~TYKSILÄISET KYYTILÄISEN TOIVOJAT

Heips taas! Meillä tamofen setti takana - päättyi perjantaina ja torstaina 13.pv luvassa seurantaultra. Eilen aamulla tuntui (taas) oikealla puolella jomotusta. Joka kerta ne isommat follikkelit on olleet oikealla puolella. Miten teillä muilla, onko follikkelit eri puolilla vai samalla puolella aina/usein?
Pyysin inssiä kun soitin ultra-aikaa. Lääkäri kuulema päättää siitä ultran yhteydessä -jännittää vähän että miten käy ja koska se sitten tehdään jos tehdään. Kolme luomu yritystä takana ja alkoi tuntua siltä, että inssiä voisi jo kokeilla.
Riepuriialle onnea!

ONNEA riepuriia!!!! :heart:

Juur äsken tuossa miehen kanssa pohdin,et miltähän se mahtais tuntua jos sais vielä joskus ne kaks viivaa aikaiseksi. =) Täällä pp11 ja vielä pidetään siitä toivon kipinästä kiinni kynsin hampain!

Tosi ihana uutinen Riepuriia :flower: Onnea!!

Meillä tänään pas:in suunnittelu. Ilmeisesti ens viikolla alkaa laastarin käyttö, tehdään siis lääkkeellisesti eikä omaan kiertoon. Pakkasessa yksi olki jossa 2 solua, toivottavasti selviävät sulatuksesta. On tää sellaista odotusta ja jännittämistä ettei tosikaan :(

Poloiselle ja Pupuvaimolle peukut täällä pystyssä :heart:
ja tietty Velholle myös. Ja niille muillekin, joiden nimiä ei nyt tullut mainittua :whistle:

Lili78:Juu pp lyhenne tulee piinapäivistä,eli päivistä siirron jälkeen.Siirtopvä on pp0 ja itellä ainaki testipvä sit pp14...siis HUOMENNA!IIIIK!!!!Jännittää ja pelottaa ihan älyttömästi!Olen yrittäny samanaikasesti sekä pitää positiivista asennetta yllä,et valmistaa itteäni myös maholliseen negaan.Vaikka ei kai siihen pysty ikinä oikeesti valmistautuun.Kaikki sormet ja varpaat ompi kuitenki vielä pystyssä! ;)

riepuriia:Voi sitä toivosin minäkin! :heart: Olen parhaillaan kuumeessa ja kurkkukipuisena kotona.Muuten kaikki ihan ok...kai.Jokainen vessareissu muuttuu ainavaan jännemäks ja ihan jokaista nippailua säpsähtää.On tää vaan melekosta touhua!!!!No mut huomenna sen sit "jo" tietää miten tässä kävi ja kuulee myös jokatapauksessa jatkoista...joko Pas:sia Tyks:iin tai aikaa neuvolaan. :whistle:

Tsemppiä kaikille! :heart:

Jaahas...äsken vessareissulla totesin hitusen rusehtavaa Lugemömmöjen seassa.Että tää taitaa sitten olla tässä. :'( Huomenna kuitenki vielä tuo labra.Nyt tarttee myöntää et elämä tuntuu melkolailla paskalta!!!!Mut eipä auta itku markkinoilla...toivottavast saatais Pas aika sit vielä tälle vuodelle.Lienee kyl toiveajattelua.

Paremmalla onnella enskerralla....

poloinen Älä vielä luovuta. mulle hoitaja sanoi kun sinne tuloksista soittelin, että
muistathan sitten että sellaista rusehtavaa vuotoa saattaa tulla ja sitä ei pidä heti pelästyä,
on ihan tavallista ja normaalia ja että raskaus saattaa jatkua silti.
:hug: :hug:

Tulinpa pitkästä aikaa katsomaan kuulumisianne. Superpaljon onnea riepuriialle plussan päräyttämisestä!! :flower: Tsemppiä pupuvaimo, velho ja muut piinailijat! Poloiselle haluan toivottaa voimia, mutta ethän luovuta vielä? Tuhru ei tarkoita välttämättä mitään, koeta jaksaa huomiseen tuloksen saamiseen.

