Hakutulokset

1. U

Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

Voi hitsi Pixie, onnea matkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tahtoo kans poksahduksen!!!!!!!!!! Tänään kaikki hemmetin ässät kehiin :kieh: UÄ 39 tasan
  2. U

JeJa laitoin yv:nä... KYRSÄ olisko ne sit käännyttänyt sut synnäriltä jos oisit menny sinne...? Mä oon ainaki päättäny ett jos vähänki alkaa säännöllisemmin supisteleen, ni lähen heti TYKSiin. Kätilö ainakin kerran lupas ett voivat sit vauhdittaa...
  3. U

absa nauroin ihan ääneen tota sun limatulpan tutkimista :laugh: tökkiä limaklönttiä vessaharjalla :laugh: heh, just tuollaisia me ollaan, jokainen merkki tutkitaan perusteellisesti :D ja kaikki käynnistämiskeinot vähitellen kokeiluun!! Minäkin täällä luen palstaa KYYKYSSÄ (en siis istu...
  4. U

JeJa kyllä vaan, aika TYKSiin 6.3. =) Jos nää ei ennen synny, niin talsitaan sit yhes käytäviä tippapullotelineitä taluttaen :D Hih, sepä olis mielenkiintoista ;) Mut sulla kyl kuulostaa siltä ett vauva jo tajunnut mihin suuntaan pitäis lähtee ja tulla uloskin :) (.) Eilen neuvolassa...
  5. U

Hyvä mammat!! Täällä voi vapaasti purkaa pahaa mieltä, sitä tuntuu kaikilla riittävän :kieh: Eikä tarvii pyytää anteeksi, helpottaa ku saa täällä kiukkuilla. Ja pelkkä omanapaisuuskin on sallittua, sitä tämä nyt on: ajatukset pyörii jättimahan ympärillä ja napa on kaiken keskellä :laugh...
  6. U

Olet varmaan jo TYKSin mäessä, tsemppiä!! Tulehan joskus kertomaan miten sait käynnistyksen... eli vinkkiä mulle miten saan sen kans ruinattua ;) UÄ 38+4
  7. U

:flower: :heart:
  8. U

Mä täällä vähän välii... :ashamed: Outoa muuten, että mulle tulee pahimmat supistukset autossa! Eilen jouduttiin ajamaan melkeen 100km putkeen ja loppumatkalla oli aikamoiset poltot selässä... Se mukavin ässä kans hieman tuntuis auttavan... ;) Nooooooo, mä sit ehdotin eilen mun siskolle...
  9. U

Mun päänsärylle löytyi selitys: poskiontelotulehdus! Aloin sitä vaihtoehtoa jo eilen miettiin ja ku kaupassa päänsärky taas vaan paheni, hurautin työterveyteen. Selvä tulehdus oik.puolella, lääkääriin kohta menossa :ashamed: Vauvan liikkeitä tunnen tosi harvoin mutta monesti kun katson...
  10. U

Miro Matiakselle myös onnea!! Ja tervetuloa Möhkö!! Lisää vaan porukkaa että riittää seuraa meille myöhäisille!!!! Niin kuulkaas se on MINÄ joka täällä yksinpuhelee pitkälle maaliskuuhun :kieh: Edelliset syntyny 41+5 ja 41+4 (käynnistämällä) eikä tämä ihan heti oo syntymäs :snotty: La...
  11. U

:flower: :hug: :heart: Täällä bongattu vaaleanpunaista limaa ja muutamia supistuksia!! Jee, se syntynee ennen juhannusta :D UÄ 38+2
  12. U

Hyvä labello, hyvältä kuulostaa!! Käy kertomassa väliaikatietoja niin usein ku jaksat :D tää on mielenkiintoista seurattavaa :p Voin kuvitella, ett mulle käy just noin: sit ku on tosi kyseessä, haluaisin perua koko homman! Pelkkä synnärin oven näkeminen sai mut voimaan pahoin, saatikka ku...
  13. U

:hug: :flower: Ja paaaaaljon supistuksia labellolle ja almaalle!! Labello ainakin pääsee näytille tänään ja tuskin kotiin enää takas ku lapsivedeltä kuulostaa... hyvä mammat!! Tsemppiä =) UÄ 38+2
  14. U

:heart: :flower: :hug: Lapset isällään ja olis saanut nukkua, silti heräsin kasilta :kieh: No, aloitellaan päivää sitten netissä :D Illaksi varattu pöytä ravintolasta :p Hyvää ystävänpäivää kaikille :heart: Saakohan jonkun vauva näin huikean syntymäpäivän?? UÄ 38+1
  15. U

Toivottavasti pääset pian kertomaan miten meni... pääsikö mies mukaan jne...?? Onnittelut myös kaikille muille vauvan saaneille!!!!!! :flower: :heart: En millään pysy perässä ett ketä oon jo onnitellut :ashamed: Lukemassa käyn MONTA kertaa päivässä mutta harvemmin on mitään...
  16. U

HELMIMASUT 2009 AUKEEKS MUILLA??!!!

Ei aukee :ashamed: :attn:
  17. U

Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

:heart: :flower: Haavemamma hui, tsemppiä :hug: Hyvin ajoitti vauva muuton jälkeen ja kaikkea mutta voi sitä isukkia.... :/ Tervetuloa uusille hyvä, että porukkaa riittää ku minä ainakin taidan roikkua täällä viel pitkälle maaliskuuta :ashamed: Äippäpolille aika 6.3. kun 41...
  18. U

Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: :heart: En kans pysy enää peräs ketä oon jo onnitellut... :ashamed: Tatuka niin ei kait siihen hepatoosiin muuta lääkitystä ole kuin synnytyksen käynnistäminen? Kutinaan voi saada lääkettä, mutta mun käsityksen mukaan ei ole muuta. Mulla...
  19. U

Ja omaa napaa... ketuttaa :ashamed: Viime viikon äippäpolikäynnin jälkeen tuli rauhallinen olo ja alkoi taas nauttia olostaan ajatuksella "ei tässä joka tapauksessa mene kuin muutama hassu viikko enää". No, eilinen neuvolakäynti vei fiilikset... kun hepatoosia ei oo niin alkava...
  20. U

kuume82 mä luin eilen ääneen meidän isukille tuon sun miehen suunnitelman silleen niinku "varoittavana esimerkkinä" :laugh: Kuunteli tarkkaan loppuun asti ja sitten aloitti miehisen puolustuspuheen: "NIIN MUTTA jos tämä isä onkin ajatellut, että..." Keskeytin mieheni sanomalla että nyt kuule...

Yhteistyössä