voi vitsit.Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 19:40 tuutikki kirjoitti:Heips!
Täällä oli sellanen olo viikonloppuna, että ihanku ois ollu ovis. HHmm! Päätettiin sitten ton ihanan avokkini kanssa olla odottamatta niitä seuraavia menkkoja ja aloitettiinkin yritys jo viikonloppuna. Saas nähdä miten käy... Mietityttää kylläkin miten neuvolassa suhtaudutaan, jos sattuukin tärppäämään jo nyt. Mekin varattiin viikon matka etelänlämpöön...nyt on siis jo hurja matkakuume päällä. Reissuun lähdetään tuolla huhtikuun puolenvälin tienoilla, joten vielä joudun odottelemaan.
Mukavaa illanjatkoa kaikille!!! :wave:
ja tsemppiä sinulle varsinkin.. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2007 klo 19:02 Jonttu kirjoitti:Ihanaa jotenkin lukea, kun moni teistä on ihan innoissaan yrittämässä heti uudelleen, jotenkin se auttaa omaankin pelkoon siis siihen, ettei tästä mitään tule tai meneekö kaikki taas samalla tavoin...
Mulla kans nyt ekat menkat todella menossa, olivat aluksi tosi kivuliaat ja runsaat, mut nyt helpottaa. Tästä pitäis ruveta sit jotenkin ovista laskee, sitä en nimittäin osaa tehdä :kieh: tai tunnistaa...ehkä...
No mutta stemppiä kaikille meille yritykseen :heart:
voi onnea sinulle aivan hirveästi :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2007 klo 13:21 Pippuri84 kirjoitti:Tulin nyt tännekin kertomaan, että meillä tärppäsi. Mulla km sillon tammikuun puolvälis ja yksiäkään menkkoja ei sen jälkeen tullut. Viime viikon lauantaina testasin ja tosi tosi haalee viiva tuli. Nyt sitten eilen testasin uudestaan ja selkee punanen viiva ilmesty, et pakko se on vaan uskoo et näin hyvä tuuri kävi ja raskaana ollaan.
Vaikka olo onkin tosi onnellinen, niin silti pelottaa et tääkin menee kesken. Tässä kun vielä niin alussa ollaan ja mitä vaan voi tapahtuu.
Paljon plussatuulia teille kaikille ja nopeaa tärppiä. Vielä meillä kaikilla on omat nyytit sylissä tuhusemassa. :heart:
mulla km:stä aikaa nyt pian 2 viikkoa, nyt rusehtavn veristä vuotoa tullut niukasti pari päivää. toivon todella että helpolla päästään- tosin en vielä juhlia voi.Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2007 klo 11:46 Repa kirjoitti:Toivotan nyt paljon onnea kaikille yrityksen todenteolla aloittaneille,enkä usko että neuvolantäteillä on mitään sanomista siihen,vaikka tärppäis ilman yksiä menkkoja,kun kuitenkaan raskaus ei varmasti ala jos kroppa ei oo valmis =) (tai voihan ne yrittää jotain mukista,mut ei saa antaa haitata)
Tää jää nyt hartaasti vartomaan tätä tuhrun loppumista
onnea plussan yritykseen..Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 14:51 Jonttu kirjoitti:Onnea Pippurille :heart: onpa ihanaa! Joo peloilta ei voi varmastikkaan välttyä, sen uskon kyllä.
Mulla loppu sitten eilen ns. viralliset menkat km:n jälkeen, joten kyllä me ajateltiin kans ruveta vaan heti yrittämään katotaan sit mitä käy B)
Nyt menkkojen aikana ja tässä muutaman päivän on tuntunu, et kroppa ois samantuntunen kun ennen raskautumista eli normaalitilassa, mikä taitaa olla vaan hyvä asia :snotty:
Plussatuulia vaan kaikille :hug:
voi vitsitAlkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 10:24 Repa kirjoitti:Aah,ihanan positiivisa uutisia!!!
Jee,pippuri84 :heart: Kyllä siihen nyt pitää koko sydämellä uskoa että pikkuinen pysyy kyydissä tällä kertaa,onnea paljon!!!!
Ja toivotaan että muillakin nyt se plussa pärähtää pikimmiten...
Ihankuin tää meikän vuotokin ois nyt ohi,ei kyllä uskalla ihan vielä lyödä satasesta vetoa,mut 1 täysin vuodoton päivä takana No olis jo aikakin,3 viikkoa mennyt vuotaessa...
ja sitten vaan yritystä kehiin,ihanaa....
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 19:24 Repa kirjoitti:En odota menkkoja,kun kerta lääkärikin antoi luvan käydä hetimiten asiaan!!!
Täällä kans mies vartoo kuin kuuta nousevaa että pääsis itse asiaan