosi haalee viiva tuli. Nyt sitten eilen testasin uudestaan ja selkee punanen viiva ilmesty, et pakko se on vaan uskoo et näin hyvä tuuri kävi ja raskaana ollaan.
Vaikka olo onkin tosi onnellinen, niin silti pelottaa et tääkin menee kesken. Tässä kun vielä niin alussa ollaan ja mitä vaan voi tapahtuu.

Paljon plussatuulia teille kaikille ja nopeaa tärppiä. Vielä meillä kaikilla on omat nyytit sylissä tuhusemassa. :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2007 klo 13:21 Pippuri84 kirjoitti:
Tulin nyt tännekin kertomaan, että meillä tärppäsi. Mulla km sillon tammikuun puolvälis ja yksiäkään menkkoja ei sen jälkeen tullut. Viime viikon lauantaina testasin ja tosi tosi haalee viiva tuli. Nyt sitten eilen testasin uudestaan ja selkee punanen viiva ilmesty, et pakko se on vaan uskoo et näin hyvä tuuri kävi ja raskaana ollaan.
Vaikka olo onkin tosi onnellinen, niin silti pelottaa et tääkin menee kesken. Tässä kun vielä niin alussa ollaan ja mitä vaan voi tapahtuu.

Paljon plussatuulia teille kaikille ja nopeaa tärppiä. Vielä meillä kaikilla on omat nyytit sylissä tuhusemassa. :heart:
voi onnea sinulle aivan hirveästi :D :flower: :D
toivotaan että meitä alkaa perässä tulemaan pian :whistle: :wave:

kaikkea hyvää odotukseesi :hug: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2007 klo 11:46 Repa kirjoitti:
Toivotan nyt paljon onnea kaikille yrityksen todenteolla aloittaneille,enkä usko että neuvolantäteillä on mitään sanomista siihen,vaikka tärppäis ilman yksiä menkkoja,kun kuitenkaan raskaus ei varmasti ala jos kroppa ei oo valmis =) (tai voihan ne yrittää jotain mukista,mut ei saa antaa haitata)

Tää jää nyt hartaasti vartomaan tätä tuhrun loppumista :p
mulla km:stä aikaa nyt pian 2 viikkoa, nyt rusehtavn veristä vuotoa tullut niukasti pari päivää. toivon todella että helpolla päästään- tosin en vielä juhlia voi.
samaa miehen kanssa mietitty että hitto me mitään menkkoja odotellaan- sänky "jyskyttämään" vaan heti kun tää vuoto loppuu :D :LOL: :p
onhan ultrat keksitty ja niillä sa musta ainakin aika tarkkoja aikoja mittojen mukaan. viikko sinne tai tänne- kunhan terve vauva saadaan ja PIAN :heart: :D :wave: :xmas:
 
Onnea Pippuri84 :heart: :heart: :heart: Tuo plussaamisesi antaa vaan uskoa, että jospa se tärppäis ittellääki nyt heti ilman yksiäkään menkkoja. Mulla on nyt viikko oletetusta oviksesta ja rinnat on jotenkin samalla tavalla pikkasen turvoksissa, ku sillo ekan tärpin jälkeen. Saas nähdä mitä tuleman pitää... Ihanaa kuulla tollasia hyviä uutisia!!! Aattelin kyllä että testaan vasta parin-kolmen viikon päästä, jos ei oo menkat alkaneet.
 
Jonttu

Onnea Pippurille :heart: onpa ihanaa! Joo peloilta ei voi varmastikkaan välttyä, sen uskon kyllä.

Mulla loppu sitten eilen ns. viralliset menkat km:n jälkeen, joten kyllä me ajateltiin kans ruveta vaan heti yrittämään katotaan sit mitä käy B)

Nyt menkkojen aikana ja tässä muutaman päivän on tuntunu, et kroppa ois samantuntunen kun ennen raskautumista eli normaalitilassa, mikä taitaa olla vaan hyvä asia :snotty:

Plussatuulia vaan kaikille :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 14:51 Jonttu kirjoitti:
Onnea Pippurille :heart: onpa ihanaa! Joo peloilta ei voi varmastikkaan välttyä, sen uskon kyllä.

Mulla loppu sitten eilen ns. viralliset menkat km:n jälkeen, joten kyllä me ajateltiin kans ruveta vaan heti yrittämään katotaan sit mitä käy B)

Nyt menkkojen aikana ja tässä muutaman päivän on tuntunu, et kroppa ois samantuntunen kun ennen raskautumista eli normaalitilassa, mikä taitaa olla vaan hyvä asia :snotty:

Plussatuulia vaan kaikille :hug:
onnea plussan yritykseen..
saanko kysyä että tuliko km vuodon jälkeen heti menkat vai oliko välipäiviä paljonkin?
entä kauan km vuotosi kesti?

kiitos jos vastaat :flower: :wave:
 
Aah,ihanan positiivisa uutisia!!!
Jee,pippuri84 :heart: Kyllä siihen nyt pitää koko sydämellä uskoa että pikkuinen pysyy kyydissä tällä kertaa,onnea paljon!!!!

Ja toivotaan että muillakin nyt se plussa pärähtää pikimmiten...
Ihankuin tää meikän vuotokin ois nyt ohi,ei kyllä uskalla ihan vielä lyödä satasesta vetoa,mut 1 täysin vuodoton päivä takana :D No olis jo aikakin,3 viikkoa mennyt vuotaessa...
ja sitten vaan yritystä kehiin,ihanaa....

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 10:24 Repa kirjoitti:
Aah,ihanan positiivisa uutisia!!!
Jee,pippuri84 :heart: Kyllä siihen nyt pitää koko sydämellä uskoa että pikkuinen pysyy kyydissä tällä kertaa,onnea paljon!!!!

Ja toivotaan että muillakin nyt se plussa pärähtää pikimmiten...
Ihankuin tää meikän vuotokin ois nyt ohi,ei kyllä uskalla ihan vielä lyödä satasesta vetoa,mut 1 täysin vuodoton päivä takana :D No olis jo aikakin,3 viikkoa mennyt vuotaessa...
ja sitten vaan yritystä kehiin,ihanaa....

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!!!
voi vitsit :D
mulla ke 2 viikkoa keskenmenosta tai siitä lääkkeellisestä, noin 3 päivää ollut todella niukkaa vuotoa ja tänään pienellä pikkuhousun suojalle mennään- eikä kun pieni tippa tullut vaan..
joten olisinko mä voinut päästä tosiaan näin helpolla tästä vuodosta.. :whistle:
ei nuolasta vielä ;)

REPA: aiotko odottaa menkkoja?? :wave:
mä täällä edelleen pähkäilen mitä teen.. mies jo toimintaa haluaa :D :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 19:24 Repa kirjoitti:
En odota menkkoja,kun kerta lääkärikin antoi luvan käydä hetimiten asiaan!!!
Täällä kans mies vartoo kuin kuuta nousevaa että pääsis itse asiaan :D
:D
sama täällä.
jotenkin silti takaraivossa joku kolistelee että pitäisi odotella..
*huokaa syvään* \|O
 

Yhteistyössä