Hakutulokset

1. Piglet

~TYKSILÄISET KYYTILÄISEN TOIVOJAT

Täällä ollaan kihlauduttu, josko seuraavaksi saisi tyksissäkin parempaa kohtelua, vai vaihtuuko lääkäri joka käynnillä? Kauan sain kihlausta odotella =) eka kerran mies otti puheeksi vajaa puolitoista vuotta sitten, nyt marraskuun lopulla uusiksi ja käytössä antiikkisormukset kunnes omat...
  2. Piglet

Kylläpä mummo on reilu! Veljen tytön syntyessä antoi 50? ja toiselle veljelle kun syntyi poika antoi 600?

Muistan kuulleeni perheestä, johon syntyi poika vauva niin isovanhemmat antoivat pojalle 10000mk ja aiemmin syntyneet sisaret eivät olleet saaneet mitään.
  3. Piglet

~Great Girls~ vol.2

kiukkutäti täällä ollu jo perjantaista asti kuumetta. :( Vasemmassa nimettömässä kimaltelee isoäidin vanha vihkisormus vuodelta 55. On siinä siihen asti että saan oman. Vastaavasti isännällä mun isoisän kihlasormus, kunnes hankitaan omat. Päivämäärästä ei kuitenkaan haisua.
  4. Piglet

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Heippa, Ei ole paljon täällä näkynyt, kun on ollu isäntä saikulla. Mulla kp:t 9/27-29 ja siis terojen tilalla Primot, tahtoo jotain muuta tilalle. Primoista saan kauheet tuskat. Vasemmassa nimettömässä kimaltelee isoäidin vanha vihkisormus vuodelta 55. On siinä siihen asti että saan oman...
  5. Piglet

Kellään poistettu kitarisaa kahdesti?

Moi Mulla on poistettu kitarisat kaksi kertaa. Eka kerran 9kk:n ikäisenä ja toisen kerran 17v iässä. Silloin oli jatkuvasti poskiontelontulehduksia, keuhkoputkentulehdusta ja risa-angiinaa, sitten kurkkukorvalääkäri sanoi että sulla on mädäntyneet kitarisat ja siitä pian leikkaukseen. Vielä...
  6. Piglet

~Great Girls~ vol.2

Onnea plussasta Sinderella :) oikein on mun kp:t.
  7. Piglet

~Great Girls~ vol.2

Heippa Täällä eletään jo kp:6/27-29. Pahimmat vuodot ja tuskat alkaa olla ohi.
  8. Piglet

~TYKSILÄISET KYYTILÄISEN TOIVOJAT

Meillä seuraava aika vasta tammikuun lopusta. Silloin meinaan myös aloittaa kunnon laihdutusurakan että niihin hoitoihin vihdoin pääsisi. 15-25kg tarkoitus yrittää. Tiedän että eka on mahdollista. Miten muilla menee? Ja mitä kuuluu?
  9. Piglet

~Great Girls~

Moi, Pitkästä aikaa. Mistä saisi extrahermot kestämään miestä? Koko päivän maannut vanhempiensa luona piti korjata autoa muttei voinukkaan kun kipeä. Ei vastaa viestiin tai puheluun. Pitää vissiin anopille soittaa, et onko se hengissä vai muuttiko sinne takasin. :kieh: ARGH!!! Justiin siellä...
  10. Piglet

~Great Girls~

Heips, Nyt on kp4 ja vaadin päästä primoista eroon. Näin pahoja kramppeja ja kouristuksia en milloinkaan ennen ole joutunut kärsimään. :kieh: :'( :( Jotain positiivista sain valtavan kimpun kukkia!!! :heart: =)

Yhteistyössä