Vilinäiti: tervetuloa mukaan!
Mulle laitettiin kyytiin eilen yksi nelisoluinen alkio (ei siis sentään toista punktiota tehty - olin vissiin niin innoissani noista hedelmöittyneistä, että sekoilin sanoissani
). Pakkaseen jäi kahteen eri erään - vai olkeenko sanotaan - 1+3 tai 1+4, mutta lääkäri sanoi, että molemmat niistä kuitenkin pitää sulattaa. En tiedä sitten miksi ne on noin erikseen pitänyt laittaa. Mulla oli siinä kohtaa niin kauhea pissahätä, etten oikein pystynyt keskittymään muuhun! :x Mutta hyvin meni ja sinne se mollukka jäi kohtuun köllöttelemään. Nähtäväksi jää jääkö lyhyt- vai pitkäaikaiseksi tuttavuudeksi
Nyt on siis piinaavat kaksi viikkoa aluillaan. Ja sama juttu kuin
kevätesikolla, että kaikki kiva ja mieluisa tekeminen on kiellettyä, joten aika tuppaa varmaan helposti matelemaan.
sinivatukka ja
kevätesikko: oletteko ajatellut testailla kotosalla ennen tota virallista testipäivää? Mulla on testipäivä to 30.10, joka siis on hedelmöitymisestä laskien jo 16. päivä. Periaatteessa ainakin pp 14 pitäisi jo näkyä, mutta en tiedä. Pitää varmaan katsoa onko mitään merkkejä, että olisi voinut tärpätä. Turhaa sitä negaa testaamaan. Olisi niin ihanaa joskus nähdä testissä ne kaksi viivaa :heart:
sinivatukalle tsemppiä viimeisiin piinapäiviin. Älä vielä lannistu, ei voi koskaan tietää mitä vielä testistä ilmaantuukaan tulokseksi! Peukut on täällä pystyssä plussan puolesta!
Mukavaa syksyistä viikonloppua kaikille!
:wave: