~Great Girls~ vol.2

Heissan tytöt!Mä tänään hetken mielijohteesta marssin luontaistuote kauppaan ja kysyin, että olisiko heillä jotain kiertoa tasaavaa lääkettä..Täti ojensi mulle homeopaattisia pikku kuulia ja sanoi että nämä voisivat auttaa..3-5 kuulaa otetaan päivittäin..Lapsettomuuteenkin pitäisi auttaa!En tiedä auttavatko, mutta kokeilen!

Oikein paljon onnea shaken :flower:

Pahoittelu tippuneille :hug:

Mä olen kuulkaas ihan varmasti raskaana, tai ainakin tuntemuksia on vaikka muille jakaa. Ainakin silloin kun mä tänne eksyn ja luen muiden kirjoituksia :LOL: Vatsaa jomottaa vähän väliä ja nännit on tosi arat (tosin se voi johtua vissiin pillereiden lopettamisesta). Lisäksi mulla tulee kuumia ja kylmiä aaltoja, yhtäkkiä kasvot punottaa kuin ylikypsä tomaatti :) Vielä viikon pitäisi jaksaa odottaa, ennenkö testaan jos siis menkkoja ei vielä siihen mennessä ole tullut.

Ensimmäistä Kuumeilee

kiukkutäti.....................kp3/30-35.................yk
Lumo...........................kp5/28-35..................yk5
kiharapää.....................kp8/30-35.................yk16
Liisa75.........................kp8/28.......................yk3
Arcatha.......................kp9/28........................yk15
drakonia......................kp13/30-32................yk4
yöperhonen.................kp14/28.....................yk12
Lillet............................kp15/30-35................yk2
tch..............................kp20/30-31................yk4
Jeju81........................kp22/?........................yk2
Piglet..........................kp27/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp45/29-34.................yk4

Toista Toivovat

marleena-84..............kp9/28.......................yk6
Selis..........................kp17/30......................yk10
mama1988...............kp21/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp37/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp44/30......................yk1
Vilinäiti......................kp97/43.......................yk

Kolmatta Kaipailee

Emmama.................kp18/28-33..................yk6
jojo369....................kp28/30-35.................yk
shaken.....................kp32/28-31..................TJOT

Mukana Myös

hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

Plussanneet

Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

tch
huomenta päivää!!
suoraan ON: tänään tein viel ovistestin ja nyt alkaa haalistuman,ihan vähän vaaleampi on tuo testi viiva ku controlli,mut luovuttaja tulee viel kuitenki tänään ku se eilinen oli viel niin vahva plussa!! tää on niinku nyt eka kerta ku pääsen oikeesti jännäämään teidän kans!!!

Onnea shaken, ihana plussa! :flower:

tch, miten meni luovuttamiset? :)

Mulla ei oo vielä menkkaoireet alkaneet, vaikka vain 6 päivää oletettuihin menkkoihin. Kerkeehän se menkkakipuilu alkaa, koska mulla on niin tehokkaat supistukset, että tunnin lievillä suppareilla kohdunnapukka pehmenee, laskeutuu ja avautuu täysin. Koettu on.

Näin viime yönä jo kolmatta yötä putkeen unta ihan koko yön. Ja muistin unen herättyäni. Aika hassua. :D Viimeks näin oli, ku olin raskaana, tosin silloin unet eivät olleet näin kevyttä kamaa, vaan kauheita ahdistavia painajaisia. Eli tuskinpa tässä nyt mitään vauvaa kannetaan. :/

Sisäisesti mulla on semmoinen olo, että ehkä jopa nyt tärppäs. Tää oli 6. yrityskerta, ja mä en enää halua odottaa. En halua.

tch
jojo369, hmm,menihän ne,siis luovutukset!!
Tää kuulostaa ehkä vähä oudolta mutta jotenki oudosti mulle tulee sellanen olo et oisin pettäny vaimooni :ashamed: ja jotenki...likanen olo!!!
Mut noihin fiiliksiin auttaa se et vaimo on koko ajan lähellä niin tietää et me ollaan yhdessä tässä hommassa!!
Onneks tästä luovuttajasta on tullu ihan kaveri niin en mitenkään koe että hän edes kuuluu tähän projektiin...
Tänään vielä pitää laittaa siimahännät matkaan... ja sit alkaaki se jännäys!!

tch :hug: , tuo teidän tilanne on kyllä varmaan hieman erikoinen. Mutta turhaan kannat huolta pettämisestä, vauvaahan teille tehdään ja se onnistuu vaan miehen kanssa :LOL: . Täällä peukut pystyssä että tuloksia syntyis!

jojo369, mä oon jo luopunut toivosta :( . Kohta on vuosi jo yritetty ja oon laihduttanutkin että ois paremmat mahikset raskautua. Toivottavasti noi sun tuntemukset tarkottais tärppiä!

Jeju, kuulostaa niin tutulta. Aina kun lukee muiden tuntemuksista niin voi tyyliin huomata kaikki samat itseltän :LOL: . Se on varmaan siksi että toivotaan raskautta niin kovasti. Olisi kyllä mukavaa jos plussaisit =) .

).:) Täällä ei oo oikeen mitään fiiliksiä mihinkään suuntaan, katotaan tuleeko täti vai ei. Nyt oon päättänyt olla hankkimatta testejä etukäteen ja ostan sitten kun menkat on kunnolla myöhässä. Normaalia elämää siis siihen saakka!

Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
jojo369, mä oon jo luopunut toivosta :( . Kohta on vuosi jo yritetty ja oon laihduttanutkin että ois paremmat mahikset raskautua. Toivottavasti noi sun tuntemukset tarkottais tärppiä!

Älä luovu, Selis, toivosta. Meillä kesti 2 vuotta ennenku eka plussa piirtyi haamun muodossa testiin. Ja ihan luomuna ilman mitään lääkityksiä yms se tapahtui. Kohtalolla on vaan aina jotain toisia suunnitelmia. Sen vaan sanon, että toisaalta oli ihana sit saada plussa, ku sitä oltiin odotettu ja lapsi oli TODELLAKIN toivottu.

jojo369, kiitos tsempistä! Nyt vaan tökki laihdutuskin ja fiilikset ei oo mitään huippu luokkaa! Aattelin parina päivänä ainakin vetää pelkkää nutrilettiä jos vaikka vaa'ankin lukemat hiukkasen laskis. Niin ja vuosihan on ihan normaali aika yrittää lasta, esikoinen vaan tuli aika nopeesti ja silloin tjottailtiin ja mä olin vielä painavampikin silloin.... Mutta kyllä nyt vielä on ollut huonoja kiertoja että sen puolesta ei oo paniikkia.

Ensimmäistä Kuumeilee

kiukkutäti.....................kp4/30-35.................yk
Lumo...........................kp6/28-35..................yk5
kiharapää.....................kp9/30-35.................yk16
Liisa75.........................kp9/28.......................yk3
Arcatha.......................kp10/28.....................yk15
drakonia......................kp14/30-32................yk4
yöperhonen.................kp15/28.....................yk12
Lillet............................kp16/30-35................yk2
tch..............................kp21/30-31................yk4
Jeju81........................kp23/?........................yk2
Piglet..........................kp28/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp46/29-34.................yk4

Toista Toivovat

marleena-84..............kp10/28.....................yk6
Selis..........................kp18/30......................yk10
mama1988...............kp22/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp38/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp45/30......................yk1
Vilinäiti......................kp98/43.......................yk

Kolmatta Kaipailee

Emmama.................kp19/28-33..................yk6
jojo369....................kp29/30-35.................yk
shaken.....................kp33/28-31..................TJOT

Mukana Myös

hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

Plussanneet

Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Tänään mulla on semmoinen olo, että ei ole tärpännyt. Eli ei varmaankaan ole.

