Liisa, joo, nyt on jo rauha maassa. Eilen oli kyllä harvinaisen tiukalla tämän mamman mutterit. Kyllä noi viisveet osaa sit olla ärsyttäviä. Voi kun olis aina joulu, niin noikin osais käyttäytyä.
Karppaus menee hyvin. Paino on pudonnut vajaa 2kg vasta, mutta tästä se lähtee. Eihän tää oo ku vasta neljäs päivä vähähiilihydraattista elämäntapaa. Olin tänään tosin huomaavinani, että mun pelastusrengas näyttää pienemmältä. Mitoissa ei mitään näy, mutta mun mielestäni se rengas ei enää roiku niin paljoa tossa aarrearkun edessä.
Toisen lapsen syntymän jälkeen masupussi venyi siihen malliin, että siitä jäi ällöttävä rengas roikkumaan. Ja oikeesti roikkuu ilkeesti tossa *pyhimmän* päällä.
Aamupalaksi söin tänään IHANAN pekoni-munakkaan!!!
Äsken vetäsin välipalaksi kermavaahtoa (kunnon kuohukermasta), maitorahkaa ja hippusen vaniljasokeria! Lapset söi sitä kilpaa mun kanssani, ja mun ihana (melkein) 3vee poikani totes yhtäkkiä; "Lasva on hyvää!"
Ihana jäppinen.
Mies ei yhtään tykkää tästä mun dieetistä, valittaa koko ajan, mutta tossa vähän aikaa sitten oli ihan onnellinen, ku tokaisin, että kohta mäkin pystyn olla petipuuhissa päällä!
Mun polvet ovat nimittäin ihan lahot tän ylipainon alla. :| Kohta ei oo enää, alle satasen painoon on enää vajaa 4kg matkaa!!!