km:n jälkeen kuumeilevat...

Jonttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 14:52 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 14:51 Jonttu kirjoitti:
Onnea Pippurille :heart: onpa ihanaa! Joo peloilta ei voi varmastikkaan välttyä, sen uskon kyllä.

Mulla loppu sitten eilen ns. viralliset menkat km:n jälkeen, joten kyllä me ajateltiin kans ruveta vaan heti yrittämään katotaan sit mitä käy B)

Nyt menkkojen aikana ja tässä muutaman päivän on tuntunu, et kroppa ois samantuntunen kun ennen raskautumista eli normaalitilassa, mikä taitaa olla vaan hyvä asia :snotty:

Plussatuulia vaan kaikille :hug:
onnea plussan yritykseen..
saanko kysyä että tuliko km vuodon jälkeen heti menkat vai oliko välipäiviä paljonkin?
entä kauan km vuotosi kesti?

kiitos jos vastaat :flower: :wave:
Moikka, PulttiBois :hug:

km:n jälkeen väliä oli n. 2 viikkoa ennen kuin alkoi normi kuukautiset.
km vuoto kesti n. 2 ½ viikkoa, eli aika kauan. Tosin loppuaika oli sellasta tuhrua joku päivä ja joku päivä enemmän. Mulla ekaks epäiltiin, että kaavinnassa ois jääny jotain kohtun ja sen takia vuodan niin pitkään, mutkun tarkistettiin ultralla niin ei ollu jääny mitään. Lääkäri sanoi, että jollain loppuu suht heti vuoto ja jollain kestää kauemmin.
Mulla oli kyse keskeytyneestä keskenmenosta, eli vuoto voi johtu siitäkin...

Mukavaa päivää kaikille :flower:

Tämä taitaa olla myös minulle sopiva pino. Keskenmenon sain 22.2, viikot hyvin alussa silloin, 5+6, mutta se ei surua miksikään muuttanut, niin kovasti oltiin sitä raskautta odotettu. Myös syksyllä sain keskenmenon, viikot silloin 8+ :( Jos seuraava raskaus tulee, pelko taatusti sitä alkuraskautta varjostaa kovasti :/

Syksyllä vuotoa oli tosi kauan, mutta nyt oli se yksi päivä erittäin suurta vuotoa ja kovia kipuja, vuoto loppui kuitenkin ihmeen nopeasti, noin viikossa. Oli kun olisi ollut normaalit menkat.

Nyt sitten vain yritystä lisää, meillä ei yhtään kyllä odotella, vaan samantien yritetään uutta raskautta. Millään ei malttaisi odottaa, toivotaan että kaikilla olisi hyviä uutisia kerrottavanaan jossain vaiheessa =)

Nasuliini

onnea kaikille uutta yritystä aikoville.. :hug: :heart:
ja paljon vauva onnea matkaan :wave:

joku hakkaa takaraivossa ja pyytää menkkoja odottamaan, kärisvällisyys ei meinaa riittää-
ei aleta päiviä laskemaan eikä muutakaan. aletaan pikku hiljaa yrittämään ja tulee kun tulee.

ehkä viikon voisin odottaa jos vaikka menkat tulisi, mä koen että olisi niin hyvä juttu- kai :whistle: ;)

Pulltibois, jos yksien menkkojen odottamisella saat mielenrauhaa, niin eikö se kannata? Ja luultavasti menkat alkaa suht pian, siis toivottavasti. Teet miten vain, niin toivottavasti plussaa tulee! :)

Ääh, täällä odotellaan ovista, nyt kp10/31. Välillä on epätoivoinen olo tämän raskaaksi tulemisen suhteen. Tuntuu siltä, että kun on kerran raskautunut helposti, kolmannesta kierrosta, ja kesken meni, niin eihän seuraava raskaus voi alkaa yhtä helposti! Toki niitäkin ihmisiä on, mutta pelottaa ajatus, että tässä sitten yritetään ja yritetään ties kuinka kauan, ilman plussaa. Ja sitten kun se plussa tikkuun pärähtää, niin alkaa pelkäämään keskenmenoa. Masentavaa. Ei pitäisi vaivatä pientä päätään tällaisilla ajatuksilla, mutta minkäs teet, kun päässä pyörii vaikka mitä!

No niin, tulipas ankeaa tekstiä. Ovista siis odotellaan, ja yritän kovasti tehdä tästä kierrosta SEN kierron! :D

Viuhtis: Mä tulin kanssa kolmannesta kierrosta raskaaksi ja meni kesken rv 9. Olin koko raskauden ajan varma, että kun näin helposti kävi niin ihan varmaan menee kesken. Edellisen miehen kanssa yritimme 2 vuotta ja sen takia alunperin olin varautunut pitkään odotukseen, mutta kun niin nopeasti saikin alkunsa ei voinut uskoa todeksi...Km:n jälkeen nyt menossa 7 kierto eikä käy tärppi eli aika epätoivoinen olo. Viime viikolla käytiin sitten lapsettomuuspolilla ja minulla todettiin pco, joten ei se näköjään helposti käy enää...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 16:29 Viuhtis kirjoitti:
Pulltibois, jos yksien menkkojen odottamisella saat mielenrauhaa, niin eikö se kannata? Ja luultavasti menkat alkaa suht pian, siis toivottavasti. Teet miten vain, niin toivottavasti plussaa tulee! :)
! :D
kiitos!
näin me taidetaan kyllä tehdä että odotellaan yhdet. en kyllä jaksa odottaa jos menkat tuleekin vasta 4-5 viikon päästä vaikka. jos nyt pari viikkoa vaikka katsoisi miten tilanne edistyy..
mulla vaan niin kamala pelko per.seessä että sama käy uudestaan joten siksi kai siirrän "hyvällä syyllä" aloittamista eteenpäin.. :whistle: :ashamed:

ehkä tästä joku päivä sa hengittää rauhassa oma tuhisija sylissä- sen tiedän että seuraava odotus (alku varsinkin) tulee olemaan raskasta aikaa meille- varsinkin minulle. :/
joten pitää "nauttia" tästä olosta nyt vaikka ei tämäkään kivaa ole kun toivoo vauvaa mutta pelottaa koko juttu. \|O

Tervetuloa joukkoomme nasuliini :hug:

Täällä on tosiaan pari vuodotonta päivää ollut ja eilen oltiin jo tositoimissa :D Mutta tänään ollut epäilyttävää maha kipua,vähän niinkuin menkka kipuilua,eli oiskohan nyt sitte kuukautiset tulossa heti perään... kai se mahdollista on,toivoin vaan että hetken ois saanu olla ilman verta :\| No ainakin sitten ois ne kuuluisat yhdet kuukautiset alla ihan odottamatta. Tuntuu vaan että siitä ois iäisyys kun oli menkat ja nyt jos vuoto alkaa niin mistä sen varmaks tietää jatkuuko tämä km vuoto vai onko kyseessä aidot kuukautiset :/ Tosin kai näistä vattakipuiluista voi jotain päätellä ja jos vuoto alkaa ja on normaalin olosta,niin eiköhän oo todennäkösempää että menkat...kun kuitenkin jo kohta 4 viikkoa km:stä... no jos jollain kokemuksia,niin kertokoon ihmeessä =)
Jään tarkkailemaan tilannetta...

pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 18:13 Repa kirjoitti:
Tervetuloa joukkoomme nasuliini :hug:

Täällä on tosiaan pari vuodotonta päivää ollut ja eilen oltiin jo tositoimissa :D Mutta tänään ollut epäilyttävää maha kipua,vähän niinkuin menkka kipuilua,eli oiskohan nyt sitte kuukautiset tulossa heti perään... kai se mahdollista on,toivoin vaan että hetken ois saanu olla ilman verta :\| No ainakin sitten ois ne kuuluisat yhdet kuukautiset alla ihan odottamatta. Tuntuu vaan että siitä ois iäisyys kun oli menkat ja nyt jos vuoto alkaa niin mistä sen varmaks tietää jatkuuko tämä km vuoto vai onko kyseessä aidot kuukautiset :/ Tosin kai näistä vattakipuiluista voi jotain päätellä ja jos vuoto alkaa ja on normaalin olosta,niin eiköhän oo todennäkösempää että menkat...kun kuitenkin jo kohta 4 viikkoa km:stä... no jos jollain kokemuksia,niin kertokoon ihmeessä =)
Jään tarkkailemaan tilannetta...
mulla vuoto loppunut 2 päivää sitten, jotain limansekista verta tulee paperiin oyyhkiessä- ei muuta.
selkää jomottanut nyt pari tuntia, ihan kuin menkat olisi tosiaan alkamassa- mutta tervetuloa vaan menkat. sitten on nekin odotettu hyvällä omalla tunnolla.. :D

Täällä tulee huomenna neljä viikkoa keskenmenosta. Eilen ois ollu eka neuvola...hhm...pikkasen surkea fiilis. Olen täällä flunssasena sairaslomalla. Vielä ei oo menkat alkaneet. Lääkäri sanoi silloin, että oottele kuus viikkoa ja jos eivät ole alkaneet niin sitten voit syödä terolut-kuurin. Näin siis ajattelin tehdä, jos en onnellisesti ole sattunut tulemaan raskaaksi ennen sitä. Ei siis maltettu ootella ekoja menkkoja ennen uutta yritystä. Ois se kyllä mahtavan ihanaa, jos uusi raskaus alkaisi mahdollisimman pian. Tiedän kyllä sen, että seuraavan kerran raskaana ollessa ainakin ensimmäiset viikot menee peloissaan tuleeko taas keskenmeno. Luulen kyllä, että tuo pelko olisi vaikka uusi raskaus alkaisi vasta pitkänkin yrityksen jälkeen. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 19:06 tuutikki kirjoitti:
Tiedän kyllä sen, että seuraavan kerran raskaana ollessa ainakin ensimmäiset viikot menee peloissaan tuleeko taas keskenmeno. Luulen kyllä, että tuo pelko olisi vaikka uusi raskaus alkaisi vasta pitkänkin yrityksen jälkeen. :whistle:
tätä samaa olen miettinyt nyt useamman päivän. miten ihmeessä sitä osaa nauttia koko raskaudesta kun pas.kat housussa pelosta saa olla joka jumalan päivä :whistle: :ashamed:

Tunteikas
Laitan tän saman kirjoituksen nyt tännekkin vaikka tein tällä aloituksen mutta siihen ei kukaan vastannut,voiko ne menkat todella odottaa näin pitkään km jälkeen, vaikka ekoilla km ne on tulleet ihan normi ajalla?
Kiitoksia jos joku jaksaa vastata, oon aika rikki jo tän asian kanssa...

Eli, aloitan nyt ihan alusta.

Menkat oli 21.12, tulin raskaaksi, plussasin 24.1, silloin oli kiertopvä 34, meni kuitenkin kesken heti kolmen päivän päästä.

En ajatellut edes raskaaksi tuloa sen jälkeen taas kunnes huomasin että normaali kp 32 oli mennyt jo ohi.((helmikuun loppu)

Menin neuvolaan kp35(viime torstaina) syöpäseulontaa varten ja samalla otettiin pissanäyte ja se oli nega.
Hoitaja sanoi että tuo uusi pissanäyte viikon päästä jos silloin jotain näkyis.
Noh, olin kärsimätön ja ostin eilen testin ja tein sen nyt aamusta ja se oli nega.

Jotenkin tuntuu nyt turhalta mennä edes ylihuomenna sinne neuvolaan, olen ihan varma että se on nega :'(

Silloin kun huomasin menkkojen olevan myöhässä, mahassa oli kipuilua, niinkuin menkat ois tulossa.
Maha on ollut viimesen viikon todella turvoksissa, ihan kuin olis jalkapallo mahassa, rinnatkin on hiukan kivistäneet.

Viimeviikolla maha ilmoitti koko ajan olemassa olostaan ja nyt ei ole mitään, illalla saattaa joskus hiukan nippastaRinnatkin alkaa parin päivän kipuilun jälkeen palata hiukan enemmän "kosketeltaviksi" mutta ei niitä hirveesti kärsi käpälöidä.

Mitään tuhrua ei ole tullut, valkovuotoa oli yhdessä vaiheessa pari päivää aika reippaasti, mutta sekin on nyt mennyt pois.

Voiko tästä päätellä mitään?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 20:43 Tunteikas kirjoitti:
Laitan tän saman kirjoituksen nyt tännekkin vaikka tein tällä aloituksen mutta siihen ei kukaan vastannut,voiko ne menkat todella odottaa näin pitkään km jälkeen, vaikka ekoilla km ne on tulleet ihan normi ajalla?
Kiitoksia jos joku jaksaa vastata, oon aika rikki jo tän asian kanssa...

Eli, aloitan nyt ihan alusta.

Menkat oli 21.12, tulin raskaaksi, plussasin 24.1, silloin oli kiertopvä 34, meni kuitenkin kesken heti kolmen päivän päästä.

En ajatellut edes raskaaksi tuloa sen jälkeen taas kunnes huomasin että normaali kp 32 oli mennyt jo ohi.((helmikuun loppu)

Menin neuvolaan kp35(viime torstaina) syöpäseulontaa varten ja samalla otettiin pissanäyte ja se oli nega.
Hoitaja sanoi että tuo uusi pissanäyte viikon päästä jos silloin jotain näkyis.
Noh, olin kärsimätön ja ostin eilen testin ja tein sen nyt aamusta ja se oli nega.

Jotenkin tuntuu nyt turhalta mennä edes ylihuomenna sinne neuvolaan, olen ihan varma että se on nega :'(

Silloin kun huomasin menkkojen olevan myöhässä, mahassa oli kipuilua, niinkuin menkat ois tulossa.
Maha on ollut viimesen viikon todella turvoksissa, ihan kuin olis jalkapallo mahassa, rinnatkin on hiukan kivistäneet.

Viimeviikolla maha ilmoitti koko ajan olemassa olostaan ja nyt ei ole mitään, illalla saattaa joskus hiukan nippastaRinnatkin alkaa parin päivän kipuilun jälkeen palata hiukan enemmän "kosketeltaviksi" mutta ei niitä hirveesti kärsi käpälöidä.

Mitään tuhrua ei ole tullut, valkovuotoa oli yhdessä vaiheessa pari päivää aika reippaasti, mutta sekin on nyt mennyt pois.

Voiko tästä päätellä mitään?
Hei!

Vaikea tuosta oikein on mitään päätellä.. Minulla hieman sama tilanne, että tulee seurailtua ehkä liiankin herkästi tuntemuksiaan ja heti kun jotain on, niin kuvittelee (lue: toivoo) että ehkäpä jo olisi tärpännyt :headwall:
Minulla oli heti keskenmenon jälkeen raskaushormoonitaso hyvin alhaalla, että sitähän ei sitten tarvinnut enää käydä seuraamassa. Kaavintaa ei tarvittu, vuoto kesti noin viikon ja kivut vain päivän, kai pääsin sitten helpolla, jos niin voi sanoa :/
Nyt on ollut etovaa oloa maanantaista asti, ei ruoka maita, kahvin haju ällöttää (ei koko aikaa kylläkään, kuten aiemmissa raskauksissa), väsyttää hurjasti koko ajan ja tisuistakin tulee tippoja maitoa välillä, mutta jotenkin liitän nuo koko ajan siihen keskenmenoon, ehkä sitä on sitten herkempi kaikelle, en tiedä.. johan tässä tulee vainoharhaiseksi :p Niin paljon sitä uutta raskautta toivoo jo heti perään.

Muistahan ilmoitella miten sinulla meni ja menee =) :flower:

Kiva että tällainen palstakin on, ihana jutella ihmisten kanssa jotka on kokeneet saman ja haluavat uudelleen raskaaksi. Sitä kyllä hieman toivoo että tänne enemmän kirjoitettaisiin :whistle: Olisi useammin luettavaa :heart:

Nyt kaikille ihanille naisille ihanaa naistenpäivää :heart: :heart:

Nasuliini

Tunteikas
Mullakin laski äkkiä se rh alas.
keskenmeno mulla oli tosin outo;oli niinkuin normi menkat,vuosikin vaan 3 päivää, lääkäri sanoi että se johtui mahdollisiseti siitä että että kun se tuli ulos niin aikaseen.

katellaan huomiseen mitä neuvolassa sanotaan.

Heissan!

Mahtuuko joukkoonne??

Repa, tipuin kanssa lokakuun masuista :'( Viime viikolla meni kesken.
Malttamaton, kiva nähdä taas, kun ei samassa viikossa piinailla.

Eli monelle tarinani voikin olla tuttu, mutta mie olen koht 25 ja mies 26. Ensikoista yritämme kovasti, ollaan yritetty jo kohta 2 vuotta, viimeisen vuoden ollaan oltu hoidossa. Vika minussa, PCO.

Vikat menkat minulla oli 5.1.07 ja eipä tulleetkaan vaikka ei edes yritetty tammikuussa ollenkaan, pidettiin preikkiä.. Onni oli odotettu, mutta arvaamaton kun plussattiin, mieskin itki!!! Hetken elämä tuntui antavansa parastaan, muutaman viikon saimme kokea sen autuuden!
Viime viikolla kuiteskin tuli tuhtua muutama päivä ja sitten kunnon vuoto jota kesti n. 5 päivää. Kivut olivat kovat kahtena päivänä ja kun hyytymiä alkoi tulemaan ulos, kivut helpottivat, tiesin että meni kesken :'(
Viha ja suru täytti mielen ja tuntui että kaikki katuu päälle. Nyt viikon verran toipumista ja itkut kohta itketty, suru ja kaipuu kova. Sydänääniä emme koskaan ehtineet kuulla, mutta raskausoireet tekivät odotuksesta todellisemman ja kuva varhaisultrasta :\|

Aamulla tarkastetiin lääkärissä että kohtu varmasti tyhjentynyt, sanoi että munasarjat näyttävät normaalilta ?!?!?!?! :headwall: Siis täh, mullahan on pco.. Sanoi että uutta yritystä vaan kehään..
Aijotteko odotella menkkoja vai aloitatteko heti uuden yrityksen?

Malttamaton: Mites oviksen kanssa kävi??

Oikein mukavaa harmaata naistenpäivää!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 13:12 Miikkis kirjoitti:
Heissan!

Mahtuuko joukkoonne??

Repa, tipuin kanssa lokakuun masuista :'( Viime viikolla meni kesken.
Malttamaton, kiva nähdä taas, kun ei samassa viikossa piinailla.

Eli monelle tarinani voikin olla tuttu, mutta mie olen koht 25 ja mies 26. Ensikoista yritämme kovasti, ollaan yritetty jo kohta 2 vuotta, viimeisen vuoden ollaan oltu hoidossa. Vika minussa, PCO.

Vikat menkat minulla oli 5.1.07 ja eipä tulleetkaan vaikka ei edes yritetty tammikuussa ollenkaan, pidettiin preikkiä.. Onni oli odotettu, mutta arvaamaton kun plussattiin, mieskin itki!!! Hetken elämä tuntui antavansa parastaan, muutaman viikon saimme kokea sen autuuden!
Viime viikolla kuiteskin tuli tuhtua muutama päivä ja sitten kunnon vuoto jota kesti n. 5 päivää. Kivut olivat kovat kahtena päivänä ja kun hyytymiä alkoi tulemaan ulos, kivut helpottivat, tiesin että meni kesken :'(
Viha ja suru täytti mielen ja tuntui että kaikki katuu päälle. Nyt viikon verran toipumista ja itkut kohta itketty, suru ja kaipuu kova. Sydänääniä emme koskaan ehtineet kuulla, mutta raskausoireet tekivät odotuksesta todellisemman ja kuva varhaisultrasta :\|

Aamulla tarkastetiin lääkärissä että kohtu varmasti tyhjentynyt, sanoi että munasarjat näyttävät normaalilta ?!?!?!?! :headwall: Siis täh, mullahan on pco.. Sanoi että uutta yritystä vaan kehään..

Malttamaton: Mites oviksen kanssa kävi??

Oikein mukavaa harmaata naistenpäivää!
Noi hei Miikkis!

Sullekkin sitten kävi noin kurjasti, voin vain kuvitella mitä käyt läpi, teillä kuitenkin ihan erilainen historia kun minulla. Te olette joutuneet yrittämään kauan.

Minäkin tipuin lokakuun masuista, harmi kyllä :(

Me ainakin alettiin heti yrittää, ei mitään odottelua jaksa, eikä halua.

:hug:

Tervetuloa myös Miikkis.... :hug:
Montapa meitä on sitten lokakuisia pudonnut pois pelistä,mut tää se kait on sitte pelin henki :( lähetän sulle ekstravoimia kun kuitenkin niin kauan yritystä takana. Mä kyllä uskon että meillä kaikilla se vauva vielä tulee olemaan :heart:

Jah,kuuluisa oma napa...olin siis eilen aivan varma että menkat,mut ei ainakaan vielä näy :/ Jotain vihlontaa tuolla alamahalla on,et voisko se sitten olla ovis oireita vai mitä hittoja....kerkeehän ne menkatkin sieltä vielä tietysti alkaa. Oon kyllä nyt ihan pihalla kun lumiukko näitten oireitteni kanssa,puhumattakaan kierrosta :headwall: ei mitään käsitystä missä mennään...muuta kuin että yritys on aloitettu ja siis menkkoja ei ole odotettu,miikkis sitä tais kysyä... Mut näillä sitten mennään,raportoin tilannetta :p

Niin ja HYVÄÄ NAISTEN PÄIVÄÄ :flower:

Jonttu
Heips ja Naistenpäivää meille kaikille :flower:

Joo nyt on sitten yritys aloitettu ja jännittää kun jännittääkin :attn:
jotenkin tosi outo tunne...pelottaa ja mielessä kihelmöi, että mitäs jos nyt onnistuu...tavallaan aika rasittavaa..
Ovista en sen kummemmin ole laskenut tai oireita tunnistellut, mutta lähimailla sen pitäis olla kun jollainohjelmalla sitä laskeskelin.
No anyway sen vaan halusin sanoa, että yritystä pukkaa, toivotaan että tulosta myös :whistle:

Pahoittelut Miikkikselle :heart:

Tunteikas
Neuvolassa käyty ja negaa se testi vaan näytti.
Nyt kp 43!!

Ens pe taas uuden pissan kanssa ja jos ei ole silloinkaan mitään niin sit aloitetaan hormooni hoito et saadaan ne menkat tulemaan.

Kyllä kiukuttaa. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 15:34 Tunteikas kirjoitti:
Neuvolassa käyty ja negaa se testi vaan näytti.
Nyt kp 43!!

