Hakutulokset

1. Piglet

~TYKSILÄISET KYYTILÄISEN TOIVOJAT

:hug: kaikille joilla täti yllättänyt ja rieruriialle isot onnittelut plussasta. Meillä olisi n. kuukausi edessä seuraavaan käyntiin, en tiedä onko painossa tapahtunut juuri muutoksia, ainoa tapa pudottaa sitä mulla tällähetkellä on vaan ruokavalio, en pysty käveleen pitkiä matkoja saati muuta...
  2. Piglet

~Great Girls~

Moi Kauheasti en ole jaksanut kirjoitella, joskus käynyt lueskelemassa. Nuo Primot toi aika nopeaan kipuiluja masuun ja aamuyöllä bongasin limoja pyyhkiessä. Mistä voi olla kyse, kun kierto näin pitkällä? Tänään otin vikan Primon eli kp24. Tuoteselosteen mukaan ainakin Primojen pitäisi estää...
  3. Piglet

Isäntä sai kasvohoidon =(

Puhdistusgeeliä et kai oikeasti hangannut? Pitää hellävaraisesti sormenpäillä levittää pyörivin liikkein.
  4. Piglet

Ilmankos sitte tuli tollainen reaktio, se alkoholi ärsyttää ihoa pahasti. Juuri ihonhoitokurssin käyneenä kannatan että aloittee kaikki tuommoiset hoidot herkän ihon tuotteilla varsinkin jos et tiedä ihotyyppiä. Itse käytän miehelle ja itelle sensitive sarjaa. Mulla rasvoittuva herkkäiho ja...
  5. Piglet

Kannattaa käyttää alkoholitonta kasvovettä.
  6. Piglet

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Velvet kiss :heart: onnea tuhannesti :heart:
  7. Piglet

Ei kun mulla on nyt ne Primolutit terot jäi kokonaan pois.
  8. Piglet

Primolutin tarkoitus?

Hain tänään tyksistä saamani Primolutit ja hämmästyin kun tuoteselostuksessa lukee että estää ovulaation ja munasolun irtoamisen yleensäkin. Miksi ihmeessä lapsettomuuslääkäri sitten niitä määräsi? En muutenkaan ovuloi, edes clomifenilla. Mikä noiden lääkkeiden tarkoitus on? Eikö saa...
  9. Piglet

Kiitos kaikille haleista ja halit myös niitä tarvitseville. Sori nyt omanapaisuus. :ashamed: Eipä juuri ollut tästä pvästä hyötyä. Terolutit saa poistaa mun nimen perästä ja laittaa primolutit tilalle. Asiat ei tule etenemään ennenkuin saan vielä 10kg pois. :o :/ Seuraava aika on joulukuussa...
  10. Piglet

Heips, kevätesikko :hug: Meillä ei oikein asia edistynyt mitenkään. :( Mulla tehtiin sisätutkimus ja yritettiin koepalaa ottaa, mutta kohtu meni karkuun. Kehoitettiin 10kg pudottaa ennenkuin mitään hoitoa aloitetaan, joka todennäköisesti kuitenkin tulee olemaan ivf. Terot vaihtui...
  11. Piglet

Että tuo huominen jännittää meitä kumpaakin. Ei muuta ees osaa sanoa. :o
  12. Piglet

Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Että tuo huominen jännittää meitä kumpaakin. Ei muuta ees osaa sanoa. Pahoittelut tädin yllättämille :hug: ja onnittelut Myylle :heart: Täällä on menkat jo ohi.
  13. Piglet

:hug: kaikille niitä tarvitseville. Itse en ole kauheasti palstaillut, kun jännittää niin ensiaika ensiviikon alussa. :o mikä onkaan meidän kohtalo.
  14. Piglet

~Great Girls~

Heippa tämä viikko olin juomatta pirtelöä ja tulos se että paino pysyi samana. Eli ensi viikko jatkuu pirtelökuuri.
  15. Piglet

~Great Girls~

täällä kp2
  16. Piglet

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

kp1 ei just nyt muuta
  17. Piglet

kp1 ei just nyt muuta
  18. Piglet

Viikko 43 plussaajat

Nyt sitten on se kp1. Mutta ehkä ensi kerralla enempi apuja mukana että voisi vaikka jotain tapahtuakin.
  19. Piglet

Täällä siis kp1/27-29 tuntuu olevan kroppakin ihan sekaisin. :( No ensiviikon alussa ollaan toivottavasti paljon viisaampia. Kohta lähdössä töihin.
  20. Piglet

Viikko 43 plussaajat

Mitenköhän tämän nyt pitäisi tulkita? :o Onko nyt kp1 vai mitä? :o Välillä vessassa käydessä pyyhkiessä tulee vaaleanpunaista paperiin mutta ei joka kerta. :( Hiukan on myös kuitenkin pikkuhousunsuoja tahriintunut.

Yhteistyössä