Viikko 43 plussaajat

Höh, täällä alkaa huonoja uutisia olla vähän liian kanssa! Kaikille yhteisesti pahoittelut, toivottavasti jännääjät vielä tois ees vähän positiivisempia uutisia risukasaan :) Bianca72, kait niitä kipuja voi olla ihan kummalla puolella vaan? Mun logiikan mukaan ainakin.

Piti tulla aamusti lukemaan,jos tän päivän testailijat olisvat jo testailleet :heart: tuloksen.PikkuMyy:toivottavasti tuo haamu vahvistuu!!!
Koskas Bianca72 testailet?
Tänä aamuna heräsin kuvotukseen :D loppuviikosta on jo sit vaikka mitä :LOL: Ei oikein uskalla ajatella liian positiivisesti,sit tipahtaa liian korkeelta.Tilasin eilen kotitestiltä herkkiä testejä.
Nyt 3v kanssa aamupalalle.Nuorimmainen ja koululaiset nukkuvat vielä.
Tulen lukemaan päivällä teidän kuulumiset.

:hug: kaikille tädin löytämille, joita alkaa olla aivan liikaa.

Ihanaa Pikkumyy että toit ensimmäiset hyvät uutiset tähän pinoon, toivotaan että se haamu siitä lähtee vauhdilla vahvistumaan, kovasti sinulle peukuttelen =)

Kovasti olen yrittänyt tutkailla mahdollisia raskausoireita, mutta eipä oikein ole, tosin eipä ole ennenkään mitään ihmeitä ollut ennen plussaamista, joten hyvä merkki vai :LOL:
Jotenkin on vaan sellainen tunne, että olis raskaana... tosin tiedostan kyllä, että todennäköisemmin ne menkat sieltä taas alkaa, mutta nautitaan tästä seesteisestä olosta niin kauan kun sitä kestää. Viikonloppuna testailen, jos mitään ei tapahdu (=täti) sitä ennen.

Kovasti ++++++++++++++++++++++++ nyt kaikille!

Huomenta kaikille!

Ihana ku on syysloma nii voi nukkua pitkään. =) Tosin tuo tätin pirhana vähä pilasi mun hyviä aamu fiiliksiä, mut en nyt ole ees pettyny oikeestaan ku osasin sitä eilisen jälkeen oottaakki. Parempi ku ei tämän pitemmäksi kierto venyny kuitenkaa. =) Uutta toivoa ja onnea sitte seuraavaan kiertoon. =)

Tsemppiä kaikille muille jännäilijöille, toivottavasti saatte paljo plussia ku näyttää niin moni nyt tippuneen! :hug: kaikille pudonneille ja tsemppiä uuteen kiertoon! Oli kiva porinoida tämänki aikaa teijän kans minkä ehti. Toivottavasti ei kovin monen kanssa törmää seuraavissa pinoissa enää vaan saatte kaikki plussia ennen sitä! :wave: Heihei!

Heipsan, ajattelin liittyä pinoilemaan. Ihan uusi näillä palstoilla, ja hiukan hidas, kun nyt vasta tajusin mitä nämä viikko-ketjut on :LOL:

Mulla siis menossa kp31/35 (yk1 esikoinen haaveissa) ja ajattelin testailla perjantaina viimeistään, ellen jo huomenna hätäile. Testi on Clear Bluen ja sanoo, että voi testata kolme pvää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää.

Ovistesti näytti vahvaa viivaa viime viikolla sekä tiistaina, että keskiviikkona, joten oletan, että ovis olis ollu torstaina(?) ja pupuiltiin siis ahkerasti sekä ke että to..(ja pe-la-su) :heart:

Maanantai-iltana jo alkoi alavatsaa juilia, ja ihmeellinen paineen tuntu kiusas koko ajan. Sen jälkeen on vähän väliä (mutta harvemmin) jotain tuntemuksia ollut, mutta ei mitään kovin ihmeellistä. Varmaan vaan mielikuvituksen tepposia, kun oon lukenu niin kovasti noita alkuraskauden oireita.. :D

Nonni, menin sitten tekemään sen testin jo nyt.. Eheheh. Uskomaton tämä mun kärsivällisyys!
Olen näkevinäni haamujen haamun plussan, mutta saa tosissaan tihrustaa, että näkee sen toisen viivan. Pitäisköhän käydä optikolla tarkistuttamassa tulos :LOL:

No ei auta kun mennä ostamaan uusi testi huomiseksi!

:hug: bianca72,henuliini ja piglet.Temppiä ja jaksuja sekä rutkasti =) mieltä seuraavaan kiertoon.
Sharona:toivottavasti tuo haamu vahvistuu =)
Mullekkin tuli tänään nuo testit,mutta tiedän ettei kannata ennen sunnuntaita testailla.
Sain tuossa aamupäivän kuntoilua kerrakseen nostelemalla 65 villapaalia tontilla sisälle.Kädet on kipeenä ja hiki virtas.
Nyt syömään jäi tuo ruokapuoli hieman niukalle.

Minäkin tänne oireita....kova on mahajuilinta...kovin on aikaisessa kun sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa. Eilen oli kurkku kipeä tänään ei, vähän rintojakin nipistellyt....joopa joo.

Yritän kuitenkin ottaa rauhallisesti ja liikaa miettimättä, ei ole niin saakutin kova pettymys jos menkat sitten alkaa. Testailla en viitsi kun vasta maanantaina, elleivät sitten menkat ala sunnuntaina, joten eipä tartte testata.

- Minni

Heissan viikkopinolaisillemme;=))

Pahoittelut menkoista henuliini! :hug: , Parempaa Onnea nyt uudessa kierrossasi plussauksen suhteen! :flower:

Minni-07: Minusta tuo oireesi vaikuttaa hyvälle, toivotaan, että se on merkki ihanasta plussauksesta! :heart: :flower:

Biancalle: Pahoittelut menkoista! :hug:

Äiti-Kengu: Huih kuinka olet voimakas, kun jaksat sellaisia ppaluja kantaa , nostella!! Onnea sinulle myös plussauksen suhteen! :heart: :flower:

Sharona
:Tervetuloa ja Onnea haamujen haamusta , toivottavasti vahvistuu!! :heart: :flower:

Piglet: onnea nyt tässä kierrossasi paljon!! :heart: :flower:

Annemaarit: Kiitos näistä sanoistasi : Ihanaa Pikkumyy että toit ensimmäiset hyvät uutiset tähän pinoon, toivotaan että se haamu siitä lähtee vauhdilla vahvistumaan, kovasti sinulle peukuttelen =) , peukkuja myös sinulle plussauksen suhteen!! :heart: :wave:

Lopuksi siis kaikki mukaan plussajunaan! :heart:

Sharona.
Ida7.
Kesäheinä07.
Rva Pikkumyy.
Minni-07
HaLPe..
Äiti-Kengu
Annemaarit.

Ihanaa iltaa kaikille, lähdemme miehen kanssa sauvakävelylenkille! :heart: :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Sharona...........kp32/35 (yk1 esikoinen haaveissa)
Ida7..................kp 30/27-29 ja yk 2, esikoinen toiveissa
Kesäheinä07.....kp 29/ 27-29 ja yk2, toinen on toiveissa
Rva Pikkumyy.....kp 27/28-30..yk 2, km 2/08,tm8/08
Minni-07.............kp26/28.......yk3.
HaLPe................kp 24/ 25 yk 9 esikoinen
Äiti-Kengu .........kp 22/25......yk..5.s toiveissa
Annemaarit........kp 22/24-28,..yk

HaLPe , Rva Pikkumyy

HaLPe

HaLPe

Äiti-Kengu ,Annemaarit

Rva Pikkumyy.....kp 27/28-30..yk 2, km 2/08,tm8/08
Sharona...........kp32/35 (yk1 esikoinen haaveissa)

Yaana................ Kp 6/26-29 ja yk3,esikoinen toiveissa
Hömpykkä..........kp5/26-28..............yk4, esikoista toivotaan
valtsukka..........kp3/32-55....kutonen toiveissa
Piglet.................kp 3/26-28 .......yk12(km10/07 ) ,esikoinen toiveissa
Henuliini...........kp2/29-34, esikko haaveissa
Bianca72 ...........Kp 2/25

Saatiin lapsukaisten kanssa aamupala syötyä.
voi PikkuMyy todellakin toivon itteni ja teidän muidenkin plussa uutisia saisi kertoilla.
Oireista sen verran,että tuo kuvotus voimistuu.
Tulen myöhemmin lukemaan,jos joku olisi testaillut.

Huomenta kaikille!
Kovasti polttelee testi tuolla kaapissa, huomenna tekis jo mieli malttamattomana testailla, mutta mutta... Jos vaikka tuohon lauantai aamuun malttais odotella, sillon pitäis kyllä herkällä testillä jotain näkyä jos on näkyäkseen.

Tulkaa joku kertomaan ihania uutisia, masentavan pitkä toi uuteen kiertoon lähtevien lista :ashamed:

Huomenta kaikille täältä puukenkämaasta,

Teinpä aamulla testin kun heräsin, mutta ei haamun haamua. :/ Ehkä nämä mun "oireet" tosiaan on liiallisen mielikuvituksen tuotetta. Pöh. Ja se eilinen haamu, mikä lie viivanpaikka sitten ollut.
No, en minä lannistu! Sunnuntaiksi vasta odottelen tätiä kylään, joten toivoa on. :D

Plussatuulia kaikille!!!! :whistle:
Ja tietenkin :hug: :hug: :hug: sitä tarvitseville tädin löytämille..

Päivää! En oo päässy aikasemmin kertomaan kuulumisia! JA Rva Pikkumyyn haamulle toivon vahvistumista!! :heart:

:hug: kaikille tippuneille! mä liityin varmaan kohta teihin! Eli eilen ja tänään testattu herkkyys 10 testeillä negat/viivanpaikat.. :'( nyt dpo10-11 ja monesti on täti tullu dpo12..raskausoireet hävinny ja tilalla tätioireet..hohhoijjaa..

Sharona:pidetään peukkuja,ettei täti löydä sua ;)
Halpe:ei luovuteta ennen kuin on pakko =)
Oma kuvostus ollut jatkuvaa,joka helpottaa napostelulla.Kyllä "vahvat"oireet on,mutta ei parane nuolaista vielä.
Huomenna en sit pääse koneelle,joten tulen lauantaina lukemaan teidän kuulumisia.

Yhteistyössä