Toivottavasti pääsen kanssanne piinailemaan lähiaikoina, odotan sitä jo innolla! On tässä kyllä jaksamista koeteltu, kun sain kuulla , että läheinen työkaveri on raskaana, maanantai meni suossa tarpoessa ja itkua pidätellessä töissä. Kotona sitten päästelin hanat auki ihan kunnolla ja siihähän se ilta vierähtikin vollottaessa. Mutta täytyy sanoa, että itkeminen kyllä helpottaa ainakin mun oloani. Suosittelen lämpimästi :LOL:

Plussailkaahan ahkerasti ja voikaa hyvin kaikki!

:wave:

Kiitoksia kaikille myötätunnosta!:flower:

Mitäs tänne...itkua olen itekseni vääntänyt eilisestä illasta asti.Yöunet jäi vähän heikoille ja olin takuulla tosi kaunis näky aamulla labrassa.Onneks mieskin tulee työreissultaan illaksi kotiin niin saa käpertyä kainaloon karkuun pahaa maailmaa.

Vuoto on muuttunu ihan selkeeks "menkkavuodoks" päivän aikana,joten lähinnä odottelen tuota soittoaikaa ivf-hoitajalle sillä mielellä et kyselen jatkoista ja PAS:iin pääsystä.Saattaapi vaan joutua odottelemaan tuota PAS aikaa alkuvuoteen joulun ja uudenvuoden seisokkienki takia. :'(

Nyt on takki melkolailla tyhjä ja pakenen paikalta ainakin joksikin aikaa haavojani nuolemaan:headwall:,mut ihan hirmusesti onnea ja jaksamisia teille kaikille! :heart:

Hoitaja varmisti tuossa iltapäivällä sen mitä toki vahvasti jo valmiiksi epäilin,eli negatiivinen oli veritestin tulos.:headwall: Siitä lähtien olen vaan itkeny kotona ja taivas tuntuu kaatuvan päälle. :'( En osannu odottaa näin rajua reaktiota,vaikka tunneihminen olenki.Vaikka nyt tuntuukin siltä että kaikki kaatuu päälle,ni onneks meillä on ne kuus hyvää huurulaista pakkasessa ja saatiin PAS:n suunnitteluaika heti joulukuulle.Etenpäin siis kulkee elämä...kunhan nämä itkuhanat ensin saadaan suljettua tältäerää.

:heart::llä surusilmäinen Poloinen,joka samalla kiittää kaikkia myötäelämisestä ja taapertaa toistaiseksi takavasemmalle!

jep jep, eli näin tänään.. :ashamed: :| :'( |O
Illalla otan ilon irti miehestä ja kavereista keikalla, sitten luomuiluun joulukuussa :kieh: Mutta ensin täytyy päästää irti kunnon itkupotkuraivarinyyhkintä.. :'(

Tsemiä muille, ei luovuteta silti!!!!!

Poloinen ja Pupuvaimo, toivoin niin kovasti teille onnistumista :'( Suosittelen myös kuitenkin kunnon itkua oman kullan kainalossa. Hyväksi on havaittu.
Itse keskityn kaikkeen muuhun, seurailen teitä taustalla ja toivon uuden vuoden tulevan pian. Silloin pääsemme taas yrittämään.

Plussanneille liimaaliimaa enemmän liimaa,
piinailijoille kärsivällisyyden hippusia,
piikittelijöille hyviä osumia,
hoidon aloituta odottaville voimalatausta tuleviin koitoksiin
ja kaikille tasapuolisesti valoa tähän syyspimeään.
Meidänkin vuoromme tulee vielä!
Isis

Piinailut loppuivat taas lyhyeen... Vuoto alkoi kuin hanasta kääntämällä eli ei onnistunut inseminaatio numero IV. Kummallista kyllä, ei oikeastaan itketäkään. Kai tämä on nykyään se oletusarvo hoidon tulokselle :/

Yhteistyössä