Hakutulokset

1. Piglet

~TYKSILÄISET KYYTILÄISEN TOIVOJAT

En tiedä kuulunko tänne enää. Tänään vastaanotolla sanottiin ettei meillä ole toistaiseksi teille tarjottavana hoitoja. Sain terolutit ja jonkin sortin metformiinit ja sanoi että on mahdollista niilläkin raskautua ja että metformiini vähentää km riskiä. Viimeksi nimenomaan sanoi että ivf on...
  2. Piglet

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Nii ja onnea suuresti Jennylille :heart:
  3. Piglet

Kiitos kaikille pahoittelijoille, en muuta tulosta oikeastaan edes odottanut kun polilla viimeks sanottiin et ainoa mahis tosiaan ois raskautua vain ivf:än avulla. Voin jopa saada kilppari lääkityksen ja huomenna aamulla sokerirasitukseen. Kun vaan paino tippuisi vielä hiukan niin pääsisi niihin...
  4. Piglet

Juu testattu on ei mitään kerrottavaa! Meni vaan seki testi hukkaan. No tiistaina on aika taas lekurille. Edelleen oksettaa
  5. Piglet

Joka suunnasta komennetaan testin tekoon. :) te siellä ja mies täällä. :) vielä huomiseen meinasin ootella. Kun ei vaan uskalla sitä testiä tehdä. Minä valitan että paleltaa ja mies sanoo että on kuuma. :o ei jummarra.
  6. Piglet

¤¤Kesästä -07 yrittäneet¤¤Vol.3

Täällä minäkin vaikka en hirveän aktiivisesti oikein missään. Kp:t 34/27-29 esikkoa haaveillaan. Km 10/07. Clomeista ei ole ollut apua, ainoa keino raskautua tuntuu olevan ivf.
  7. Piglet

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

en ole paljon ehtinyt netissä olla ja kun olen ollut en kaikkia ryhmiäni oo muistanut. Täällä nyt kp:t 34/27-29
  8. Piglet

Eilinen oli yhtä taistelua oksua vastaan! :x pahaolo yllätti monesti ja keskellä ohikulkutietäkin meinasi oksu yllättää. :x ei vaan onneksi tullut, nyt on hieman olo helpottanut, on pahaolo mut tällä hetkellä ei okseta.
  9. Piglet

te ketkä ootte laihduttanu ilman nälkää, mitä söitte

mä oon syönyt mansikka ja vanilja pirtelöitä joita mainostettu esim. painonvartijoiden ja kg:n lehdissä. Lisätietoa saa yv:llä tääl ei saa mainostaa, sit nutraan tällä hetkellä.
  10. Piglet

Täällä ollaan vähäkalorisella dieetillä ja yritetään mahdollisimman pian/paljon saada painoa pois että pääsisi pian aloittamaan ivf:t. Se vaan et oma vaaka näyttää mitä sattuu täytyy sitten tiistaina punnia. Et onko yhtään pudonnut tai paljonko todellisuudessa. nyt kp:t 31/27-29
  11. Piglet

te ketkä ootte laihduttanu ilman nälkää, mitä söitte

Mä oon syöny eri pirtelöitä aterian korvikkeina ja tälläkin hetkellä syön n.580kcal/pvä eikä ole nälkää tarvinnu nähdä.
  12. Piglet

Lumi Mulla on tässä puolentoista vuoden toiveilun aikana kehittyny aika rautahermot, niin monta negaa takana nii ei jaksais yhtäkään negaa enää kattella. Tää on kuitenki yk13 km jälkeen sitä ennen ehti kolme kiertoa toiveilua olla. Ja kun periaatteessa pitäis olla mahdotonta raskautua ilman...
  13. Piglet

Lumi- Yli on en tiedä millon testaa, hain tosin tänään testin apteekista. :whistle: vaikka ensin ajattelin ja päätin etten, kun poliaika on tiistaina. Ehkä sunnuntaina... :/ ei ossoo sannoo.
  14. Piglet

Saa nähdä johtuuko tää menkattomuus ihan siitä että heitin primot nurkkaan? Ei ole edes oloa että ne pian alkaisi. Nännejä ainoastaan aristaa. Siinä kaikki. Onnea plussanneille!
  15. Piglet

~Great Girls~ vol.2

Uusi dieetti alkoi perjantaina tänään saldona -2.2kg. Päiviä vielä jäljellä. Tätiä ei näy ei kuulu. Voi tietysti johtua siitäkin että heitin primot nurkkaan.
  16. Piglet

Alkoholista allergisia reaktioita?

mä en saa juoda ollenkaan olutta, siideriä, viiniä, kun niissä on joku ekoodi systeemi jolle oon allerginen ja voi tosissaan aiheuttaa hengen ahdistusta.
  17. Piglet

~Great Girls~ vol.2

Mun uudenvuoden lupaus on pudottaa 20kg. Mun pirtelöt auttaa hitaasti mutta hoitaja sanoi et todennäköisesti tarviin lääkkeellistä apua. On kilpirauhasissa häikkää ja sokerirasitukseenkin oon menossa.
  18. Piglet

Heippa pitkästä aikaa ja hyvää uutta vuotta!!! Mun kp:t näkyy olevan pvän edellä. Itse jätin nyt primot pois koska en niitä kipuja kestä. Menossa loppukuulla lekuriin ja vaadin uutta lääkitystä. Ollut kaks viikko nyt lämpöä 37-37.5. Ärsyttävää. Onnea kaikille ketä plussannut en ole tarkkaan...
  19. Piglet

Papereissa kysyttiin suhteenmuotoa, josta lukivat että ollaan vaan avoliitossa. Siihen sitten lääkäri tokaisi ettette ole edes kihloissa. Tää oli siis ensikäynnillä. Hunajabubulle :hug:
  20. Piglet

Kiitos kaikille onnitteluista. :) Mein lääkäri oli S.S ja mun korvaan sattui pahasti hänen kommentti, ette oo edes kihloissa. Sitten sen verran huono kuva hänestä jäi, kun hoitaja haki välineitä hän nyppi hiuksiaan. Noh! En silloin viittinyt selittää että piti mennä viime vuonna kihloihin...

Yhteistyössä