Tervehdys ja kiitos kaikille tsemppiviesteistä sekä hali
Isikselle!
Täällä nyt rauhallisesti päivä kerrallaan yritetään elellä.Olen ollu enempi ja vähempi kipeä irrotuspiikistä lähtien ja turvotusta on piisannu.Tuo vallattomampi polte ja kouristelu jäi onneks tuohon lauantaihin,mut melko monta särkylääkettä ehdin vuorokauden aikana siinä nappailla.Huh.Huh!!En tiedä mikä moisen aiheutti...luulenpa et melko monta tekijää yhessä.
Nyt tosiaan ollu muutama melko normi päivä jo.Turvotustakaan ole enää kuin nimeksi.Tissit on kipeet ja sit semmonen ihme oire jonka näihin hoitoihin nyt oon yhistäny kun ei aiemmin oo moista ollu,eli naama on kuiva kun raastin rauta!Hilseilee ja kiristää vaikka kaikkea mahollista perusvoiteista ja vähän kalliimmista naamatököteistä Tummeliin oon yrittäny siihen läästiä aamuin illoin.Kuoriakki olen yrittäny,mut ei...ei tunnu mikään kosteutus riittävän.Onhan mulla kuivahko sekaiho,joka talvella joskus tuppaa enempikin kuivumaan,mut tää on nyt kyl tosi extremeä.Nättiä olla töissä kun naama ropisee irti!!!
Ja pakko on jotaki meikkivoiteen tynkääki yrittää saada pysyyn,mut ihan karsee näky on jo iltapäivällä.En oo ainakaa keksiny miten ihan koko meikkiä uudestaa tekemättä sais ihoa kesken päivän lisää kosteutettua!!??Suhteellisen pieni,mut sangen ikävä propleemi tämä.
Ja noi Luget on melko ällöjä käyttää!!!Nättiä kun kokoajan on huonot housussa.
Mut mitäpä sitä ei tässävaihessa tekis,joten valitus sikseen.
Aika suhteellisen nopeesti on tää eka piinaviikko menny.Tosin luulen et tää toinen on se jännempi.Nythän se totuus sitten paljastuu ja vessareissut on paljon jännempiä kun viimeviikolla.Paperin väriä syynätessähän ne mukavasti sujuu. B)
Ja ihan samaahan sitä ite töiden tiimellyksessä joskus mietti kuin
velho.Miks ihmeessä niitä lapsia on tehtävä jossei niistä a)välitä tai b)pysty huolehtimaan!!!!???Tänään noita omia kerhoäitejä jututtaessa kävi ilmi et on kai täällä "maallakin" enempi yleistä kun harvinaista et varsinki nuoret yksinhuoltajat jättää pienen lapsen kotiin nukkumaan baarireissun ajaks ja kuulemma joku pariskunta oli kehunu miten kätevää on kun lapsi nukkuu yönsä kokonaan,ni vanhemmat voi käydä yhdessä vaikka konsertissa.Mikä HELE**TTI noita ihmisiä oikein vaivaa ja kuka niille opettais mitä vanhemman vastuu tarkottaa!!??
Ja sit taas mukavampiin asioihin...Nyt meen tästä väsään isäinpäivälahjaa omalle isälle huomiseks postiin.Aattelin näet piiiitkästä aikaa yllättää isän ihan ite tehdyllä lahjalla...samanlaisella jonka omat kerholaiset väsäs tänään perhekerhoryhmässäni.
Oikein mukavaa iltaa kaikille takkatulen loimusta toivotellen,P! :heart: