Onnea
Nöösi :flower: Tulihan se pikkuinen lopulta sieltä vaikka ehdit jo vähän tuskastua odotukseen ja hyvä että ei ollutkaan niin pieni mitä pelkäsit
Täällä myös
Diipelin ja
Iksun tavoin sellainen jännä olo tulevan suhteen. Jotenkin levoton ja pieni pelko kun on nyt oikeasti hiipimässä se ymmärrys mieleen mitä olen koko ajan odotellutkin
Tajuaa jotenkin pikku hiljaa sen käytännössä että tuolta mahasta pian putkahtaa joku ulos... :d
Mulla on samoja fiiliksiä
Lyraen kanssa että jänskättää myös se lähtö että koska se tulee, yöllä vai päivällä ja tajuanko sitten lähteä hyvissä ajoin, ei liian aikaisin/liian myöhään. Kaikki lupailevat että kyllä sen sit tietää että kun ne synnytysupistukset alkavat ja pakko luottaa että näin on... Kun tähän mennessä en ainakaan tiedä kokeneeni mitään kunnon supistuksia.
Täällä oli myös pientä vieroitusoiretta kun ei päässyt palstalla viikonloppuna, nyt h-hetken lähestyessä täällä huomaa käyvänsä monta kertaa päivässä vaan katsomassa että onko kenellekään tullut nyyttejä
Jennile, hauska toi sun pullataikinan kohoamis-vertaus
Ja älä huoli, täällä toinen laiskiainen, olen nyt monta päivää jo ajatuksentasolla leikannut puutarhan puskia ja puita ja äsken myös löysin itseni tunnin aurinkotuolisessiolta...
Inhottavaa
Haidih noi sun napatyrä-kivut, toivotaan että saat jotain apua niihin
Haaveilija, kiva että remppa on valmis ja muutto takana niin nyt on kaikki valmista vauvalle
PieniTiikeri, toivotaan että teillä myös olisi vauveli kääntynyt!
Mun pitäisi niin kovasti jo alkaa valmistelemaan tätä kotia vauvaa varten... En ole vieläkään pessyt ensimmäistäkään vaatetta, en pakannut sairaalakassia enkä asetellut tavaroita mitenkään tuonne vauvan huoneeseen...En tiedä mitä tässä odottelen, olen vaan niin viime tingan-ihminen aina kaikessa että varmaan sit kun lähtö synnärille tulee niin alkaan laittamaan vaatteita lipastoon
No jos ei kuitenkaan, pitää aikatauluttaa tehtävä kerrallaan aina joka päivälle niin kai se siitä...
Nelli ja Kultahippu 37+0