te ketkä ootte laihduttanu ilman nälkää, mitä söitte

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä oon syönyt ihan normaalisti, jätin ainoastaan isot kaloripommit pois kuten karkit, sipsit, suklaa yms. Kurkkua voi esim. syödä vaikka miten paljon 100 grammassa on vain 7 kaloria.

esim. näitä melkein joka päivä
ruisleipää 6 palaa vähällä flooralla
pari porkkanaa
tomaattia hillittömästi
banaania pari kpl päivässä
paistettua broileria ja mausteet ja suola vain.. n, 300g pv
tai lohta tai ahventa saman verran
maitoa

vieras
Minä vetelin painonvartijoiden ohjeilla mitä vaan ja ei ollut nälkä. Paitsi ehkä ensimmäisellä viikolla. Mutta sillon tsemppi niin katossa, että pieni näläntunne oli vain nautinto.

Jatkossa oli jopa vaikeuksia saada kaikki pisteet kokoon....

?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä vetelin painonvartijoiden ohjeilla mitä vaan ja ei ollut nälkä. Paitsi ehkä ensimmäisellä viikolla. Mutta sillon tsemppi niin katossa, että pieni näläntunne oli vain nautinto.

kerrotko niistä pisteistä ja mitä niillä pisteillä sai syödä?

vaikmitä
hedelmäsoseita, raejuustoa, rahkaa, tonnikalaa, vihannekset-kasvikset, kasvissosekeittoja,kanaa, kalaa, ruisleipää, puuroo, vihreetä teetä kannullinen tai 2 pv. vettä..............

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sama juttu: syön paljon ohuita leikkeileitä (esim kalkkuna rasvaa 1%), maitorahkaa, raejuustoa, ruisleipää...

Aina kun kuljet hanan ohi, juo lasi vettä. Rasvatonta piimää, vähäkalorisia mehukeittoja, ruisleipää, yksi lämmin ateria päivässä, kaurapuuroa.. en nyt muista kaikkea.. tuolloin laihdutin 28kg ja takasin tullut enempikin :ashamed: Pitäisi saada taas itseään niskasta kiinni...

painonvartijoiden pisteillä söin ja oli paljon päiviä jolloin piti oikeasti syödä kun oli salaatti ym kevyellä linjalla päivän ollut.siinä ei ole tarvinnut nälkää nähdä jos ei päivällä tuhlaa pisteitä =)

vieras
Jos syöt säännöllisesti vähintään 5 kertaa päivässä ja riittävästi rasvaa ja proteiinia niin ei tule nälkä. Laitan vaikka yhden esimerkkipäivän. Aamupala: rahkaa ja marjoja ja maitoa Lounas: Possun pihvi 150g ja maustevoi ja vihreä perussalaatti (Salaatti, tomaatti ja kurkku) Välipala: Ruisleipää 2 viipaletta ja tonnikalaa päälle Päivällinen: Kanafileepihvi 150g ja lämmin kasvislisäke Iltapala: Maustamatonta jogurttia ja marjoja, leikkelelautanen (kinkku,kana)

Yhteistyössä