Hyvää huomenta arvon leidit
Muisku siis onko sulla clomit jo käytössä? Mulla ne on aina tehotessaan aiheuttanut kaameet oviskivut, ensin toispuoleiset ja sitten koko alavatsa kipeenä ja turpeena. Toissakesänä kävin oviksen aikoihin/jälkeen päivystyksessä ultrassa, kun en pystynyt liikkumaan, virtsaamaan kunnolla yms. Puhuivat silloin kans mahd. kystasta joka puhjennut, muttei siitäkään ollut varsinaisia merkkejä ja siitä kierrosta sitten plussasin, mutta joka sitten valitettavasti paljastui rv 7:n uä:ssä tuulimunaksi :/ Mutta, siis mulla clomit aiheuttaa aika mahtavat oviskivut, mutta sitten taas mun kaverilla, jolla ei mitään lapsettomuusongelmaa, päinvastoin, on mielettömät oviskivut luomuna, on käynyt useammin päivystyksessä niiden vuoksi, mutta mitään ei oo löytynyt, särkylääkkeitä popsii hurjasti ovispäivinä, siis ei yritä lasta nyt. Mut jospa toi sulla on kiinnittymiskipua, kävis ainakin päiviin nähden yhteen jos ovis ois ollu sulla kp 15 tienoilla
Mittailetko lämpöjä yleensä?
Jennyli Joo, kyllähän se niin on että yksityiseltä tulis saada huippupalvelua kun maksutkin huippua
Mä oon ensinnäkin niin saita etten haluu maksaa samasta hoidosta monikertaisesti, jos mentäis rankempiin hoitoihin niin silloin asiahan ois eri, mut siihen meillä kyllä ei ois varaakaan :/ Mutta tosiaan ei sulla oo sielä toteutunut toi hoitotakuu mitenkään, eikä ilmeisesti tays:ssa muutenkaan..aika kurjaa että eri paikoissa on eri käytännöt...mut niinhän se kyllä on muutenkin Suomen terv.huollossa :| Mua ei henk.kohtasesti toi gynen vaihtuvuus haittaa, olen yleensä aina valmistautunut mennessäni vastaanotolle, siis mua askarruttavat kyssärit jo paperilla (muuten unohtasin kysellä kaikki tärkeimmät, kantapään kautta oppinut tonkin) ja ehkä siks et oon hoitsu niin osaan lyhyesti ja ytimekkäästi vastailla/korjailla vastaanotolla, kyllähän ne siellä tietty yrittävät aina että sama gyne ois vastaanotolla, mutta koska mulla niin epäsäännöllinen kierto luomuna, niin eihän se oo ollut kohdallani mahdollista. Mulle tää "etähoito" sopii hyvin, kuten aiemmin kerroinkin
Ai niin, kp:t nyt 18/30-32, sit kun saat päiviteltyä listaa ja koneet pelittää
Nyt sitten vaan elellään ja toivotaan parasta
Eipä tässä muutakaan voi, huomenna meen labraan siihen progestiinitestiin, kattelin muuten eilen että jos kiertoon ei tuu mitään häikkää ja jos siis plussaa ei tuu niin gynen soittoaika on vasta sitten kun täti on jo kylässä ja seur. clomit aloitettu, mutta en kylläkään usko että suostuvat siihen että ottaisin nyt 2 tbl clomeja metujen kanssa..no, saa nährä miten käy.. Mammaksi erittäin herkkiksiä tilaan jo ensi viikolle ja loppuviikosta siis testihulluna aika varmaan testailen, ainakin jos lämmöt pysyy hyvin ylhäällä
Ja testailua harrastuksena en tosiaan voi suositella muille, en itsekkään siis testaile joka kierroilla, vain niillä kierroilla jos ovis ollut selkeästi havaittavissa ja lämmöt pysyneet hyvin ylhäällä, mä kun en oo noita turhia haamuja saanut koskaan, aina tulos ollut joko...tai...
Mukavaa päivänjatkoa kaikille :wave:
Emppu