Ens pe taas uuden pissan kanssa ja jos ei ole silloinkaan mitään niin sit aloitetaan hormooni hoito et saadaan ne menkat tulemaan.

Kyllä kiukuttaa. :(
varmasti harmittaa..
:/
mutta sinulle silti :hug:

On aina niin surullista lukea uusien ihmisten tarinoita ikävistä keskenmenoista... :'( :hug:

Kummasti on jotenkin tunteet pinnassa, tuntuu siltä, että itkettää kamalan helposti. Ja siis melkein mikä vaan, ei tarvi liittyä edes omaan tai jonkun toisen keskenmenoon. Kait tämä johtuu taas niistä ihanista hormoneista!

Iik, jännää, joku (unohdin jo nimimerkin... :ashamed: ) oli aloittanut yrityksen! Toivottavasti plussaa tulee...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 19:08 Jonttu kirjoitti:
Heips ja Naistenpäivää meille kaikille :flower:

Joo nyt on sitten yritys aloitettu ja jännittää kun jännittääkin :attn:
jotenkin tosi outo tunne...pelottaa ja mielessä kihelmöi, että mitäs jos nyt onnistuu...tavallaan aika rasittavaa..
Ovista en sen kummemmin ole laskenut tai oireita tunnistellut, mutta lähimailla sen pitäis olla kun jollainohjelmalla sitä laskeskelin.
No anyway sen vaan halusin sanoa, että yritystä pukkaa, toivotaan että tulosta myös :whistle:

Pahoittelut Miikkikselle :heart:
onnea yritykseen.. olisi kiv jos plussia alkaisi tulemaan. ehkä omakin olo siitä kohentuisi kun tajuaa että ei elämä päättynyt keskenmenoon..
onnea sinulle ja muille :hug: :wave: :D

Ehtoota taas!!!!

Eipä ole menkat alkaneet... eilen havaitsin että nännin päät arat,mikä on mulle harvinaista...
Silloin kun meillä tärppäs,mulla oli tosi voimakkaat ovis tuntemukset ja myös nuo tissinpäät arat,joten oisko sitten ollu ovis. Jos oli,niin otolliseen aikaan ollaan peittoja heiluteltu :p saas nähä... :) Mitenhän sitä malttaa odotella pariviikkoa :eek: aika huonosti näemmä,kun koko ajan täytyy tilittää.
Ja vaikka ei tärppäiskään,pitää olla onnellinen et jotain hormonitoimintaa löytyy ja jos ne menkat alkaa,niin ainakin saa laskettua kiertopäivät ja vähän ajoteltua tota pupuilua...

Jees,no ei auta kun pysyä nahoissaan... toivotaan jontulle plussatuulia ja muillekkin tietysti ja toivotaan että tunteikkaan hormonit rupeis tomimaan tai sitten että se plussa tulis sittenkin :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 13:12 Miikkis kirjoitti:
hei ja voimia sinulle tapahtuneeseen :hug:

tuon kopioimani kysymyksen kanssa täällä painitaan kovasti.km vuoto loppunut pari päivää sitten ja voisi käydä tositoimiin mutta mä jarruttelen asian kanssa. eli kaiketi me sitten odotellaan ainakin yhdet menkat ellei enemmän.. mua vaan niin pelottaa että sama käy uudestaan vaikka 2 tervettä poikaa olen aikaisemmin saanut ilman keskenmenoa :ashamed:

tapahtuneesta on 2,5 viikkoa ja olen useamman päivän voinut hyvin, tänään vaan ollut tosi rankka päivä- en tiedä edes miksi.
itkettänyt aivan tuhottomasti ja olen niiiiiin vihainen siitä että meiltä vietiin vauva pois. en edes tiedä kenelle olen vihainen kunhan olen vaan \|O :ashamed:
no, näitä päiviä tulee varmaan vielä monta :'(

joten kaikille iso :hug: ja yritetään jaksaa päivä kerrallaan :wave:

Yhteistyössä