Hakutulokset

1. J

** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

Ollaan sovittu sekä siskoni, että äitini kanssa esikoisen hoidosta. Mikäli tulee yöllä lähtö, hälytetään äiti paikalle ja hän kuskaa sitten aamulla töihin mennessään siskolleni ja muutoin päivällä viedään siskolleni hoitoon. mikäli kumpaakaan ei saa kiinni, kuskataan anoppilaan...
  2. J

Huomenta vaan taas!! Mulla on kans ilmenny tuota ihmeellistä oiretta kun Chiralla ja Tiudeliinillä. Mäkin jään aina odottamaan jotain mahdotonta lapsiveden määrää. Ensimmäisessä raskaudessa synnytys lähti käyntiin vesien menolla ja kumarasta noustessani kuului vaan sellainen ihme plops. Siinä...
  3. J

Ihania vauvauutisia! Onnea hirmuisesti!:flower: Nyt niitä sitten rupee tupsahtelemaan. Sais tännekki jo tupsahtaa :/ Ihanaa että täälä on muitakin joilla pissut lirahtelee pöksyihin :ashamed: Oon ajatellut olevani ainut sorttia ja en ole miehellenkiään maininnut sanallakaan asiasta, naurais...
  4. J

Minäkin nyt taidan liittyä sitten näihin josko vaikka pian alkaisi tapahtua joukkoon. Eilen illalla alkoi kuukautiskivun tapainen jomotus alaselässä ja supistuksia tuli harvoin. Nappasin panadolin naamariin ja olin jossain välissä nukahtanutkin. Mikäli yhtä kiirusta haluaa pitää on tässä enää...
  5. J

Oman ajan jakaminen parisuhteessa/lapsen kanssa olo

Puran nyt tänne tämän mikä vaivaa ja suorastaan v******a. Olemme naimisissa oleva pariskunta, lapsia on 1 vuoden ikäinen ja toinen on tulossa ja LA on toukokuun lopussa eli viimeisiä viikkoja viedään. Meillä on jatkuvaa kärhämää mieheni kanssa omasta ajasta sekä lapsen kanssa olosta, johon ei...
  6. J

Nyt on neuvolassa käyty. Kaikki oli hyvin. Hb oli noussut 121 ja verenpaineet oli hyvät. Painoa oli tullut luojan kiitos 2 viikossa vain 100 grammaa. Masukki oli jo asettunut kunnolla kanavaan ja masu oli laskeutunut kans alemmas. Neuvolatäti meinasikin että tulee taas ennenaikojaan kuten...
  7. J

Alkaa pikku hiljaa mitta jo olla täynnä tätä odotusta. Yöllä ei saa nukuttua ja vessas pitää ravata jatkuvasti, päivällä särkee selkää ja yöllä vihloo haaroväliä. On kuuma ja turvottaa. Pojalle 11kk puhkeaa poskihampaat eikä pahemmin saa nukuttua senkään takia. Murehdin kans itse kuinka...
  8. J

Seinäjoella synnyttäneet

Täälä on kokemusta viime vuoden toukokuulta, jolloin olin jo uudella puolella. Ensikertalaisena olin todella tyytyväinen hoitajiin ja kätilöön. Itselleni sattui vielä valmistuva kätilö-opiskelija joka sanoi saavansa paperit tämän synnytyksen jälkeen. Itse kätilö oli myös mukava vaikkakin...
  9. J

Nyt mä tänne taas eksyin... Lupasin käydä useammin :) Onko muilla ruvennut tulemaan tätä loppujännitystä? Äh, tuntuu uskomattomalta, mut täälä jännittää aikas paljon. Koko ajan odotan et odotus jo loppuis. Mielessä pyörii koko ajan kaikki mahdollinen synnytyksestä ja unista on tullut ihan...
  10. J

Hyviä huomenia pitkästä pitkästä aikaa! En ole täällä käynytkään muutamiin kuukausiin *hups*, totuuden mukaisesti en ole jaksanut/viitsinyt/kyennyt! Pojan kanssa ei ole paljon ehtinyt lepäilemään kun oppi seisomisen salat. Perässä saa mennä pää kolmantena jalkana ilman pienintäkään lepohetkeä...
  11. J

Pohjanmaan odottajat

Minäkin voisin itteni tänne tunkea. Eli kerronpa ittestäni seuraavasti; Olen 22v ja nykyään asustellaan mieheni ja 6kk ikäisen poitsun kanssa Isossakyrössä. Elikkäs toista täälä ootellaan ja LA olis 26.5.11 Seinäjoelta muutettiin vuosi sitten tänne talon perässä, kihloissa oltiin reilu vuosi ja...
  12. J

***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

Jopas on tullut kirjoituksia, kaikkia en jaksanut lähteä lukemaan vaan menin silmäillen läpi. Ilmeisesti ollut puhe Rokotuksista En aio ottaa influenssa piikkiä, neuvolassa sitä tarjottiinkin jo, uskon vakaasti pärjääväni tämänkin raskuden ajan ilman sitä niin kuin edellisenkin...
  13. J

***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

Toivottavasti teillä joilla vuotoa on nyt ilmennyt, ei ole hätiä ja masukit pysyisivät mukana.. Hiukkasen omaa napaa tähän törkkään. Äh, tännekkin rantautui kunnolla pahoinvointi sitten. :x Hirveä olo koko ajan, huimaa alvariinsa ja sellanen yökkö olo. Oksulla nyt ei ole kuitenkaan vieläkään...
  14. J

Pahoinvointi palasi rv 20..

Mulla oli alussa pahoinvointia iltapäivisin ja se loppui vasta 11 viikolla sitten tuli viikoilla 20 takaisin ja loppui taas vikkolla 22 ja siitä alkoikin sitten aivan viikoille 33 kestänyt hirveä närästys. Poika syntyikin jo 37+0 viikoilla. Toivottavasti sulla menisi ohi mahd. pian. On perin...
  15. J

"kuinka" teitte vauvan? :)

Ihania lukuhetkiä :) Mulla on kans muutama tuttu jolle on annettu tuomioksi ettei voi saada koskaan lasta. Kuinkas kävikään, yhdellä on 3, toisella on 2 ja viimeisellä 1 :) Meillä esikoinen on saanut alkunsa 2 kk yrityksen jälkeen jolloin heitin hanskat tiskiin. Ei kuitenkaan ehkäisyä...
  16. J

***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

Suuret pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille :( Voimia ja haleja!! Äh, täälä alkanut taas tämä ihana, niin rakas närästys. Kahvi on pitänyt jättää pois ja mausteita vähentää ruuasta.. Minä kun mausteisista ruuista kovin tykkään! Rinnat olleet arat mutta nyt hieman helpannut, kun taas...
  17. J

***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

No niin, minäkin tänne nyt sain aikaiseksi liittyä, vasta n. 6 kuukautta yrittänytkin että eiköhän ollut jo aikakin... Elikkäs eilen sain viimein ja vihdoin plussan, haaleita viivoja on vaan pukannut viimeisen kahden viikon aikana ja nyt oli vihdoin tumma! :) Toinen lapsukainen tulossa, kotona...

Yhteistyössä