~Great Girls~ vol.2

Mulla ehkä kp42 en oo satavarma :D Päivä sinne tänne, hällä väliä!Nega testattu tänään :'( ukko jo kauppareissulle lähetteli viestiä, et olenko testin tehnyt ja kovasti kysellyt että kai minä heti ilmoitan..öh, eikun salaisuutena pidän :) no ei oo menkat vielä alkanut..

Ensimmäistä Kuumeilee

kiukkutäti.....................kp1/30-35.................yk
Lumo...........................kp3/28-35..................yk5
kiharapää.....................kp6/30-35.................yk16
Liisa75.........................kp6/28.......................yk3
Arcatha.......................kp7/28........................yk15
drakonia......................kp11/30-32................yk4
yöperhonen.................kp12/28.....................yk12
Lillet............................kp13/30-35................yk2
tch..............................kp18/30-31................yk4
Jeju81........................kp20/?........................yk2
Piglet..........................kp25/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp43/29-34.................yk4

Toista Toivovat

marleena-84..............kp7/28.......................yk6
Selis..........................kp15/30......................yk10
mama1988...............kp19/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp35/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp42/30......................yk1
Vilinäiti......................kp95/43.......................yk

Kolmatta Kaipailee

Emmama.................kp16/28-33..................yk6
jojo369....................kp26/30-35.................yk
shaken.....................kp30/28-31..................TJOT

Mukana Myös

hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

Plussanneet

Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Ovis täällä pongattu, ainakin luultavammin. Eilen kipristeli inhottavasti ja tänään nippaili todella kivuliaasti. Nyt vaan malttamattomana pitää oottaa mitenkä käy, parisen viikkoa vielä. Ainakin eilen hyödynnettiin....

tch
Eli meille nyt sit se luovuttaja tulee tänään,huomenna ja ylihuomenna!! oli ovis tai ei!!! mut ainaki se eilinen viiva on ollu kyllä vahvin mitä on tullu,tänään oli asteen vaaleampi ku eilen joten...tiiä nyt sit!!
mut aikasemmin oon soittanu luovuttajalle ettei tarvii tulla ku ei tuu vahvaa plussaa mut nyt saa kyllä tulla,vaik sitä vahvaa nyt ei tullu!!

tch
shaken, ihan netin välityksellä etsin! ja rehellisesti kerroin mikä on kuvio!!
Luovuttajalla ei ole mitään oikeuksia eikä siis velvollisuuksia mahdolliseen lapseen! Olemme sopineet että voimme kyllä kertoa kuka on isä ja nämä kaksi voivat myös tavata, tämän projektin myötä meistä on kyllä tullu ihan kavereita mutta siis ennestään me ei tunnettu!!
Ja heti ku suomeen saadaan adoptio oikeus myös meille niin tietenkin sitten vaimoni adoptoi meidän lapsen!

kiukkutäti, kyllä on täti antanut itseään odottaa. Jaksuja sulle :hug: .

tch, eikös ton välin pitäis olla min 12pv ja mun laskujen mukaan se tulee :) =) . Itellä oli ovis aikasemmin vasta kp20-22 ja ei sitä plussaa tullu. Nyt oli aamusti ihan selvät kivut, että auttoi varmaan toi mun pillerikuuri siihen.

Selis :wave: :wave: :wave: ; oli pakko tulla moikkaamaan vanhaa viikkopino- kaveria tänne. Mitä sulle kuuluu? Mulla on yk 8 menossa (kierrot ruhtinaalliset 17-21/23) eli mä saan sut kiinni yk:ssa hyvin pian :) Harmi, että ollaan jumissa nähtävästi molemmat tällä puolella.. Sain keltarauhaskuurin kiertoa tasoittamaan.

:hug:

Ja tsemppiä muillekin tähän pinoon ja onnittelut tch:lle plussasta!

Merkku :wave: !

Juuh, mä olin tossa parisen viikkoo kokonaan pois täältä kun niin hemmetisti otti päästä tää koko juttu prkl..... Mulla oli kans tuo kuuri tasottamaan noita menkkoja, heti oli ovis kp15 eli todennäköisemmin lääkäri meinas että en oo ovuloinu kun on ollu lyhyitä kiertojakin. Ja hyvin niukkaa vuotoakin, nyt oli sit kunnon menkat ja kerrankin voin sanoo että olin tyytyväinen ;) .

Jiihuu :D:D

Kävin just vessassa. Ruskeaa tuhrua ja limaa. Menkat alkaa VIHDKOINKIN. :D
Oireina ollut huono-olo, oksettaa, maha kipeä, vitutus, nälätys, kuumotus. :kieh:

Ei vielä muuteta kiertopäivää, katsotaan alkaako menkat kunnolla.

Liisa75
Hyvää perjantaita kaikille! Täällä täti lähtenyt, joten tunnelmakin alkaa taas kohota. Perjantailla eli pian koittavilla vapailla on toki vaikutusta asiaan ;)

Onnitteluja ja lohdutushalauksia kaikille tädin kohdanneille sen mukaan, kumpaa tunnette tarvitsevanne.

tch Vähänkö hienoa! Pääset tositoimiin! Mitä olen nyt lueskellut näitä palstoja ja kaikkea muutakin, niin käsittääkseni kannattaa yrittää, vaikka viiva jäisi vähän haaleaksi. Onnea yritykseen!

ON: Olen saanut syömisen taas kuriin ja joulukilot karistettua eli olen taas siinä miinus kahdessa kilossa, missä ennen joulua. Nyt sitten suunta oikeasti alaspäin. Tilasin juuri testipaketin. Toivottavasti oviksen testaaminen ei nyt vain pahenna tätä kuumeilua ja hermoilua. Kiinnostaa kuitenkin kokeilla.

tch
aaarrrhhhhh... nää aamuherätykset ei oo mua varten!! hiton labrakokeet ku uskaltaa herättää mut tähän aikaan!!
Mulla on vieläki baarityöntekijän elämänrytmi joten oon ku äkänen karhu tähänaikaan!!
Tein nyt aamullaki testin niin vahva viiva sielt tuli! täytyy nyt toivoo et se tän päivänen ja huominen luovutus riittää, ettei mee ovis siitä pidemmälle, lähdetään nimittäin lauantai iltana helsinkiin joten sit oo mahdollista tuo luovutus!!
mut onneks nyt kuitenki edes toi ovisplussa tuli, lähti iso taakka harteilta!!

Mietin, että pitäsikö sortua testaamaan :ashamed: Niin, vaikka en ensikertalainen ole enää, kun tuo eka plussa laulelee keittiössä :LOL: Nimittäin kierto oli ihan säännöllinen heti pillereiden lopettamisen jälkeen, alkoi jämptilleen samana päivänä kuin pillereiden kanssa ja nyt on jotenkin kumman turvonnut olo. Eilen koski todella kovaa vatsaa, mutta eipä vuoto alkanut. Lisäksi suussa on outo maku ja huulet on omituiset ahavoituneet ja kuivat. Muistan joskus kuulleeni, että huulistakin näkee, jos on plussannut. :whistle: Voihan se olla, että minuun on vain iskenyt joku hiiva-syndrooma kaikesta jouluisesta makean syönnistä ja se turvottaa, koskee ja iho kuivaa :ashamed: Paha sanoa, kun ei tiedä, mutta josko sitä testin ostaisi :whistle: Niin kuin oman mielenrauhan takia ;)

Itselläni pipetti B-Surella puhdas nega, kun en sitten malttanut olla ostamatta testiä :ashamed: Ehkä tämä tosiaan sitten on sitä ylensyönnin seurausta :LOL: Tuskinpa tämä tästä plussaksi muuttuu ja jos menkat eivät parin päivän sisällä ala, niin olen saanut vanhan ystäväni, epäsäännöllisen kierron pco:ineen kylään :(

shaken :flower: :flower: , valtavat onnittelut. Ihan selvä plussa :D!!!! Onko ollut jo jotain oireita? Saako sunt merkata plussanneisiin? Onnea nyt vielä :flower: =) .

Liisa75, vähäks oon kade kun itellä toi paino junnaa taas.... Ennen joulua oli jo hienosti mun välitavotteessa, mutta pari lisäkiloa toi joulu tullessaan =(. Pidät vaan pään kylmänä niiden testien kanssa ;) .

tch, kyllähän siittiöt elää parikin vuorokautta helposti kohdussa että riittäähän nuo :)

akujalmari, niin kauan on toivoa kun ei vuoda. haleja sulle :hug: :hug: :hug:

Ensimmäistä Kuumeilee

kiukkutäti.....................kp2/30-35.................yk
Lumo...........................kp4/28-35..................yk5
kiharapää.....................kp7/30-35.................yk16
Liisa75.........................kp7/28.......................yk3
Arcatha.......................kp8/28........................yk15
drakonia......................kp12/30-32................yk4
yöperhonen.................kp13/28.....................yk12
Lillet............................kp14/30-35................yk2
tch..............................kp19/30-31................yk4
Jeju81........................kp21/?........................yk2
Piglet..........................kp26/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp44/29-34.................yk4

Toista Toivovat

marleena-84..............kp8/28.......................yk6
Selis..........................kp16/30......................yk10
mama1988...............kp20/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp36/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp43/30......................yk1
Vilinäiti......................kp96/43.......................yk

Kolmatta Kaipailee

Emmama.................kp17/28-33..................yk6
jojo369....................kp27/30-35.................yk
shaken.....................kp31/28-31..................TJOT

Mukana Myös

hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

Plussanneet

Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Kiitos, Selis, mutta älä ihan vielä siirrä plussanneisiin. Periaatteessahan mä en usko tuota plussaksi ennenkuin mulla on nyytti sylissä ;) , mutta tässä on vielä täyskuukin tulossa ja vaikka mitä. Ja jos se viiva vaikka vahvistuisi vielä =)

Oireita ei ole muita kuin se, että mä olen koko ajan ihan jäässä, nenänpäätä myöten.
Tänään oltiin pihalla lasten kanssa, ja mulla oli kolmet pitkät housut, kaksi pitkähihaista paitaa ja toppatakki (+tietty tumput, pipo ja kaulaliina), ja mulla oli kylmä. Ja mittari näytti +1 astetta! Kotona kuljen ympäriinsä paksuun torkkupeittoon kääriytyneenä villasukat jalassa...

Yhteistyössä