~TYKSILÄISET KYYTILÄISEN TOIVOJAT

Heips!

Punktiosta selvittiin tänään hengissä ja saaliiksi saatiin kakstoista munasolua.Ihan hyvä luku kuulemma...vallanki kun ekassa ultrassa viime ti tuo luku oli vaivaiset kuusi.Ei mitään kummempia traumoja jäänyt tuosta toimenpiteestä ja henilökuntakin oli oikein mukavaa.Nyt sitten toivotaan et sukusolut innostuisivat toisistaan ja huomenna olisi hyvää kuultavaa hoitajalle soitellessa. ;) Toki vasta to aamuna tiedetään onko onni ollut tässävaiheessa myötä.Nyt takas sohvalle suklaalevyn kimppuun....tsemppiä ja plussatuulia kaikille!!!! :heart:

Ikävyyksiä kokeneille paljon virtaa jaksaa eteenpäin ja muillekin valoisaa mieltä!

Poloinen, loistavaa!!! Olet idoli!

Jännittääääää tämän viikon koitokset, palaan päivittämään kun jotain tiedän. En laita pahakseni peukutusta, jos omilta kiireiltänne ehditte.

Jännittyneellä mielellä, Isis :|

Olen taas kovin lyhytsanainen, harmittaa kun ei tänne saada plussauutisia. kevätesikolle lohdutus :hug: Menetkö kuitenkin veritestiin?

Kiitos kaikille lohdutuksista, se on oikeesti tosi ihanaa, että on olemassa ihmisiä, jotka ymmärtää mitä tämä touhu on. Mulla on kp 2 menossa, eilen soitin tyksiin ja hoitaja sanoi, että kun on kunnon vuotoa, niin ei tarvi mennä veritestiin. Hyvä niin, olisi ollut varojen ja ajan tuhlausta. Saatiin pas-suunnitteluaika vasta joulukuun alkuun. Hoitaja meinasi (tosi kannustavasti...), ettei tänä vuonna varmaan ehditä tehdä enää mitään :headwall: Itkut tuli itkettyä jo viikonloppuna, nyt lähinnä harmittaa ja turhauttaa tää odottelu.

Tsemppiä kovasti kaikille piinailijoille ja munisten kasvattelijoille ja muille toiveikkaille! Toivotaan, että plussaputki pärähtää auki, voin tarttua siihen imuun sitten alkuvuodesta =) Voi olla, että käyn kurkkimassa mitä tänne kuuluu, mutta hetken vietän itse nyt ihan "normaalia" elämää ilman lääkkeitä, aikatauluja ja muita. Pitää kerätä voimia tuleviin koitoksiin.

Voikaa hyvin!

:wave:

Kiitos lohdutuksista ihan jokaiselle ja tsemppiä kaikille omiin tuleviin koitoksiinne. tarialle :hug: Palailethan kuitenkin takaisin palstoille taas kun päästään uudestaan tositoimiin?

Mulla ei vielä mitään kunnon vuotoa ole, ruskeeta tuhrua. Kävin aamulla testissä, mutta tuntui kyllä niin turhalta. Nyt masentaa jo valmiiksi kun luin mitä tarialle oli sanottu pas:ista. Voi itku mitä odottamista tämä kaikki on. :'(

Juu eli negahan se odotetusti oli. Meilläkin pas-suunnitteluaika joulukuun alussa, siihen asti yritän vähän irtautua tästä kaikesta ja nauttia niistä kaikista iloisista asioista, joita elämässäni muuten on. Käyn kyllä täällä kurkkimassa teidän muiden kuulumisia, pitäkäähän lippu korkealla! :wave:

Ensinnä ihan tosi paljon jaksuja kaikille joilla vielä odottelua hoitojen suhteen jatkuu!!! :heart: :hug: :heart:

Ja sit ON:Olihan mukavia uutisia kotvanen sitten ivf-hoitajalla.Eilen kerätyistä kahestatoista munasolusta kymmenen oli hedelmöittynyt!Taisin siinä jännityksen taas kotvaseksi hellitettyä ja yhen vaiheen ylityttyä tirauttaa muutaman kyyneleenki.Nyt toivotaan et kymmenikkö jaksaa jatkaa kasvamista ja saadaan huomenna siirrettyä elinhaluinen kyytiläinen matkaan mukaan! ;)

On tämä vaan melkoisen piinaavaa touhua ja siksi jos minulle olisi annettu siihen valta,soisin meille ihan kaikille sen toivotun tuloksen ja nyytin kotiin!!

Halauksin P

Hyvää iltaa!Nyt on sitten yksi hyvä yksilö siirretty köllimään uuteen kotiin ja ihan mahdottoman kovin toivomme hänen käyvän sinne taloksi seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi. :heart: Kuusi alkiota meni pakkaseen odottelemaan mahdollista myöhempää tarvetta.

Olihan tosiaan kokemus tuo rakko täynnä tehtävä toimenpide,mut kunnialla siitäkin sitten selvisin...vaikka jo näin untakin että pissaan tutkimuspöydälle. :LOL: Jostain syystä maha on nyt melkosen turvoksissa ja täynnä ilmaa...mitähän sitä laittais taasen huomenna töihin ettei tulla onnittelemaan iloisesta perhetapahtumasta turhan aikaisin....

Onnellisia tuulosia meille kaikille!!!! :heart:

Onnea Poloinen ja Tsemppiä piinailuun!

Meillä muniksia tuli, mutta olivat raakoja. Hoito siis loppui siihen. Käsittääkseni kuitenkin yksi hoito, joten fiilikset matalalla. Kai tämä taas tästä, kärsivällisyys kasvaa.

Vetäydyn taka-alalle. Oikein paljon onnea teidän muiden koitoksiin, piipahtelen kyllä lukemassa, mitä teille kuuluu.
Isis :wave:

Poloiselle iso tsemppaus ja kyytiläiselle turvavyöt kiinni tiukasti ;)

Isis :hug: Tulethan taas kertomaan kuulumisiasi, kun pahin hetki on ohitse?

IVF-hoidossa olevat: Eikö PAS:a voidakaan tehdä suoraan tuloksettoman tuoresiirtokierron jälkeen? Pitääkö taas odotella? Miksi?

Ensi ti taas ultra ja inssi todennäköisesti ke tai to.

En tiedä missä nyt mennään???!!!Alavatsa on ihan tosi kipeä ja turvottaa.Lähtisin varmaan kohta synnärille jos siinä vaiheessa mentäisiin!Soitin aamulla Naistentautien päivystykseenki.Kehottivat vielä tarkkailemaan ja soittamaan uudelleen jos tilanne jatkuu.Koska muniksia oli niinki vähän,ei hyperin vaaraakaan pitäis olla.Normaalia tää nyt ei vissiin kuitenkaa ole?!Särkylääkettä menee aika hyvään tahtiin ja silti olo on tukala.Voi perhana,etten paremmin sano!!!! :headwall: Ja takaraivossa toki jyskyttää ajatus siitä,ettei tämä nyt välttämättä kovin hyvää tiedä!!! :/ No mutta toistaseks siis seuraillaan....

Tsemppiä kaikille!!!! :heart:

Poloinen, miten voit? Joko kivut menneet ohi? Miten piinapäivät ovat sujuneet? Taidatkin olla ainoa piinailija tällä hetkellä? Hiljaista on palstalla...

Omaa napaa: tänään oli ultra ja yksi iso (23mm) follikkeli siellä möllötteli. Tämä tulos siis vain viiden päivän pistelyillä. Ensi kierrolla pienempi määrä lääkettä taasen (jos ensi kiertoon taas joudutaan :/ ). Huomenna on inssi. Tammikuuhun lupailtiin IVF-suunnittelua, jos ei tämä eikä ensi inssi auta. Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä, sanoi polin tohtori. Saisikohan sitä ostettua jostain :kieh:

Velholle onnea huomiseen inssiin! Vasta tammikuussa ivf-suunnittelu?! Miten ihmeessä ne senkin saa sinne asti venytettyä, ei voi käsittää.
Mulla on 11.11. pas-suunnittelu, kun on eka sellainen tulossa, en yhtään tiedä koska ko. operaatio meinataan tehdä, toivottavasti kuitenkin tän vuoden puolella. Ivf:n jälkeen kuulemma pidetään välikierto, että kroppa saa palautua koitoksesta ja hormooneista.

Mites Poloinen voi?

Vitsi kun ärsytti iltalehtien juttu, jossa 3 vuotias oli yksin pihalla keskellä yötä äidin ollessa vähän viihteellä. Tulee vaan sellainen fiilis, et miks lapsia saa sellaiset jotka ei niitä ole ansainneet.
:( surullista.

Inssi meni taas hampaita kiristellen... Katetria vaihdettiin monta kertaa ennenkuin onnistui. Sain kielenalusnitrosuihkettakin supistelujen estoon. Edessä voipi olla kohta toinen kerta kohdunkaulanlaajennusta. Siittiötkin olivat kehnompia tällä kertaa.

Ivf-suunnitteluaika saatiin tosiaan 14.1. Kuulema tämäkin oli peruutusaika, muuten menevät jo helmi-maaliskuulle. Remontti kuulema syynä. Ensi kuussa vielä insseillään tarvittaessa.

Itse hoidan työssäni lapsia ja oman lapsettomuuden myötä kiukku on kasvanut lapsiaan laiminlyöviä kohtaan. Välillä tekisi mieli antaa perheille myös ehkäisyvalistusta... Ei olisi pakko joka vuonna pyöräyttää lasta, jos entistenkään kanssa ei pärjää... *huokaus*

Tervehdys ja kiitos kaikille tsemppiviesteistä sekä hali Isikselle!

Täällä nyt rauhallisesti päivä kerrallaan yritetään elellä.Olen ollu enempi ja vähempi kipeä irrotuspiikistä lähtien ja turvotusta on piisannu.Tuo vallattomampi polte ja kouristelu jäi onneks tuohon lauantaihin,mut melko monta särkylääkettä ehdin vuorokauden aikana siinä nappailla.Huh.Huh!!En tiedä mikä moisen aiheutti...luulenpa et melko monta tekijää yhessä.

Nyt tosiaan ollu muutama melko normi päivä jo.Turvotustakaan ole enää kuin nimeksi.Tissit on kipeet ja sit semmonen ihme oire jonka näihin hoitoihin nyt oon yhistäny kun ei aiemmin oo moista ollu,eli naama on kuiva kun raastin rauta!Hilseilee ja kiristää vaikka kaikkea mahollista perusvoiteista ja vähän kalliimmista naamatököteistä Tummeliin oon yrittäny siihen läästiä aamuin illoin.Kuoriakki olen yrittäny,mut ei...ei tunnu mikään kosteutus riittävän.Onhan mulla kuivahko sekaiho,joka talvella joskus tuppaa enempikin kuivumaan,mut tää on nyt kyl tosi extremeä.Nättiä olla töissä kun naama ropisee irti!!! :p Ja pakko on jotaki meikkivoiteen tynkääki yrittää saada pysyyn,mut ihan karsee näky on jo iltapäivällä.En oo ainakaa keksiny miten ihan koko meikkiä uudestaa tekemättä sais ihoa kesken päivän lisää kosteutettua!!??Suhteellisen pieni,mut sangen ikävä propleemi tämä.

Ja noi Luget on melko ällöjä käyttää!!!Nättiä kun kokoajan on huonot housussa. :LOL: Mut mitäpä sitä ei tässävaihessa tekis,joten valitus sikseen. ;)

Aika suhteellisen nopeesti on tää eka piinaviikko menny.Tosin luulen et tää toinen on se jännempi.Nythän se totuus sitten paljastuu ja vessareissut on paljon jännempiä kun viimeviikolla.Paperin väriä syynätessähän ne mukavasti sujuu. B)

Ja ihan samaahan sitä ite töiden tiimellyksessä joskus mietti kuin velho.Miks ihmeessä niitä lapsia on tehtävä jossei niistä a)välitä tai b)pysty huolehtimaan!!!!???Tänään noita omia kerhoäitejä jututtaessa kävi ilmi et on kai täällä "maallakin" enempi yleistä kun harvinaista et varsinki nuoret yksinhuoltajat jättää pienen lapsen kotiin nukkumaan baarireissun ajaks ja kuulemma joku pariskunta oli kehunu miten kätevää on kun lapsi nukkuu yönsä kokonaan,ni vanhemmat voi käydä yhdessä vaikka konsertissa.Mikä HELE**TTI noita ihmisiä oikein vaivaa ja kuka niille opettais mitä vanhemman vastuu tarkottaa!!??

Ja sit taas mukavampiin asioihin...Nyt meen tästä väsään isäinpäivälahjaa omalle isälle huomiseks postiin.Aattelin näet piiiitkästä aikaa yllättää isän ihan ite tehdyllä lahjalla...samanlaisella jonka omat kerholaiset väsäs tänään perhekerhoryhmässäni.

Oikein mukavaa iltaa kaikille takkatulen loimusta toivotellen,P! :heart:

..oon ollu vähän hiljaisuudessa, raskasta aikaa.. :ashamed: Mutta kyllä tämä tästä taas :kieh: =)

Meillä oli siirto viimeinen päivä eli tänään menossa pp 7; eli Poloinen, melkein samoissa mennään!! :wave: Mitäs tuntemuksia siellä on? :p

Mitäs teille muille kuuluu? Tsemppiä ainaskin kevätesikolle ja tietysti muillekin!!

Pupuvaimo:Melko samoissa tosiaan mennään,kun meillä oli edellisenä päivänä tuo siirto. B) Täällä olo kohtuu normaali...tai sanotaanko et normaalin epänormaali. :LOL: Tissit on aikaste arat ja mielestäni mulla on vielä normaaliakin useammin nykyään nälkä...olen kyllä hyvä syömään ihan muutenkin. :whistle: Huimausta olen myös välillä kokenut.Alavatsaa juilii välillä ja monasti olen jo miettiny,et nytköhän se vuoto ilmoittelis itsestään,kun sensuuntaista möyrintää 0n vatsanseudulla pidellyt.Toistaseks kuitenkaa mitään jatkuvaa "Lugevuotoa" kummempaa ei ole ollut.

Onhan tämä aika pahkuran jännää aikaa.Toisaalta kun niin kovin sitä plussaa toivoo ja toisaalta ei anna itsensä liiaksi sitä mahdollisuutta edes miettiä.Nuo oireilutkin on niin vaikeita yhistää mihinkään,kun oma hormonitoiminta on ihan sekasin kaikista lääkkeistä.Ja jos niiden lääkkeiden tuoteselostuksia lukee,niin nehän voi jo sinällään aiheutta melkein kaikkea maan ja taivaan väliltä.Kyllähän sitä toki niin kovin toivois et nää oireet viittais nyt siihen toivottuun tulokseen jota en rohkene edes ääneen lausua.

Peukkuja meille piinailijoille ja ihan vaan koska halaaminen antaa aina positiivista energiaa eteenpäin,niin oikein kunnon halitus kaikille!!!! :heart:

Yhteistyössä