Karppaus ei etene kauheen hyvin. Oon kyllä jättänyt perunan, pastan, riisin, leivän ja jauhot pois, mutta sokeri onkin se suurin ongelma. :ashamed: Oon syönyt karkkia ja suklaata eikä se ainakaan fiilistä nosta. :(

Töitäkään ei ole. Tulee vaan viestejä,että kiitos mutta ei kiitos. :(

Ensimmäistä kuumeilee

kiukkutäti.....................kp5/30-35.................yk
Lumo...........................kp7/28-35..................yk5
kiharapää.....................kp10/30-35...............yk16
Liisa75.........................kp10/28.....................yk3
Arcatha.......................kp11/28.....................yk15
drakonia......................kp15/30-32................yk4
yöperhonen.................kp16/28.....................yk12
Lillet............................kp17/30-35................yk2
tch..............................kp22/30-31................yk4
Jeju81........................kp24/?........................yk2
Piglet..........................kp29/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp47/29-34.................yk4

Toista toivovat

marleena-84..............kp11/28.....................yk6
Selis..........................kp19/30......................yk10
mama1988...............kp23/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp39/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp46/30......................yk1
Vilinäiti......................kp99/43.......................yk

Kolmatta kaipailee

Emmama.................kp20/28-33..................yk6
jojo369....................kp30/30-35.................yk

Mukana Myös

hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

Plussanneet

shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Täällä on näköjään laihduttu oikein urakalla ja saatu plussiakin sillä välin kun olin reissussa. Onnea kaikille tasapuolisesti! :flower:

Meille ei taida tulla tärppiä tästäkään kierrosta... Mulla oli antibioottikuuri joka loppui kyllä jo eilen mutta sen pitäisi vielä vaikuttaa tämä viikko... Ja oviksen pitäisi olla joskus tällä viikolla. Lisäksi tänä aamuna on saanut juosta vessassa niin rivakkaa tahtia että alan epäillä että mulle on tulossa jonkin asteinen vatsatauti... :headwall: Töihin pitäisi kohta lähteä ja vähän jännittää et kuinka käy jos vatsatauti tulee niin on hätää kärsimässä töissä... Tyttökin sairastui sopivasti kun oltiin sukuloimassa Etelä-Suomessa ja mies on sen kanssa valvonut viime yönä, onneksi miehellä on tämä ja huominen vapaata niin saa hoitaa tyttöä kotona. Jos tyttö on keskiviikkona vielä kipeänä niin vedetään pitkää tikkua kumpi meistä jää kotiin. Tietty sairas neiti pitää huolen omalta osaltaan ettei tämän kierron ovista päästä paljon hyödyntämään. Nyt kun vielä mieskin tulisi kipeäksi niin siitähän se riemu viimeistään repeäisi... :kieh:

Liisa75
shaken Onnea! :flower: Ihanaa!

Selis Älä luovuta! Mutta liikaahan ei pitäis myöskään stressata. Mikä onkin helpommin sanottu kuin tehty.

tch Nyt sitten pari viikkoa jännäystä. Ja jojolla vielä vähemmän.

Ja muille kans tsemppiä jännäykseen, laihdutukseen ja töitä etsiville työnhakuun.

ON: Flunssa tais nyt iskeä ja oon saikulla. Aika ok olo kyllä eli varmaan huomenna jo "pääsen" töihin. Mun tilaamat testit kolahti juuri postiluukusta. Eli pääsen perhetymään niihin ja sitten testaamaan ovista. Paketissa on myös pari raskaustestiä, joten toivottavasti niitäkin pääsis pian kokeilemaan. Perjantaina mulla on työhaastattelu, jota varten pitäs koota papereita ja suosittelijoita tässä flunssan ja nykysen työn ohella. (Ja kun tää vauvaprojekti vie kaiken motivaation ja inspiksen ;)) Luvassa 1,5 tunnun prässi, joten helpolla ei se duuni irtoa. Jännittää jo nyt ihan sikana. Ja sitten se pahin ongelma: Mitä ihmettä mä laitan päälleni sinne haastatteluun? ;)

Yhteistyössä