Hakutulokset

1. U

Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

Smirgelin :hug: Toukka :hug: Kuume kylpylään menossa... uimaanhan ei kai enää tuossa vaiheessa saa mennä tulehdusriskin takia...? Almaa mulle ylilääkäri TYKSis sanoi, ett jos menee niin myöhään ettei epiduraalia voi enää antaa, niin spinaalipuudutuksen kyllä voi =) Sf-mitasta...
  2. U

Glow :hug: empatiat niin sun puolella, voin vain kuvitella ketutuksen määrää!! Meillä TYKSis yhtä ihana ylilääkäri ja NIIN käynnistämistä vastaan ettei kukaan :kieh: Mulla on seuraava aika äippäpolilla viikolla 41 ja luulenpa ett aika varattiin just ylilääkärille (ku siel olin viimeksikin)...
  3. U

Pixie :hug: Höpsötys: lämpimät onnittelut!!!! :heart: :flower:
  4. U

Huh, hetken ruokalepoa ja sitten imuri kauniiseen (Lue:turvonneeseen) käteen ;) Hitsi ku olis kiva kommentoida teidän juttuja, mut tässä vaiheessa oon unohtanu jo kaikki :ashamed: Mutta tasan tarkkaan kaikki luen ja elän mukana :hug: Kehtaanko nyt tunnustaa, että mulla oikein hyvä...
  5. U

Vielä on lukemiset toooosi kesken mutt piti kommentoida heti ku luin muakin vaivannutta... eli Pixie ja muut, olemme kaikki yhtä sydämellisesti tervetulleita tälle palstalle kuin aina ennenkin! Kieltämättä muakin alkoi vaivaamaan se ainut negatiivinen kommentti mikä täällä on koettu ja aloin...
  6. U

Meidän isukin hammaslääkäri on 4.2. =) Ja tänään sille iski vatsatauti!!!! Kiva, kiva, tartuntaa odotellessa... :x Onnea vauvan saaneille :flower:
  7. U

toukka nyt lähdet näytille!! Eihän ne nyt protskua voi odottaa virtsaan ku kaikki muut kriteerit täyttyy! Mulle on annettu "vinkkinä", ihan kätilökin, että kun joku huolettaa kannattaa lähtee paikan päälle näytille! Ei ne kehtaa ovella käännyttää vaan JOUTUVAT perehtymään tilanteeseen. Puhelimes...
  8. U

Jeeeeee, The Helmikuu :D :heart: Tänään jo kaupas kehuin kyselevälle ett laskettu aika tän kuun lopussa :ashamed: öööö.... tänäänhän oltiin vielä tammikuulla. Käänsin seinäkalenterin jo aamulla ja aloin vahingos jo elää helmikuuta :ashamed: Mutta että viimeinen palsta.... mites me...
  9. U

Helmimasut 2009 - tammikuussa vol 2. -

Niisku ja MinniG, hurjasti onnea Just eilen selailin helmikuisten laskettuja aikoja ja mietin ett mitäs yhelle tyksiläiselle eli MinniG:lle mahtaa kuulua... että noin hyvää :flower: Kiva :hug: Tulin kommentoimaan tuota lahja isommalle sisarukselle- jutskaa. Meiän esikoinen oli 3v3kk kun...

Yhteistyössä