38+0 POKSS <3
Teddybear Oikein Paljon Onnea tuoreille poikavauvan vanhemmille! :flower:
Ciba Täälläkin ihan kamala flunssa, just kun ajattelin, että selviän ilman flunssaa tämän kevään, niin pitihän sen iskeä. Toivottavasti menee nopsaan ohi, ja päästään tositoimiin terveinä!
Diipeli Toivottavasti saisit nyt vihdoin apua tuohon tylsään vaivaan!
(.) Täällä tosiaan niiskutellaan flunssan kourissa, olo on aika kurja, silmät vuotaa, nenä on tukossa ja koko ajan saa olla niistämässä. Jos jotain hyvää pitää löytää tästä, niin kuumetta ei onneksi ole ja kurkku ei ole enää kipeä. Kunpa tämä menisi äkkiä ohi! Eilen olin aamupäivän koulussa, meillä olisi ollut koulua viiteen saakka, mutten kertakaikkiaan kyennyt jäämään loppupäiväksi ja lähdinkin sitten puolenpäivän maissa kotiin lepäämään. Harmittaa, kun meillä on koulussa 100% läsnäolovelvoite, ei mahda mitään, täytyy ajatella omaa ja vauvan parasta. Esikoinen lähti juuri mummin kanssa puistoon, jotta saisin levätä hieman -ihana mummi, kun jaksaa touhuta pojan kanssa
Tänään iltapäivällä mennäänkin sitten miehen kanssa pankkiin asuntolainaneuvotteluun, jännää.
Aikaisemmin oli mukamas kaikenlaisia synnytystä ennakoivia oireita, mutta nyt tuntuu, että kaikki oireet on hävinneet, ja mietin, että kuinkakohan pitkälle tässä vielä mennään. Esikoinen syntyi tosiaan 40+2, mutta voihan se olla, ettei tällä pikkukakkosella ole kiirusta masun tälle puolen vielä moneen viikkoon. Vai olisko kenties niin, että flunssan takia muut oireet on kadonneet, ja ehkäpä jo pian pääsisi tositoimiin? Hieman jänskättää, että koska kannattaisi sitten lähteä sairaalaan, esikoisen synnytyshän käynnistyi suppareilla, jotka oli aika "iisejä" ja kun päästiin Kättärille, niin kätilö totesi hämmästyneenä, että olin jo 7cm auki. Itse olin sitäkin hämmästyneempi, koska supparit ei olleet mitään hurjan kivuliaita, mutta sitäkin tehokkaampia, kun olivat noin paljon saaneet paikkoja auki. Hmm... mitenköhän tällä kertaa?
Jaksuja kaikille!
-Alessandra & Keke 38+0-
Meillä esikoinen antoi masuvauvalle nimen Keke, Maisa-hiiren ystävän Keke-krokotiilin mukaan