Dodii eli ( . ) Torstaina oli se kontrolli ä-polilla diabeteshommien takia. Ei tartte mitata enää päivittäin vaan 3x vkossa ja 3x pvässä riittää, ruokavaliohoito jatkuu koska se oli toiminut, poika ei ollut enää sokruista lihonu vaan ihan muuten vaan 200g/vko, paino hällä nyt n.3,5kg :heart: Pää on vielä korkealla ja siksi annettiin kutsu tulla käynnistystä aloittaa 27.pvä ettei kasva liian isoksi, silloin viikot 40+4. Lopuksi katsottiin paikat ja ne oli lyhentynyt 2senttiin 3:sta ja oli sentin auki(viimeksi ihan kiinni) ja sanoi et voikin alkaa jo ennen tuota 27.pvää syntymään, nyt vaan touhuta kaikkea aina kun maha kiristyy, alkaa menkkakipuilua jne. Kaveri antoikin kyykkyjumppavinkin tuossa viime viikonloppuna, ihan kyykkyyn niin syvälle kun pääsee ja ylös, pitää jostain kiinni ettei pyllylleen lennä. Mut ei paljoa tarvii touhuta kun alkaa kiristää tosi herkästi.. Mut ainakin on tuo eräpäivä tiedossa, nyt on loppuodotus ihan toisenlaista!! Vähän pahalle tuntuu kertoa täällä kun tietää et toiset odottaa ja odottaa hermot tiukilla eikä mitään tapahdu. :hug:
Yritettiin ottaa 4D-kuvaa pojusta(sai muuten taas varmistuksen et poika on, oliko viides kerta jo) mutta ei siihen pikkuherra suostunut mutta sain sitten normikuvan ja tosi tarkka kun näkyy silmätkin apposen ammollaan, jotenkin pelottava kun katsoo suoraan jotenkin hämmästyneen näköisenä, suukin hieman auki
Tukkaa ei kyllä näy
Mutta tämmöistä, viime yö meni aika mielenkiintoisesti. Luulin klo 23 kun menin maate et yläkerran asunnossa juoksee koirat ja hakkasin kepillä kattoa mutta klo 1 tajusin et kaksi koiraa juoksee rappukäytävällä!! (kerrostalo) sitten ne kuuli et olen hereillä ja tuli ovelle raapimaan, kuuli äänestä et toinen on iso koira ja toinen pieni mut en tienny kenen ja onko ne ilkeitä. En keksiny muuta kuin soittaa poliisille, sanoivat et joku toinenkin on jo aiemmin soittanut ja pollarit on tulossa. Minun piti sitten mennä avaa pääovi, menin pesulastan kanssa oikein lähiömamman näköisenä
ja siellä tosiaan pieni kultaisen noutajan pentu ja iso musta tanskandogi iloisena hyppi vastaan kun joku tulee
Ja selvisi kenen koirat ne oli(naapurin aikuisen pojan), itse en tienny mut nyt tiedän kenen kelloa mennä soittelemaan jos ne taas on sinne jätetty, olivat kuulemma ekan soittajan mukaan ollu parvekkeella monta tuntia huutamassa, sitten omistaja vissiin heittänyt käytävälle baarista tullessaan
Aamulla kuulin kun äiti huuti aikuiselle pojalleen koirien kohtelusta, mut saa nähdä, aiemmin ei ole tämmöistä ollut mutta en minä pitkään tässä viel ole asunut. Koiraparat...
Jospa se jäi tähän kertaan. Ihania lutusia ne oli kyllä
absa ja atso 38+5