Kiittää kannustuksesta ja lähtee iltapiikille... Ei kai tässä vielä auta heittää sitä kirvestä kaivoon,vaikka täytyy myöntää et ei mitkää iha hilpeät fiilikset ollukkaa ton ultran jälkee.Nyt saanu taas pari päivää kerätä itteensä ja mieli vähän parempi...kiitos osaltaan myös kannustuksen. :heart: Hirvittää mennä pe tutkimuksiin!!!!Mut nää pähkäilemiset ja jatkuvat jännittelyt kai kuuluu tähän raastavaan kuvioon.
taria Ihan yhtä järkevästi tässä itse kukin tekee näitä johtopäätöksiä...millon tisseistä painelemalla ja millon kaikenmaailman vuotoja tiirailemalla. Tsemppiä piinailuun!!!
mussu Loistavia uutisia!Luulen et oma mieheni ei olis moiseen valmis.Kysyin joskus oisko valmis siihen et luovuttaisin "ylimääräsiä" munasoluja niitä tarvitseville ja tuumas et ei.Veikkaan samaa ton sperman suhteen.No eipä meidän tota munasolujuttua tartte koskaan miettiä,kun ei taho niitä edes omiin tarpeisii näköjään riittää. :/
Mut nyt kaikille kauniita unia ja lämpimiä ajatuksia!!! :heart:
taria Ihan yhtä järkevästi tässä itse kukin tekee näitä johtopäätöksiä...millon tisseistä painelemalla ja millon kaikenmaailman vuotoja tiirailemalla. Tsemppiä piinailuun!!!
mussu Loistavia uutisia!Luulen et oma mieheni ei olis moiseen valmis.Kysyin joskus oisko valmis siihen et luovuttaisin "ylimääräsiä" munasoluja niitä tarvitseville ja tuumas et ei.Veikkaan samaa ton sperman suhteen.No eipä meidän tota munasolujuttua tartte koskaan miettiä,kun ei taho niitä edes omiin tarpeisii näköjään riittää. :/
Mut nyt kaikille kauniita unia ja lämpimiä ajatuksia!!! :heart: