Hakutulokset

1. J

Vauvan sadetossut

Auttakaa, olen hakenut jo jonkin aikaa vauvalleni sadetossuja mutta niitä ei yksinkertaisesti löydy mistään! Rukka niitä on valmistanut ainakin ja sellaisia myös etsin. Seinäjoen ja vaasan kaupat on jo koluttu ja soiteltu :/ Onko kenelläkään vinkkiä myydäänkö niitä muualla kun etelä-suomessa...
  2. J

Toukovaavit 2011

Jospa nyt kerkeäisin vähän kommentoimaan ja kirjoittelemaan... Oli ollut puhetta sekä painosta että liikunnasta, multa jäi laitokselle 5kiloa ja odotusaikana sitä painoa tulikin vaan 11kiloa. Nyt on lähtöpainoon enää 3 kiloa... Liikuntaa en ole vielä aloittanut, mutta huomenna on tarkoitus...
  3. J

Toukovaavit 2011

Pikaisesti tähän taas kirjoitan ennen kun lapsukaiset herää, kerrankin samaan aikaan päikkäreillä. Ja minä istun täällä :D Tuota, tuonneoli päivityksiin tullut mun kohdalle pienoinen painovirhe, Tytsy oli 3704g, merkattu oli 13704g. Kauniisti ajateltu, mutta eiköhän tuo pienemmän kokonen...
  4. J

Toukovaavit 2011

Teen pikaisesti vaan tsekkauksen tälle osastolle :) Eli meille syntyi 21.5 klo 6.40. tyttö raskausviikoilla 39+2, mitat olivat 3704g 50cm ja 34cm Täällä mennyt ihan suht.koht. hyvin alku. Tytöllä oli aluksi unirytmin kanssa hieman vaikeuksia, valvoi yöt ja nukkui päivät, ei hauskaa. Yöt...
  5. J

** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

Pikaiset onnittelut kaikille vauvaantuneille ja tsemppiä lopuille odottajille!! Jostain kumman syystä ei ole ehtinyt käydä lukemassa eikä kirjoittamassa, neiti on hyvin ärhäkkä tapaus. Tällä hetkellä yöllä valvotaan jonkun verran ja päivällä nukutaan, tissi on niin kiva kapistus että siinä...
  6. J

Tulenpa tänne kertomaan tuosta synnytyksestä paremmin kun jaksaa nyt... Elikkäs kaikki alkoi yöllä klo 3.40 vessassa käynnin yhteydessä kun sänkyyn oli lyömässä maaten. Ehdin kyljelleni lävästä kun tuli ihmeellinen puristuksen tunne vatsaan ja samalla meni maha aivan veteläksi, siitä...
  7. J

Heihei kaikille ja terveisiä synnäriltä! Elikkäsmeille syntyi tänään aamulla klo 6.40 tyttö mitoilla 3704g, 50cm ja lätsä oli 34 cm. Supistukset alkoi 3.40 yöllä vessassa käynnin yhteydessä ja säännölliset olivat klo 4.30 lähtien. Sairaalassa olin tasan 6 ja 40 minuutissa tyttö maailmassa...
  8. J

Täällähän on ollut tänään hiljainen päivä... Eli kaikki loput toukokuiset ovat synnyttämässä;) Vattula: Mulla on kans sellainen pieni pelko että vedet menee jossain kaupassa tai yleensäkkin jossain julkisella paikalla, häpeähän se ei toki ole mutta hävettäis kuitenkin.:ashamed: Mulla holahti...
  9. J

Jälleen onnittelut vauvaantuneille!! :flower: Voi kun ihanaa kun on muitakin joita tuo jatkuva soittelu ärsyttää.. Alkaa muutenkin olemaan pinna jo kireällä ja sitten jotkut kyselee koko ajan että vieläkö ollaan yhtenä.:mad: Eniten ärsyttää sellaiset jotka ovat aikanaan samaa asiaa...
  10. J

Onnea jälleen teille jotka palkinnon olette saaneet jo syliin!! Vauva ja eläimet, meillä oli 2 kissaa kun vauva syntyi ja sen verran reagoivat että piilossa olivat aluksi aina kun vauva äänteli, muuten yritettiin kyllä tehdä tuttavuutta. Nykyään poitsu konttii kissoja kiinni ja leikkii niiden...
  11. J

