Heissu,
Jennile,
Calypso ,
Mustajuuri,
Marjukka onnittelut vauvoista :flower:
Miiku ja
Iksu, kiva kun jaksoitte kirjoittaa synnytystarinaa, on mukava lukea miten muilla menee kun oma on vielä edessä
Haidih, inhottavalta vaivalta kuulostaa tuo sun ihottuma, toivottavasti nyt menisi ohi jo pian!
Haaveilija, voi apua miten teitä nyt koitellaan
Kurjaa että just kun pääsitte muuttamaan ja vauva on ihan koska vaan tulossa niin iskee tollanen veemäinen vesivahinko. Ei muuta kun tsemppiä paljon!
Diipeli, ei tosiaan huolta että jäät yksin kesäkuulle. Täällä kun on se LA:kin vasta viikon päästä niin aika varmasti täällä pitkästi kesäkuulle pyöriskelen :wave:
Vattula, mä en ennen sun kysymystä ollut osannut ollenkaan ajatellakaan että lapsivedethän voi tosiaan tulla jossain julkisella paikalla
Hehee, jotenkin kai olin vaan ajatellut että tietty ne menee joskus keskellä yötä himassa... Mutta tosiaan, nyt kun asiaa ajattelin niin vähän pientä pelkoa tuli mieleen että mitä siinä sitten kaupan kassalla tekisi jos vedet menisi. Varmaan refleksinomaisesti dumppaisi ostokset ja lähtisi pinkomaan kohti kohtia...
Sykkeistä joku kyseli, mulla on tasaisesti ollut koko ajan vauvalla 140-150 sykkeet eikä ainakaan nyt vielä ole laskua huomattu makuuasennossa tai muutenkaan.
Täälläkään ei mitään uutta voinnissa, edelleen tosi hyvä olo. Välillä maha vetää kivikovaksi mutta ei mitään kipuja niin eihän se mitään tarkoita. Eilen ensimmäistä kertaa bongasin sellaista vihlontaa tai jotain muuta tuntemusta " tuolla alhaalla" ja ajattelin itsekseni että onkohan vauvan pää kiinnittynyt ja se aiheuttaisi jotain paineen tunnetta tai pientä kipua. Mutta nyt ei tänään juurikaan ole ollut mitään että plääh... Illalla ajattelin mennä taas saunaan jos se vaikka jotain auttaisi. Ja ananas voisi olla kokeilulistalla huomenna myös
Tosin mun täytyy myöntää että en oikein usko näihin "nopeutuskonsteihin", se tulee sitten kun on valmis tulemaan...
Nelli ja Kultahippu 38+6