~TYKSILÄISET KYYTILÄISEN TOIVOJAT

Kiva juttu Poloinen, että kaikki näyttää siltä kuin pitääkin. Itse jännitin punktiota aika paljon ja odotin paljon pahempaa, kuin oli. Tosin toisilla se on ikävämpi kokemus, mulla oli niin vähän kerättävääkin että homma oli nopeasti ohi.
Tarialle tsemppiä huomiseen siirtoon, toivottavasti saatte paljon myös pakkaseen.
Kevätesikko taitaa tulla vähän myöhässä tämä vastaus, mutta itse laitoin vasta illalla, eikai sillä loppupeleissä niin väliä ole.
Koska sulla testipäivä?

Ei olla oltu Tyksin hoidokkeja marraskuun 2004 jälkeen mutta sitä ennen kyllä.
Meillä 2005 syksyllä syntynyt poika. Sai alkun sa ensimmäisestä Clomi kierrosta. Olin heittänyt hanskat tiskiin, soittanut Tyksiin että yritys loppuu.
Ajattelin vaan et Clomeilla sentään tulis edes menkat :D
Syksyllä piti palata hoitoihin mutta mentiinkin suoraan synnärille.
Mulla PCO, nyt oon saanu nipistettyä muutaman kilon ja kierrot ovat palanneet ja vuoto vähentynyt todella paljon.
Viime vuonna tähän aikaan napsin 4kk Clomeja, ei tulosta.
Nyt tarttis taas mennä lääkäriin ja pyytää resepti.
Tyksiin turha mennä kun ensimmäisenä pitäis saada painoa alaspäin.
Ei kuulemma olla toivoton tapaus ja kun on tuo yksikin jo saatu.

sinivatukka: Testipäivä on 29.10. Miten olet jaksellut, oliko sulla 24. päivä testi edessä?

Mua vähän pelottaa että aika tulee pitkäksi ja jää liikaa aikaa mietiskelylle, kaikki mitä harrastan ja mikä siis veisi ajatukset muualle on kiellettyä. :kieh: No, taidan mennä tallille muuten vain tappamaan aikaa ja lenkkipoluille kateellisena kamppaamaan kaikki juoksijat.

Unicornis: Ihanaa, että kaikki on tähän asti kunnossa. :heart: Tulehan jatkossakin raportoimaan. Koska teillä on ultra?

taria: Miten meni siirto?

Vilinäiti: Tervetuloa joukkoon! :wave:

Jep, testipäivä 24. jotenkin valmiiksi masentunut olo, ei vaan jaksa millään uskoa että onnistuisi, liekö kurjalla ilmallakin osuutensa apatiaan. Tänään on ollut hiukan sellaisia menkkamaisia ailahduksia, ei siis kipuja mutta jotain tuntemuksia, pelottaa että menkat alkaa ennen testipäivää.. vitsi mä oon säälittävä. Tänään työpaikkahaastattelussa kävi jälleen niinkuin ennenkin, kysyttiin onko lapsia ja sitten aiotko hankkia, ärsyttää kun kukaan työnantaja ikinä ei noudata selvää lakia, hittojako se niille kuuluu :$
Mulla taitaa olla vähän huono päivä, sorry avautuminen :ashamed:

Vilinäiti tervetuloa!

Unicornis ehdottomasti halutaan kuulla miä teille kuuluu jatkossakin!

Vilinäiti: tervetuloa mukaan!

Mulle laitettiin kyytiin eilen yksi nelisoluinen alkio (ei siis sentään toista punktiota tehty - olin vissiin niin innoissani noista hedelmöittyneistä, että sekoilin sanoissani :p ). Pakkaseen jäi kahteen eri erään - vai olkeenko sanotaan - 1+3 tai 1+4, mutta lääkäri sanoi, että molemmat niistä kuitenkin pitää sulattaa. En tiedä sitten miksi ne on noin erikseen pitänyt laittaa. Mulla oli siinä kohtaa niin kauhea pissahätä, etten oikein pystynyt keskittymään muuhun! :x Mutta hyvin meni ja sinne se mollukka jäi kohtuun köllöttelemään. Nähtäväksi jää jääkö lyhyt- vai pitkäaikaiseksi tuttavuudeksi :) Nyt on siis piinaavat kaksi viikkoa aluillaan. Ja sama juttu kuin kevätesikolla, että kaikki kiva ja mieluisa tekeminen on kiellettyä, joten aika tuppaa varmaan helposti matelemaan.

sinivatukka ja kevätesikko: oletteko ajatellut testailla kotosalla ennen tota virallista testipäivää? Mulla on testipäivä to 30.10, joka siis on hedelmöitymisestä laskien jo 16. päivä. Periaatteessa ainakin pp 14 pitäisi jo näkyä, mutta en tiedä. Pitää varmaan katsoa onko mitään merkkejä, että olisi voinut tärpätä. Turhaa sitä negaa testaamaan. Olisi niin ihanaa joskus nähdä testissä ne kaksi viivaa :heart:

sinivatukalle tsemppiä viimeisiin piinapäiviin. Älä vielä lannistu, ei voi koskaan tietää mitä vielä testistä ilmaantuukaan tulokseksi! Peukut on täällä pystyssä plussan puolesta!

Mukavaa syksyistä viikonloppua kaikille!

:wave:

sinivatukka: :hug: ja voimia piinailuun.

taria: Mullakin oli ihan tolkuton pissahätä, aulassa vuoroa odotellessa alkoi jo epätoivo iskeä ja silmäilin jo WC-kylttiä, mietin että jos ihan vaan vähän tyhjennän (...), huoneeseen sisälle marssiessani en ollut enää kiinnostunut muusta kuin että homma hoidetaan nopeasti että pääsen vessaan. Kun kerta sanottiin että pari tuntia pissaamatta ja juoda täytyy runsaasti, niin tein sitten työtä käskettyä. Huh huh...

Siis pitääkö ne molemmat oljet sulattaa samalla kertaa jos PASiin asti joudut?

Minä en kyllä meinannut näin niin kuin alunperin laisinkaan testata kotitesteillä, vaan sinne 29. päivään asti olisi tarkoitus kärvistellä, jos nyt niin iloisesti käy, ettei menkat ala ennen sitä. Onneksi olen nyt saanut buukattua viikonlopun täyteen sellaista tekemistä, jota jättimunasarjaisetkin saa tehdä, kuten muiden ratsastuksen katsomista ja shoppailua (HIHS), jos se aika edes leikisti kuluisi :D

Viikonloppuja kaikille! :wave:

kevätesikko: jättimunasarjaiset :LOL: Jostain syystä repesin ihan täysin tosta sanasta! Kuulosta ihan joltain eläin- tai kasvilajilta. "Tässä oikealla näemme mykerökukkaiset ja tässä puolestaan jättimunasarjaiset " Taitaa vähän väsyttää, kun ajatus laukkaa omia teitään..

Joo-o, niin se meinasi, että molemmat oljet pitää PASissa sulattaa, vaikka sanoikin, että turha sitä nyt vielä tässä kohtaa on enempää miettiä. Tuntuu kummalta, miksi ne on sitten pitänyt laittaa erikseen. Pitänee jossain vaiheessa kysäistä.

Kaikkein järkevintähän olisi vaan pokkana odottaa testipäivään. Ehkäpä minäkin pyrin siihen, jos vain pinna kestää |O

Kaunista sunnuntaipäivää arvon kanssapiinailijat + muut!

Enää kuusi päivää testipäivään (25.10.) Jos menkat ovat toisaalta alkaaksen, alavatsakipujen pitäisi alkaa jo kolmen päivän päästä...

unicornis oikein hyvää ultrapäivää sinulle, toivottavasti sinä ja masuasukki saatte nopeasti seuraa muista palstalaisista.

Piglet mahataudit jyllää syksyisin :( Pikaista parenemista! Eikös sulla olekin kohta ensikäynti edessä?

"kevätesikko:Mua vähän pelottaa että aika tulee pitkäksi ja jää liikaa aikaa mietiskelylle, kaikki mitä harrastan ja mikä siis veisi ajatukset muualle on kiellettyä. :kieh: No, taidan mennä tallille muuten vain tappamaan aikaa ja lenkkipoluille kateellisena kamppaamaan kaikki juoksijat."

Ihan samaa pohdin minäkin.Tällä viikolla vissiin jo joutuu nuo hyppimiset ja vetkuttamiset jättää pois,kun punktio on viikon päästä...kilpatanssi treeneihin kyllä aion viel ke mennä,kun se on semmosta melko rauhallista vielä tällä tasolla. ;)

Pissahätä on ihan koko ajan.Kait se on hyvä et nestekierto toimii,mut ärsyttävääkin kyllä,kun kokoajan saa rampata vessassa.Mulla näky viime viikon ultrassa hiukan nestettä vatsaontelossa ja se ilmeisesti pakkaa välillä ahistamaan.Siksikin olen yrittäny juoda riittävästi ja sit saa juosta vessassa kahta ahkerammin.

Huomenna labra ja Puregonin annosten tarkistus.Olen vissiin senverran pessimisti,etten ole vielä käyny ostamassa valmiiks toista "ampullia".Varasin sen kylläkin apteekista huomiseks.Käyn hakemassa jos kaikki ok ja hoidot jatkuu.

Tsemppiä ihan kaikille tasapuolisesti!!! :heart:

Ultrassa on tänään käyty ja synarela on tehnyt tehtävänsä. Huomenna alkaa pistokset... Hiukka jännittää :D . Joo ja sai sen puregonin sielt YA:sta ilman varaamista, samalla meni lääkemaksukatto umpeen, saas nähä kuinka kauan kestää ennen ku kelasta tulee ilmoitusta.

Tsemmpiä kaikille tasapuolisesti! :wave:

Me mennään torstaina keskustelemaan (lue:kuulemaan) polille miten nyt jatketaan..
Toivottavasti olisivat jo negatiivisesta asenteestaan meitä kohtaan päässeet pois! Vannottivat, kun soittelin, että tulette sitten molemmat.. Haluavat kai kuulla mieheltä itseltään, että valmiina ollaan mihin vaan! Hyvä niin ja valmensin miestä siihen, että antaa tarvittaessa painavaa sanaa, jos jotain luokatonta kommenttia tulee tai sivutaan jotain mitä mulle aiemmin tölväistiin! :kieh:

Nyt vaan toivomaan ovista torstaille, jos vaikka tekisivät luonnollisen kierron inssin perjantaina.. :heart:

Täällä loppui piinistelyt ennen testaamista, vuoto alkoi tänään ja kaikki tyypilliset selkä ja vatsakivut niinkuin joka kuukausi. Olen ihan sairaan pettynyt ja vihainen, ne on nyt päällimmäiset tunteet.
Pitänee soitella huomenna tyksiin, mahtaako ne haluta että verikokeessa pitäisi kuitenkin perjantaina käydä. Siirryn taka-alalle keräilemään itseäni.

Olen aikas p***ana ollu koko päivän aamusen ultrauksen jälkee.Löyty näet vaivaset kuus munista joista niistäki kaks tosi pieniä. :( Toivoa sopii et laatu korvaa määrän,mut kyl tässä nyt heti alkajaisiks vähän heikoilla ollaan.Sekä lääkäri et samaisia hoitoja läpikäynyt siskoni kyllä muistuttivat että yksihän niitä muniksia tarvitaan,mut silti toistaseks on melkolailla maansa myyny olo!!!:headwall: Puregonin annostus nostettiin kahteensataan,jotta saatais nyt nuo kaikki kuus kasvamaan kunnon mittoihin.Samalla paukku mullakin Kelan omavastuut yli,joten kirjettä odotellessa ja eikun tuulta päin!!

Tsemppiä piinailijoille ja vakaata kättä pistelijöille sekä jaksuja kaikille tuonnempana plussaaville...sillä kaikkihan me aiotaan plussata...ajankohta vaan on vielä osalla hiukan auki. :heart:

sinivatukka: Voi ei, olen niin pahoillani. :(

Poloinen: Kaverini kertoi, että hänen työkaverillaan, jolla on kaksi IVF-lasta (taas näitä kummin kaima -juttuja), oli molemmilla kerroilla saatu lopulta vain yksi ainoa alkio, eikä mitään pakkaseen. Silti molemmissa tapauksissa tuo yksi ainoa alkio oli johtanut raskauteen. Pidän täällä peukkuja, että pienimmätkin muniksesi ehtivät mukaan ja saatte kuitenkin ihan mukavan saaliin. Mullahan niitä muniksia oli vaikka kuinka, mutta lopulta saatiin kuitenkin vain 4 alkiota.

Omaa napaa: Puolivälissä piinailua, yllättävän nopeasti aika mennyt, mutta hermot alkaa jo valmiiksi olla kireällä ensi viikon vuoksi. Lisäksi anoppi on saanut päähänsä, että olen raskaana. Sillä on ilmeisesti niin kova hinku saada lapsenlapsia, että elää jo omassa fantasiamaailmassaan. Ei olla kerrottu kummankaan vanhemmille mitään yrityksestä, vaikeuksista eikä hoidoista. Omille vanhemmilleni aion kertoa, kunhan saan aikaiseksi.

Tsemppiä kaikille ja Unicornikselle vielä lopuksi oikein paljon onnea! IHANAA! :heart:

sinivatukalle iso lohdutus :hug: Olen niin pahoillani. Kunpa voisin jotenkin oloasi helpottaa.

velho pääsee vissiin seuraavaksi testaamaan. Miten jakselet, onko tuntemuksia?

mussullahan on upeita uutisia, hieno juttu!

kevätesikko: jospa anopilla onkin ennustajan kykyä ;) Vakavasti puhuen on kyllä harmittavaa, jos sellaiset ihmiset kelle ei ole asiasta puhunut saattaa tahtomattaan hankalaan tilanteeseen. Toivottavasti teillä on kohta jo hänelle ihania uutisia kerrottavana.

Poloiselle tsemppaukset, niin kuin moni muukin on tuonut esille, niin kyllä se yksikin alkio oikeesti voi olla ihan riittävä, vaikka toki ymmärrän sun harmin. Mutta ethän vielä heitä kirvestä kaivoon..

Muuten lapsettomuushoidot on ihan jees, mutta nää piinapäivät on kyllä kaikista tylsimmät. Mun mieliala on ollut kuin heiluri, eilen olin ihan varma, että ei tästä mitään tule ja mieli oli maassa. Tänään on taas vähän positiivisempi fiilis. Lähinnä mieliala menee sen mukaan onko tissit kipeät vai ei :kieh: Sen mukaan nimittäin tunnun arvioivan, että onko mitään mahkuja vai ei. Todella järkevää... Toisaalta tää eka vajaa viikko on mennyt aika nopeasti, vielä reilu viikko piinailtavana. Toivottavasti päästään edes testiin saakka.

Yhteistyössä