Hui, kauheasti uusia viestejä tullut edellisen kirjautumiseni jälkeen..
drakonia tsemppiä uuteen kiertoon ja oviksen bongaamiseen!b
d (niin ja vitsi mä olen kateellinen tosta Dublinista, itelläni ollut joku fiksaatio siihen kaupunkiin ja siellä ravaamiseen pari vuotta...B))
jojo369 mulla on tuon karppauksen kanssa aivan sama ongelma - en ole mikään vihannesten suurkuluttaja, enkä oikeastaan osaa korvata hiilaripitoisia ruokia. Ehkä kuitenkin kaikista suurin ongelma on tuo kasvisten hinta verrattuna esim. makaroneihin tai perunoihin. (joo siis perunahan ei ole kasvi
). Mutta kyllä mä suosittelen ainakin kokeilemaan. Jos ei muuta, niin voi yrittää vähentää hiilareiden käyttöä ja lisätä rehuja eri juttuihin. Noilta sivuilta löytyy muuten hyviä reseptejäkin, että kannattaa ihmeessä kokeilla.
marleena-84 tääläkin on koiran koulutus viemässä ajatuksia (edes vähän) pois vauvakuumeilusta. Sain tuossa kesällä parivuotiaan koiran, jota ei oltu koulutettu juuri minkään vertaa, joten kyllä tota työtä riittää. Menee hermot kun piski vetää hihnassa siksakkia ja niin että sillä on jo hartiat ja niska jumissa =/ Suosittelen muuten kuonopantaa mikäli veto ei millään lakkaa. Eteenkin jos joutuu liikkumaan ruuhkaisemmilla kaduilla se on aika hyödyllinen, eikä satuta koiraa vaikka aika härskiltä näyttääkin :kieh:
Niin, ja olen tässä pinossa sitten toka Paula