Onnea jälleen vauvan saaneille! Ihanaa kun näitä nyyttejä rupeaa tulemaan oikeen urakalla. Vielä kun se oma joskus vahingossa sieltä putkahtaisi :heart: Lilya, täälä samoja tuntoja noiden puheluiden kans. Vähintään kerran päivässä joku soittaa ja kysyy "No, ootkos vielä yhtenä" Mitä luulisit...
  12. J

Hirveästi tullut taas tekstiä tänne, yritin kaikki lukea mutta kumma kyllä mieleen ei jäänyt juurikaan mitään. :ashamed: Vauvaantuneita oli tullut ainakin, Onnea teille:flower: Ja onnea koitokseen niille jotka ovat työn touhussa parhaillaan. Oli mukava lukea tuosta polikliinisestä...
  13. J

Lilya, täällä myös samoja tuntoja miehen suhteen. Tavarat on ja lojuu samassa paikassa ja joka päivä ne luvataan hinata pois. Tänään paloi käämit ja rehasin ne yläkertaan kun ei kerran ruvennu tapahtumaan. Kommentti oli: miks nää pelit on täälä laatikossa? Oisko vaikka siksi että toimitin ne mun...
  14. J

Kyllä on ollut tuskaa viimeiset pari päivää monessa merkityksessä. Aloin miettiä eilen, että olenko tosiaan näin koukussa Kaksplussan foorumiin kun n. joka toinen tunti kävin tarkastamassa tilanteen että joko mä pääsen lukemaan tänne jotain. Aivan oltiin tulisilla hiilillä. Onkohan mulla...
  15. J

Tekstiä on tullut taas hirmuisesti. Välillä tuntuu ettei mullakaan pahemmin oo muuta tekemistä kun kökkiä täällä lukemassa. :p Äitienpäivänä aiomme lähteä sekä oman äidin luo että anoppilaan. Mummojen luo emme lähde, muutenkin inhottaa istua takamus ruvella autossa. Kakun ajattelin pyöräyttää...
  16. J

37+0 POKSPOKSPOKS. Näin pitkälle en viimeksi päässytkään. Teddybear Onnea suuresti poikavauvasta!!!:flower: Sairaalakassista kans mulla löytyy jo melkeen kaikki tarpeellinen. Puhelimen laturi ja kameran laturi vielä pitäis pakata. Ne kuitenkin aion laittaa kassiin vasta kun h hetki on...
  17. J

Toivottavasti Adalium hb nousisi ylös päin. Tsemppiä ja jaksamisia! Imetyksestä tosin oli puhetta. En aio ottaa mitään stressiä siitä kuinka pitkään imetän ja muutenkin imetyksen suhteen. Esikkoa imetin sen n. 4kk jonka jälkeen maidontulo ehtyi. Ainut vinkki minkä voin antaa niin juoda ja...
  18. J

Onnea Enielle tulokkaasta, toivottavasti pian saat pojan viereen! Tervetuloa uusille loppusuoralle:) Voi turvotus. Muutkin tästä kärsivät, naama on kun elefantilla, sormukset menee sormeen silloin kun huvittaa (kerran viikossa) nilkat ja varsinkin varpaat turpoavat välillä aivan...
  19. J

Huomenta toukokuu!!! Sieltä se meidän kuu sitten alkoi, nyt jo alkaa vähän toivo nousta mahasta eroon pääsyyn suhteen =) Tekstiä oli taas tullut ja lahopää unohti kaiken mitä piti johonkin kommentoida.:headwall: Jotenkin vaan ei yllätä. Eilen vietettiin koti-illan merkeissä vappua, minä...
  20. J

** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

Teddybear Mulla olisi viimeisin tieto minkä neuvolasta mulle sanoivat, että SeKs ottaa vastaan myös isovanhemmat, mutta tiettynä aikana. Viime vuonna oli esikoista synnyttäessä ainakin vain isä ja omat lapset tervetulleita, mut nyt on kuulemma muuttunut niin että saa tulla myös isovanhemmat...

Yhteistyössä