** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

Onnea Ciba ja Miuku!:heart:

Miuku oli kyllä käynyt hakemassa tosissaan miehen mitoissa olevan pötkylän!:D

Mullakin meni tovi ymmärtää että mun sisältä oli tullut 4420g/54cm, mutta jos olisi ollut vielä puoli kiloa lisää niin olisin varmaan pyörtynyt:D Kyllä olet tehnyt naisen työn kun noin ison pojan sait alakautta synnytettyä!:flower:
 
Voi hurja, Miukun Jytky oli tosiaan meidänkin poikaa isompi! :D On se vaan ihme juttu, miten ne isotkin vauvat sieltä tulee - kyllä mäkin olin lievästi sanottuna järkyttynyt, kun mulle kerrottiin pojan koko, etenkin siis siksi että synnytys oli niin äärettömän helppo ja nopeakin. Oon kyllä iloinen etten tiennyt etukäteen tämän kokoa, mut olisi varmasti peloteltu sektioon jos olisi ollut tavallinen lääkäri raskausaikana kätilöiden sijaan...

Mites se Nelli...? :)
 
Isosti onnea Miukulle Jytkystä! Mitat on kyllä aivan mahtavat! Ja vielä nopea synnytyskin :) Vaikka meikäläinenkin on yli nelikilosia pukannut, niin olisin kyllä lähes 5 kilosta kauhistellut alateitse synnyttää...
 
Meille syntyi ihana tyttö 9.6. 3770gr ja 52 cm :heart:

Synnytys oli pitkä, kesti 19h mutta käynnistyi kuitenkin omia aikojaan ettei tarvinnut maanantain käynnistykseen mennä. Synnytystarinaa myöhemmin, olemme vasta tänään päässeet kotiin kun vauvalla pieniä ongelmia jonka takia häntä kontrolloitiin muutama extrapäivä.

Nyt on onnellinen mieli, kauan odotettu vaavi on kotona :)

Onnea Ciba, Miuku ja Lyrae :flower:
 
Hei vain kaikille!!!

Onnittelut kaikille vauvautuneille :flower:

Meillä täällä vauva-arki on alkanut sujumaan hyvin. Sisaruksetkin suhtautuvat kohtalaisen kauniisti uuteen tulokkaaseen, vain pientä mustasukkaisuutta on ollut ilmassa...kunhan vähän uutuuden viehätys haihtuu niin ehkäpä mustasukkaisuuskin poistuu.

Joskus, aikaa sitten lupailin kertoa synnytystarinaa, tässä se nyt tulee vaikka aikaa onkin ehtinyt jo vierähtää jonkin verran. Supistukset alkoivat aikaisin aamulla, mutta sairaalaan siirryimme vasta neljän aikaa iltapäivällä. Tuolloin olin 5 cm auki. Synnytys eteni kauniisti, kävin välillä ammeessa ja muuten pysyin aikalailla sängyssä kärvistelemässä. Kivunlievitystä en halunnut, vaan halusin katsella mihin asti pääsen ilman lievitystä. Ollessani 8 cm auki pyysin epiduraalia, mutta seuraavan supistuksen tullessa olinkin jo täysin auki ja ponnistamassa jo babea pellolle :p. Ei tullut siis mitään kaunista siirtymävaihetta vaan koko ajan suoraa toimintaa. No puudutusta en siis ehtinyt saada ja koko homma meni täysin luomuna. Ponnistusvaihetta kesti 7 minuuttia ja palkintona oli hyvin kaunis tyttö.

Innukka ja pikkuinen neito 4 vk
 
  • Tykkää
Reactions: EevaN

Yhteistyössä