Jonttu
\
km:n jälkeen väliä oli n. 2 viikkoa ennen kuin alkoi normi kuukautiset.
km vuoto kesti n. 2 ½ viikkoa, eli aika kauan. Tosin loppuaika oli sellasta tuhrua joku päivä ja joku päivä enemmän. Mulla ekaks epäiltiin, että kaavinnassa ois jääny jotain kohtun ja sen takia vuodan niin pitkään, mutkun tarkistettiin ultralla niin ei ollu jääny mitään. Lääkäri sanoi, että jollain loppuu suht heti vuoto ja jollain kestää kauemmin.
Mulla oli kyse keskeytyneestä keskenmenosta, eli vuoto voi johtu siitäkin...
Mukavaa päivää kaikille :flower:
Moikka, PulttiBois :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 14:52 PulttiBois kirjoitti:\onnea plussan yritykseen..Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 14:51 Jonttu kirjoitti:Onnea Pippurille :heart: onpa ihanaa! Joo peloilta ei voi varmastikkaan välttyä, sen uskon kyllä.
Mulla loppu sitten eilen ns. viralliset menkat km:n jälkeen, joten kyllä me ajateltiin kans ruveta vaan heti yrittämään katotaan sit mitä käy B)
Nyt menkkojen aikana ja tässä muutaman päivän on tuntunu, et kroppa ois samantuntunen kun ennen raskautumista eli normaalitilassa, mikä taitaa olla vaan hyvä asia :snotty:
Plussatuulia vaan kaikille :hug:
saanko kysyä että tuliko km vuodon jälkeen heti menkat vai oliko välipäiviä paljonkin?
entä kauan km vuotosi kesti?
kiitos jos vastaat :flower: :wave:
km:n jälkeen väliä oli n. 2 viikkoa ennen kuin alkoi normi kuukautiset.
km vuoto kesti n. 2 ½ viikkoa, eli aika kauan. Tosin loppuaika oli sellasta tuhrua joku päivä ja joku päivä enemmän. Mulla ekaks epäiltiin, että kaavinnassa ois jääny jotain kohtun ja sen takia vuodan niin pitkään, mutkun tarkistettiin ultralla niin ei ollu jääny mitään. Lääkäri sanoi, että jollain loppuu suht heti vuoto ja jollain kestää kauemmin.
Mulla oli kyse keskeytyneestä keskenmenosta, eli vuoto voi johtu siitäkin...
Mukavaa päivää kaikille :flower: