merkkailen...
Täällä sitä edelleen kutisee maha, jalat, kädet :headwall:
Mä en keksi mitään syytä tohon kutinaan, paitsi joku ihmeen stressi?!? Ei mulla mitään ressiä kyllä ole... Pyykkiaineetkin on hajusteettomia... :/
Eikä ne ole ollenkaan kuivan oloiset. Toki nyt sitten olen rasvaillu hajusteettomalla perus apteekin voiteella suihkun jälkeen, mut enpä ole huomannu apua siitä olevan.
Noh, koksista ei ole soitettu, joten ilmeiseti kaikki arvot on ok.
Vilkaisin tuonne vau´kirjan nettisivuille pikaisesti. Siellä on ilmeisesti erilaisia vaihtoehtoja mitä tervetuliais paketissa on
raskaana/ vauva 0+ / 1+ jne.
Taidan liittyä kunhan vauva on syntynyt. Esikoisen vauva-aikaan kuuluin siihen ja kirjat oli ihan kivoja.
Oon kovasti harkinnu myös Mauri Kunnas -kirjakerhoa. Meillä tykätään koiramäki ja herra hakkarais kirjoista
Minä valitan taas tätä samaa :headwall: Tänään supistuksia, niinkin kipeitä että jalat melkein lähtee alta, kun oikeen tonne sisäreisiin asti ottaa... Aamulla kymmenestä alkaen pitkin päivää säännöllisen epäsäännöllisesti ja ihan sama hommailenko jotain vaiko istun tai makaan. Nyt niitä taas ei ole ollu noin 3 tuntiin :/ Kun nyt ei todellakaan innosta "turhaan" lähtee synnärille, vielä suurempi pelko jos taas pitää lähtee itkien kotiin. Matkaakin on about 50 km.
Paitsi että nyt ne supparit tais taas alkaa, tulis nyt kunnolla prkl