Huomenta =)
Ihanaa, hyvin nukuttu yö takana!! Lisäksi nukuin illalla 1.5h päiväunet joten nyt aamulla ei sitten uni riittänytkään vaikka pojat saattaa heräillä vasta 9 aikaan.
Nyt saan nauttia sitten ihan rauhassa näistä aamun tunneista...ja olihan mulla toinenkin syy miksi unta en enää saanut
Kumma homma kuinka tuo raskaustesti kummittelee niin kovasti alitajunnassa että pakkohan sitä oli nousta se tekemään.
Nyt tuijotan maailman onnellisimpana tuota testiä joka on kuin onkin vahvistunut puolella edellisistä :heart: Itku on kurkussa koko ajan ja tuntuu niin uskomattomalta!! Suurin huoli tippui hartioilta vaikka ainahan alkuraskaus on jännittävää aikaa. Kuitenkin uskon että masussa joku yrittää kovasti kasvaa ja kehittyä, toivottavasti syyskuussa saisimme hänet syliimme hellittäväksi :heart:
Emppu et uskokaan kuinka mua jännittää sun puolesta!! :hug: oireet kuulostaa kyllä todella lupaavilta
db! Ja kyllä niitä voi tuntua jo tässä vaiheessa! Minä tein aikoinaan dpo 10 pojista kirkuvan plussan
Ja mitä tuohon progesteroniin tulee niin mulla se ei kyllä koskaan ole tällaisia oireita tehnyt, eli ei pahoinvointia tai vatsan nipistyksiä. Päinvastoin, olo on ollut hyvinkin tavallinen ja tasapainoinen.
Tämä plussakierto erosi edellisistä siten että vatsassa oli oviksesta lähtien erilainen olo ja oikeastaan päivittäin jotain tuntemuksia.
Menkkakivut mulla alkoi n. viikon oviksesta ja olinkin kauhuissani että nytkö ne alkaa!! Eilen luin sitten kiinnittymisestä ja siitä sanottiin että toisilla se ilmenee menkkatuntemuksina. Mulla siis ehkä juuri näin koska sen jälkeen niitä oli päivittäin!
rinnat taas poikkesi aiemmasta siten että kipeytyivät oviksen aikaan,niinkuin aina mutta arkuus ei hävinnytkään ennen menkkoja niinkuin yleensä vaan ehkä jopa voimistui! Muuten mun rinnoissa ei oo mitään erilaista,ei ole turvonnut tai muuta
Ja samoin kuin sulla niin mullehan iski myös flunssa
Monillahan on näin!!
Hirveetä palelua mulla oli myös ja aamuisin taas yleensä hikoilutti...ja niin tekee nytkin,aamulla on hiki ja illalla kylmä :$
Outo,huonohko olo mulla alkoi n. 2-3pvää ennen menkkoja ja se on nyt sitten vaan pahentunu :x
Niin ja tupakkaahan mä en pystyny kans polttaan!! Vissiin viimeseen viikkoon ennen plussaa. Yritin mutta maistui niin pahalle...ja 2pvää ennen sitä ekaa haamua en pystyny poltaan enää ollenkaan! Tupakointi loppui siis kerrasta =)
Lisäks olin väsyny koko viimesen 2 viikkoa ja sit mulla oli kummallista hengästymistä/tihentyny syke. näin on kyllä vieläkin ja välillä tosi kuristava tunne kurkussa :$
Eli kuulostaa
emppu tosi hyvältä sulla nyt!!+++++++++++++++ :heart: